Bekijk originele versie : Een meid die wordt uit huis gezegt door ouders.
Een meid die ontmaagd is,zwanger is van een vriend,uitgaat stiekem en ouders komen erachter,meid die drinkt,... mag zo'n meid afgestoten worden door de familie?
MOcROzINA
28-10-2003, 16:33
EHHHHHHHHHHHH KWEET NIET MOEILIJK
Origineel gepost door Kadisha
Een meid die ontmaagd is,zwanger is van een vriend,uitgaat stiekem en ouders komen erachter,meid die drinkt,... mag zo'n meid afgestoten worden door de familie?
Nee
ilhame_m
28-10-2003, 16:53
Origineel gepost door dikkeheks
Nee , Als die ouders echte moslims zijn dan proberen ze haar op het rechte pad te zetten en haar alle steun geven die ze nodig heeft . Inshallah komt alles dan wel goed.
Me3a selama
hier ben ik het helemaaaaaaal mee eens ;)
Ik denk dat het meisje zelf er blij mee zal zijn als ze het huis uit wordt geschopt, dan heeft ze altijd een alibi dat zij er zelf niet voor heeft gekozen om het huis uit te gaan
ilhame_m
28-10-2003, 18:53
Origineel gepost door TONYMONTANA
als er wat valt te redden ok maar der valt nix te redden volgens mij
volgens mij wel.. ik heb toevallig vandaag bij oprah iets gezien over tienerhoertjes.. en die waren ook echt zooooooooooo ver heen.. maar bij hun is het toch nog goed afgelopen.. het is natuurlijk wel wat anders, maar als het bij hun kan.... kan het bij ons moslims zeker.. met de hulp van Allah..
Miss_Banana
28-10-2003, 18:58
Origineel gepost door Kadisha
Het ligt eraan of haar familie haar eerder de kans heeft gegeven om op het goede pad te gaan of dat ze keer op keer het vertrouwen van haar familie misbruikt.
Ik zou niet zomaar volmondig 'ja' of 'nee' kunnen antwoorden op deze vraag. ;)
Ik vind zelf dat de ouders er voor moeten zorgen dat ze weer op de goeie weg gaat raken, niet dat dat makkelijk zal gaan, maar ze moeten het wel eerst PROBEREN!
En als het dan nog niet lukt dan moeten ze haar gewoon het huis uit gooien en dan moet ze het allemaal zelf uitzoeken!!
samraxxx
28-10-2003, 19:36
ik ben er niet mee eens!!!
je eigen kind verstoten vind ik gewoon niet kunnen.
eerwraak bv vind ook al zoiets belachelijks.
ik begrijp niet dat sommige mensen dit kunnen doen.
Het is makkelijk om JA! te zeggen. Maar het beste is toch om het kind niet weg te sturen, want dan wordt het allleen maar erger. Het kind ff héél goed en streng HER-opvoeden, en dan komt alles goed...inshallah...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.