Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom willen jongens uit nederland alleen meisjes uit nederland en nergens anders???

Pagina's : [1] 2

khadijamassa
22-08-2002, 11:20

Ik heb een vraagje waar ik heel benieuwd naar ben, waarom kiezen jongens uit nederland alleen meisjes uit nederland en nergens anders?? Kom het omdat de afstand te groot is of omdat ze gewoon lui zijn om die afstand te doen, of gierigheid kan ook. ik ken heel veel mannen uit nederland maar ze willen nooit de moeite doen om eens af te komen, waarom eigelijk?? Is het de vrouw die altijd die afstand moet doen of waarom???? Wat denken jullie ervan?? heb ik gelijk???? :confused: :confused: :confused:

DePaRaBier
22-08-2002, 11:28
hmm je heb nie gelijk vind ik, als je iemand vind die de moeite waard is en die woont bijv in Brussel, pffff dan denk ik niet na, liever Brussel dan hier in Nederland. :)

Junkie
22-08-2002, 11:32
Hiervan is mij ook niets bekend. Misschien is ie te klein om grote afstanden te overbruggen.

Teaser
22-08-2002, 11:43
Omdat meisjes uit nederland zich beter kleden en verzorgen. zowel de meisjes als jongens uit nederland lopen echt vooruit op de mode, in Belgie lopen ze nog in Spiceschoenen, in Marokko lopen ze nog op blote voeten. Geef mij maar een meisje uit Nederland.

Meknessia_warda70
22-08-2002, 11:46

Origineel gepost door Teaser Omdat meisjes uit nederland zich beter kleden en verzorgen. zowel de meisjes als jongens uit nederland lopen echt vooruit op de mode, in Belgie lopen ze nog in Spiceschoenen, in Marokko lopen ze nog op blote voeten. Geef mij maar een meisje uit Nederland.   whahahhahahahah ohh wat ben je toch zo grappig...........

khadijamassa
22-08-2002, 11:53
ten eerste wil ik reageren op die Teaser die zegt dat meisjes uit belgië achterlopen wat betreft de mode, ten eerste lopen we er goed bij, ik zou eerst eens afkomen naar belgië voor je je mening geeft over iets dat boven je verstand gaat, oke.de boodschap is eerst zien dan beoordelen, ik vraag me zelfs af of je OOIT wel eens naar belgië bent geweest????

mrs_jamila
22-08-2002, 11:59
Yeh mensen...wat een topic zeg!!! Sorry hoor....

mohamed2506
22-08-2002, 12:04
Waarom Marokkaanse jongens in Nederland Marokkaanse meisjes in Nederland boven een dame uit het buitenland verkiezen? Ergens is dit toch best redelijk te verklaren? Er zijn denk ik verschillende redenen hiervoor, alhoewel het natuurlijk altijd persoonsgebonden is. Op dezelfde golflengte zitten, altijd al verliefd geweest op het meisje in de schoolkantine, huis aan de overkant, slechte ervaringen met meisjes in het buitenland, of communicatie verloopt niet echt naar hartewens noem maar op en zo zijn er nog meer!

Teaser
22-08-2002, 12:12
Origineel gepost door khadijamassa ten eerste wil ik reageren op die Teaser die zegt dat meisjes uit belgië achterlopen wat betreft de mode, ten eerste lopen we er goed bij, ik zou eerst eens afkomen naar belgië voor je je mening geeft over iets dat boven je verstand gaat, oke.de boodschap is eerst zien dan beoordelen, ik vraag me zelfs af of je OOIT wel eens naar belgië bent geweest???? Dat is het leuke van Belgische meisjes, ze zijn zo gevoelig en dan nog die zachte G er bij. Hmmm very sexy. Alleen jammer van die spice schoenen en die housebroeken die jullie dragen.

Sheraz
22-08-2002, 12:17
Origineel gepost door Teaser Omdat meisjes uit nederland zich beter kleden en verzorgen. zowel de meisjes als jongens uit nederland lopen echt vooruit op de mode, in Belgie lopen ze nog in Spiceschoenen, in Marokko lopen ze nog op blote voeten. Geef mij maar een meisje uit Nederland. Pffffffff wat een domme reactie :rolleyes: Je bent echt nooit buiten Nederland geweest isn't it

Teaser
22-08-2002, 12:27
Origineel gepost door Sheraz Pffffffff wat een domme reactie :rolleyes: Je bent echt nooit buiten Nederland geweest isn't it Wat valt er te beleven buiten nederland??? Ik ben weleens in belgie geweest, Ik was daar een paar maanden terug nog voor een week in Antwerpen, het leven gaat daar zo langzaam, het leek wel of ik 2 jaar ouder was geworden in dat weekje. Antwerpen is een leuke stad, Brussel is een lelijke stad. verder vind ik sint Niklaas een leuke voorstadje.

khadijamassa
22-08-2002, 12:31
Wat betreft die slechte ervaringen in het buitenland, jullie moeten niet iedereen over het zelfde kam scheren, het is zoals teaser zegt dat we allemaal achter lopen op de mode terwijl hij nog nooit nederland is uitgeweest en dat vindt ik zielig. Jullie hebben misschien ene slechte ervaring meegemaakt en meteen is het al van die meisjes zijn allemaal dezelfde in het buitenland. je moet afgaan op de mentaliteit is het niet teaser???

Sheraz
22-08-2002, 12:35
Origineel gepost door Teaser Wat valt er te beleven buiten nederland??? Ik ben weleens in belgie geweest, Ik was daar een paar maanden terug nog voor een week in Antwerpen, het leven gaat daar zo langzaam, het leek wel of ik 2 jaar ouder was geworden in dat weekje. Antwerpen is een leuke stad, Brussel is een lelijke stad. verder vind ik sint Niklaas een leuke voorstadje. Overdrijven is ook een kunst hoor,blijf jij maar lekker in kikkerlandje maar ik zeg je eén ding , liever jij dan ik ;) En als dat alles wat je gezien hebt van België :rolleyes:

HAJET75
22-08-2002, 14:03
hihihihih die teaser die komt alleen in de achterbuurten als hij buiten nederland komt. (geintje amigo)

Sheraz
22-08-2002, 16:58

Origineel gepost door hichamtwentyone Dames ik moet helaas Teaser gelijk geven in nederland lopen de dames voor op de mode dan andere landen jongens herkennen dit wel een supermooi gezichtje en dan kijk je naar beneden WRONG CLOTHES uitzonderingen daar gelaten al zijn italiaanse dames het mooist gekleed niet marokkaans italiaans maar echt italiaans Yeah right knulletje ..wat jij maar wilt Nederland is all that en de belgen lopen nog achter pffffffff wat jij maar wilt :rolleyes:

Pagina's : [1] 2