Bekijk originele versie : Draadloos internetverbindingen
SoSo_Tangaouia
29-10-2007, 09:02
Salaam,
Ik zit met een probleem waar ik gewoon niet uit kom :jammer: .
Het zit namelijk zo: Ik heb een laptop gekocht met een pc-card voor internet (zodat ik dan draadloos kan internetten).
Zoals me is verteld moest ik een Router kopen, heb ik gedaan.
Nu heb ik echt alle stappen gedaan die op het gebruiksaanwijzing staan maar ik kan gewoon niet internetten. Hij geeft bij verbindingen wel aan dat die mijn Router gevonden heeft en dat die verbonden is en uitstekende signaal heeft. Maar als ik wil internetten dan geeft die aan dat die de pagina niet kan vinden en zo ook niet op mijn huispc.
Zou iemand me kunnen vertellen wat ik nu moet, misschien ben ik wel een stap vergeten maar ik zou me God niet weten welke :confused:
Heel erg bedankt alvast.
SoSo_Tangaouia
29-10-2007, 10:28
Niemand die me kan helpen :jammer:
je hebt dit topic niet eens een halfuur geopent....
denk je dat iemand om half 10 sochtends op m.nl zit
SoSo_Tangaouia
29-10-2007, 10:41
je hebt dit topic niet eens een halfuur geopent....
denk je dat iemand om half 10 sochtends op m.nl zit
hmm ja wie weet er zijn er wel genoeg actief maar ik heb niet gevraagd om commentaar maar om hulp met mijn draadloos internet
ik kan je garanderen, zo krijg je geen hulp
Justme_1983
29-10-2007, 23:46
Wat voor antivirus gebruik je?
SoSo_Tangaouia
30-10-2007, 13:09
ik kan je garanderen, zo krijg je geen hulp
dan zeg ik je hierbij dat ik mega goed ben geholpen met mijn probleem
ik heb het op een nette manier gevraagd, dus ik snap je commentaar niet :jammer:
SoSo_Tangaouia
30-10-2007, 13:10
Wat voor antivirus gebruik je?
Ik heb avast als antivirus
Salaam,
Ik zit met een probleem waar ik gewoon niet uit kom :jammer: .
Het zit namelijk zo: Ik heb een laptop gekocht met een pc-card voor internet (zodat ik dan draadloos kan internetten).
Zoals me is verteld moest ik een Router kopen, heb ik gedaan.
Nu heb ik echt alle stappen gedaan die op het gebruiksaanwijzing staan maar ik kan gewoon niet internetten. Hij geeft bij verbindingen wel aan dat die mijn Router gevonden heeft en dat die verbonden is en uitstekende signaal heeft. Maar als ik wil internetten dan geeft die aan dat die de pagina niet kan vinden en zo ook niet op mijn huispc.
Zou iemand me kunnen vertellen wat ik nu moet, misschien ben ik wel een stap vergeten maar ik zou me God niet weten welke :confused:
Heel erg bedankt alvast.
je draadloze pc card en je router zijn van dezelfde merk?
Welke merk router heb je?
Welke merk pc card heb je?
SoSo_Tangaouia
30-10-2007, 14:24
je draadloze pc card en je router zijn van dezelfde merk?
Welke merk router heb je?
Welke merk pc card heb je?
Mijn router is van Sitecom en op mijn pc card staat Tornado 121
Mijn router is van Sicom en op mijn pc card staat Tornado 121
ik heb die vraag gesteld omdat de kenners adviseren om router en pc card van zelfde merk en liefste ook van zelfde serie te kopen om problemen te voorkomen......Je kan geluk hebben dat alles goed werkt of pech hebben.
Weetjet het zeker dat je pc card is geinstalleerd en kan je het zien in je hardware profiel?
SoSo_Tangaouia
30-10-2007, 14:52
ik heb die vraag gesteld omdat de kenners adviseren om router en pc card van zelfde merk en liefste ook van zelfde serie te kopen om problemen te voorkomen......Je kan geluk hebben dat alles goed werkt of pech hebben.
Weetjet het zeker dat je pc card is geinstalleerd en kan je het zien in je hardware profiel?
Ik had toen na gevraagd en toen zeiden ze tegen me dat het niet noodzakelijk is om hetzelfde merk router en pc-card te nemen. Het moet namelijk gewoon werken.
Mijn pc-card doet het wel en is goed geinstalleerd, dat weet ik omdat mijn pc meteen aangeeft dat die draadloos verbindingen gevonden heeft en als ik erop klik dan zijn ze allemaal beveiligd.
Ik had toen na gevraagd en toen zeiden ze tegen me dat het niet noodzakelijk is om hetzelfde merk router en pc-card te nemen. Het moet namelijk gewoon werken.
Mijn pc-card doet het wel en is goed geinstalleerd, dat weet ik omdat mijn pc meteen aangeeft dat die draadloos verbindingen gevonden heeft en als ik erop klik dan zijn ze allemaal beveiligd.
Ik weet niet of je ver bent van je router, maar probeer met een UTP kabel je pc rechtsstreeks op de router aan te sluiten, kijk of je internet verbinding hebt.
SoSo_Tangaouia
30-10-2007, 17:15
Ik weet niet of je ver bent van je router, maar probeer met een UTP kabel je pc rechtsstreeks op de router aan te sluiten, kijk of je internet verbinding hebt.
Als ik dat doe dan heb ik geen internet :jammer: Dus zodra ik de router met mijn modem aansluit en de kabel trek naar mijn pc dan is er opeens geen internet-verbinding meer.
Wallah ik snap het gewoon niet meer:confused: :confused:
Er is iets fout met die instellingen van de router die niet goed ingesteld zijn. Heb je waarschijnlijk iets fout gedaan tijdens installeren van de router, misschien verkeerde instelling gekozen of zo.
Probeer de software van de router te verwijderen en begin opnieuw stap voor stap.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.