Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 21jr en geen relatie gehad, normaal?

Pagina's : [1] 2 3 4

LZN
22-08-2002, 11:58

ik ben 21jaar en heb nog nooit een relatie gehad, heb dus ook nooit gezoend is dat normaal?.

mrs_jamila
22-08-2002, 12:00
Origineel gepost door LadySucre ik ben 21jaar en heb nog nooit een relatie gehad, heb dus ook nooit gezoend is dat normaal? Uhmmmz...Zo hoort het toch??!!! Studie is veeeeel belangerijker!!!

MueZli
22-08-2002, 12:01
Origineel gepost door LadySucre ik ben 21jaar en heb nog nooit een relatie gehad, heb dus ook nooit gezoend is dat normaal? Wwaaarom vind je dat niet normaal, of denk je dat dat niet normaal zou zijn ? :)

MueZli
22-08-2002, 12:03
Origineel gepost door LadySucre   in mijn omgeving heeft iedereen of een relatie of is het net uitgegaan zelfs meiden van 16 en 17 ik begin mezelf een beetje ouderwets te zien Om welke reden heb jij niet meegedaan aan aan-uit-waste-relaties ?

Diano
22-08-2002, 12:04

tuurlijk is dat normaal DiaNo :zwaai:

Chaimae
22-08-2002, 12:13
Origineel gepost door PLATO Jongedame, HOUDEN Zo! ik ben zelf 19 jaar oud, ik heb altijd aandacht gekregen van meisjes op school , omgeving [wegens het feit dat ik halfbloed ben blond, blauwgroene ogen] Maar ik ben nog altijd maagd EN HEB NOOIT EEN RELATIE GEHAD!!!!!!! en dat wil ik ook niet. Ik wil maagd blijven tot dat ik trouw met het meisje van mijn dromen! is het feit dat je blond enblauwe ogen hebt zo belangrijk dat je het in ieder berichtje moet zeggen ??? :)

inakreb
22-08-2002, 12:15
Origineel gepost door LadySucre ik ben 21jaar en heb nog nooit een relatie gehad, heb dus ook nooit gezoend is dat normaal? ik ben 25 en heb geen relatie gehad.... ik ontken alles !!!

Teaser
22-08-2002, 12:15
Origineel gepost door PLATO Jongedame, HOUDEN Zo! ik ben zelf 19 jaar oud, ik heb altijd aandacht gekregen van meisjes op school , omgeving [wegens het feit dat ik halfbloed ben blond, blauwgroene ogen] Maar ik ben nog altijd maagd EN HEB NOOIT EEN RELATIE GEHAD!!!!!!! en dat wil ik ook niet. Ik wil maagd blijven tot dat ik trouw met het meisje van mijn dromen! als je zo doorgaat met het herhalen van je kleur ogen, krijg je inderdaad een blauwe oog!!!!!!!!!!!

Chaimae
22-08-2002, 12:17
Origineel gepost door Teaser als je zo doorgaat met het herhalen van je kleur ogen, krijg je inderdaad een blauwe oog!!!!!!!!!!! jij doet 1 oog ik het andere ??? :D

tha_lady
22-08-2002, 12:22
hahah jullie hebben echt gelijk, bij elk berichtje staat er ik ben half bloedje en groene ogen en dit en dat :rolleyes: hmm mag je zelf weten maar even terug naara het onderwerp, hoezo is het raar dat je geen relatie hebt gehad dat is toch alleen maar beter ! laterZ :blauwkus:

Chaimae
22-08-2002, 12:29
Origineel gepost door PLATO Verbetering; ik heb NOOIT GEZEGD dat ik groene ogen heb!!!!!IK heb ENKEL GEZEGD dat ik BLAUWGRIJZE ogen heb. en wat is het verschil? MAROKANEN KUNNEN GROENE OGEN HEBBEN MAAR GEEN BLAUWE OGEN!!!!BLAUWE OGEN IS IETS TYPISCH EUROPEES . heel midden oosten heeft groene ogen MAAR GEEN BLAUWE OGEN! vandaar dat hitler zei; BLAUWE OGEN EN BLOND HAAR en dus NIET GROENE OGEN EN BLOND HAAR. daar zit een ETNISCH VERSCHIL!!!!!! ja maar waarom zeg je het steeds zet het in je ondertekening ofso :)

Diano
22-08-2002, 12:31
Origineel gepost door PLATO MAROKANEN KUNNEN GROENE OGEN HEBBEN MAAR GEEN BLAUWE OGEN!!!!BLAUWE OGEN IS IETS TYPISCH EUROPEES . mn pasgeboren nichtje heeft blauwe ogen en blond haar en ze is volbloed marokkaanse DiaNo

Sarahsalima
22-08-2002, 12:33
beter juist dat je nog nooit een vriend hebt gehad, alleen tijd en eer-verspilling

Stille
22-08-2002, 12:37
Origineel gepost door inakreb ik ben 25 en heb geen relatie gehad.... ik ontken alles !!! 25 jaar en nog geen vriendin gehad hmm ik weet niet of ik dat moet geloven :rolleyes:

inakreb
22-08-2002, 12:39

Origineel gepost door Stille 25 jaar en nog geen vriendin gehad hmm ik weet niet of ik dat moet geloven :rolleyes: geloof het... ik ontken alles en heb getuigen ;) innocent untill proven guilty...in court..

Pagina's : [1] 2 3 4