Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik ga binnen kort trouwen,en ik ben bang dat ik niet bloed.ik ben nog maagd

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

LZN
28-10-2003, 15:35

ik vraag me af of het echt bestaat dat je als maagd niet kan bloeden, wat is julllie reactie daarop? stel dat het mij overkomt wat dan..

Life_sucks
28-10-2003, 15:39
haal een bewijs bij de dokter, dan hoef je je nergens zorgen om te maken

Life_sucks
28-10-2003, 15:45
bij je huisarts, die kan via een kleine onderzoek vaststellen of je nog maagd bent

lemmia19
28-10-2003, 16:01
Zal ik jullie is wat zeggen. Een vrouw HOEFT NIET te bloeden,al ben je nog maagd. Iemand die wat meer kennis van Biologie heeft die zal het wel weten. Meid geef me je e-mail adres dan zal ik wat naar je toe sturen, het is door een goede moslim jongen geschreven. Die blijkbaar veel van de islam weet. Het heet 'het maagdenvlies ontsluiert'. Een man voelt het of de maagdenvliesje er nog zit of niet. ;)

RitaMaria
28-10-2003, 16:04

Origineel gepost door soera ik vraag me af of het echt bestaat dat je als maagd niet kan bloeden, wat is julllie reactie daarop? stel dat het mij overkomt wat dan. Mijn eerste keer ging (ook) gepaard zonder een druppie bloed..als ik maar van mezelf weet wat ik waard ben :)

RitaMaria
28-10-2003, 16:08
Origineel gepost door dikkeheks Ja.......ik ken iemand bij wie het is gebeurt meskina. Ze was zo maagd als je maar kan zijn en zo een lief aardig meisje dat geen vlieg kwaad doet. Dus zij helmaal blij met haar man en ze was zo gelukkig en toen op de huwelijksnacht bloedde ze niet. Die man vieze boer dat hij is heeft haar verstoten en ten schande gemaakt voor alle mensen. Alleen onwetende mensen kunnen dat doen. Ieder normaal levend mens met een beetje verstand weet dat het niet natuurlijk is dat je een maagdenvlies moet hebben?Sommigen zijn er mee geboren en anderen niet , zo simpel is dat. Maar goed..... ze was zo ziek geworden en wou bijna zelfmoord plegen maar gelukkig had ze mensen die haar nog steunden en haar geloofden. Haar vader heeft haar daarbij ook verstoten omdat hij het praten van de mensen niet aan kon. De grootste fout die zij zelf had gemaakt is geen bewijs gehaald bij de dokter dat ze nog maagd was. Dus hierbij ga aub naar de dokter. Me3a selama......... Nou, ze moet blij zijn dat ze van zo'n mislukte boer af is, zelfmoord willen plegen..weet ze dan niet dat dit ten strengste verboden is in de Islam??, sommigen moeten het niet gekker maken dan het al is...belachelijke k*t traditie, en het meest beschamende vind ik wel dat haar vader haar in deze 'moeilijke' tijd niet heeft bijgestaan..echt diep triest.

Chyhaan
28-10-2003, 16:09
Origineel gepost door soera ik vraag me af of het echt bestaat dat je als maagd niet kan bloeden, wat is julllie reactie daarop? stel dat het mij overkomt wat dan. Hey schat... Ik bloedde de eerste keer wel, maar dat ligt aan jou.. KIJK: Ben je heel erg opgewonden en geil op je huwlijksnacht dan gaat de penis van de man er redlijk snel in... En dan bloed je meestal niet... Maar ben je gespannen en durf je niet... Dan gaat de penis er niet zo gauw in en dan tijdens het er in duwen van de penis.. Scheurt de gat wat moeilijker en dan bloed je wel... :)

RitaMaria
28-10-2003, 16:11
Origineel gepost door soera bedankt voor jullie reactie, dus het bestaat echt, dus ik moet voor dat ik ga trouwen een bewijsje halen van de dokter maar doet iedere huisatrs het wel Vertrouwen ladies and gentlemen is DE BASIS van ieder huwelijk!!!! snap het nou een keer..een bewijsje halen?? meen je dat nou??? Wat heb je aan iemand die jou vanaf het eerste moment al 'wantrouwd'??? dit is werkelijkwaar niet te geloven.. :(

Chyhaan
28-10-2003, 20:40
Origineel gepost door soera was jij wel op gewonden Nee, ik was zenuwachtig... En moest huilen, omdat ik niet durfde... Hij had t al eerder gedaan en kon me wel op me gemak stellen... :) En dat is het belangrijkste als je partner je gerust weet te stellen

Brownsugar
28-10-2003, 21:35
ik denk wel dat een man het wel voelt of je maagd ben, en dan bedoel ik ook niet gevingerd en die dingen.

chicamaroquia
28-10-2003, 21:46
Als jij je helemaal op je gemak voelt en vertrouwt bent met je man dan ga je bijna zeker NIET bloeden! Bloeden bewijst niks. En een man moet daar ook zeker geen waarde aan hechten. Veel meisjes worden besmeurd met een slechte naam, terwijl ze zo maagd zijn als maar kan. Vroeger werden mensen veel uitgehuwelijkt en dan lag je ineens met een man in bed die je nauwelijks kent. De zenuwen gierden door de lijven en echt vochtig worden de dames er niet van. Maar als jij aan voorspel doet en vochtig genoeg bent dan zal je eerste keer waarschijnlijk ook niet zo pijnlijk zijn. Hopelijk is je man niet zo ruw... :o ;)

berbertje00
28-10-2003, 21:56
Damn een bewijsje halen bij de huisarts....NEVER :maf3: Geloven jullie nog steeds in dat fabeltje...kwestie van wederzijdse vertrouwen....wat voor relatie heb je anders dan :) Maar wees niet bang...als jij maar weet dat je maagd bent....en je toekomstige man je vertrouwt is er niets om bang voor de zijn....relax Veel succes nog...

Kadisha
28-10-2003, 21:58
Ga een rund slachten dan heb je bloed.

anouar_boukarie
28-10-2003, 23:25
Origineel gepost door Kadisha Ga een rund slachten dan heb je bloed. mensen praten hier serieus en jij moet het verpesten, wollah ze moeten jou bannen

Kaatje
28-10-2003, 23:55

Ik vind dat hele bewijs halen van een arts dat je nog maagd bent ONZIN. Ik zou dat zelf niet doen; het is, wat meerdere hier hebben gezegd, een kwestie van vertrouwen! Als je dat al niet hebt dan snap ik niet waarom je nog uberhaupt zou willen trouwen!! Maar dat is maar mijn mening Trouwens in Marokko kun je artsen omkopen om je een bewijs te geven, daar is het zo corrupt als de pest. En hier in Nederland gebeurd het ook, so I've heard

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6