Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ToekOmst...

BouSSat
22-08-2002, 12:21

Hoe zien jullie de toekomst? Nu heb ik het niet over je carriere ofzo, maar over hoe de wereld er dan uit zal zien. Ik zie de toekomst zoals je het ziet in de film The Terminator 1 BouSSat :blauwkus:

Sista
22-08-2002, 12:28
DE TOEKOMST Volgens de koran gaat de wereld vergaan er stond nooit een specifieke datum op maar er stonden dinges op die nu echt wel aan het gebeuren zijn begrijp je dus.... Angstwekkend

Sista
22-08-2002, 12:28
De wereld gaat vergaan als: een man een vrouw wordt als er geen respect meer is als de moslims kafer worden enz...

BouSSat
22-08-2002, 12:31
In The Terminator vergaat de wereld ook. Maar nu heb ik het over hoe JIJ het ziet en even niet volgens de Koran/Isalaam. BouSSat :blauwkus:

Sista
22-08-2002, 12:39

DE WERELD GAAT ACHTERUIT IN MIJN OGEN Niemand respecteert elkaar niemand helpt elkaar Iedereen is druk bezig met elkaar te kloten THE WORLD IS ****ED UP THE PEOPLE ARE ****ED UP THE SYSTEM IS ****ED UP EVERYTHING IS ****ED UP ZO ZIE IK HET

BouSSat
22-08-2002, 12:42
Origineel gepost door Sista DE WERELD GAAT ACHTERUIT IN MIJN OGEN Niemand respecteert elkaar niemand helpt elkaar Iedereen is druk bezig met elkaar te kloten THE WORLD IS ****ED UP THE PEOPLE ARE ****ED UP THE SYSTEM IS ****ED UP EVERYTHING IS ****ED UP ZO ZIE IK HET Ja, zo zie ik het ook (maar dan met nettere woorden;) ) Maar wat denk jij over Robots? Denk je dat die ook een rol gaan spelen in de Toekomst? BouSSat :blauwkus:

Sista
22-08-2002, 12:45
Ik denk da wel Lah oe hlem Technologie gaat vooruit maar maakt ons kapot tegenwoordig moet je zelfs ni meer naar de winkel of bakker gaan je besteld gewoon via internet wa je wilt en het wordt aan huis gebracht tegenwoordig kan je je rekeningen van thuis uit betalen TECHNOLOGIE GAAT ONS KAPOT MAKEN Mensen gaan ni meer naar buiten door technologie mensen kunnen ni meer zonder technologie zodus.... SORRY MEID IK BEN EEN BEETJE DEPRI OP DIT MOMENT DUS IK ZIE ALLES EEN BEETJE ZWART BEGRIJP JE ME x DIKKE KUSJES TERUG MEID

BouSSat
22-08-2002, 12:49
Origineel gepost door Sista Ik denk da wel Lah oe hlem Technologie gaat vooruit maar maakt ons kapot tegenwoordig moet je zelfs ni meer naar de winkel of bakker gaan je besteld gewoon via internet wa je wilt en het wordt aan huis gebracht tegenwoordig kan je je rekeningen van thuis uit betalen TECHNOLOGIE GAAT ONS KAPOT MAKEN Mensen gaan ni meer naar buiten door technologie mensen kunnen ni meer zonder technologie zodus.... SORRY MEID IK BEN EEN BEETJE DEPRI OP DIT MOMENT DUS IK ZIE ALLES EEN BEETJE ZWART BEGRIJP JE ME x DIKKE KUSJES TERUG MEID Maakt niet uit hoor. In deze topic mag het, want het idee dat de wereld vergaat en bijv. dat Robots Humanity gaat over nemen, maakt mij ook niet zo HAPPY. En wat betreft jouw idee over Technologie, ben ik het echt helemaal met je eens!!! Aangstaanjagend idee eigenlijk! BouSSat :blauwkus:

inakreb
22-08-2002, 12:50
einde van de wereld. zoek op yahoo de termen: quran en 2022

BouSSat
22-08-2002, 12:58
Origineel gepost door inakreb einde van de wereld. zoek op yahoo de termen: quran en 2022 Ik zou niet weten waar ik moet zoeken. Best onduidelijk. BouSSat :blauwkus:

inakreb
22-08-2002, 13:05
Origineel gepost door BouSSat Ik zou niet weten waar ik moet zoeken. Best onduidelijk. BouSSat :blauwkus: gewoon www.yahoo.com of www.google.nl en dan de termen quran en 2022. einde van israel en der staat ook iets van einde van de wereld ;)seek the truth and you will find it.. toch?

Assalaam
09-08-2004, 01:05
Allah SWT zegt: "Zij vragen u omtrent het Uur: "Wanneer zal het komen?" Maar datgene waarmede gij u bezighoudt. De komst daarvan is bij uw Heer. Gij zijt slechts een waarschuwer voor hem die vreest. Op de dag waarop zij dit zullen zien (zal het zijn) alsof zij slechts een avond of een morgen (op de aarde) hadden vertoefd." (Al-Qor'aan Annaziaat 79:42-46) "Vragen zij u omtrent het Uur, wanneer het zal plaatsvinden? Zeg: ""De kennis daarvan is slechts bij mijn Heer. Niemand dan hij kan het op zijn tijd openbaren. Het rust zwaar op de hemel en op aarde. Het zal slechts onverwacht tot u komen. Zij ondervragen u of gij er goed van op de hoogte zijt. Zeg "De kennis ervan is slechts bij Allah, maar de meeste mensen weten het niet. (Al-Qor'aan Al-Aa'raaf 7:187) "Het uur is nabij, en de Maan is opengespleten. ( Al-Qor'aan Al-Qamar 54:1) ik zou zeggen mens stop met zoeken, maar inplaats daarvan bereid je voor