Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : laarzen met hoge hak

Pagina's : [1] 2

flippie
28-10-2007, 16:18

Ik ben op zoek naar laarzen met een hoge hak (geen spitse hak). Waar hebben ze mooie? En het liefst van leer.;)

Rihaam
28-10-2007, 16:49
Ik ben op zoek naar laarzen met een hoge hak (geen spitse hak). Waar hebben ze mooie? En het liefst van leer.;) Precies wat ik gisteren zo heel de stad heb afgezocht :D Kijk op Dolcis.nl ik heb gisteren nl. gisteren hele leuke gezien niet met een spitse hak maar van die uhhmm hoe noem je ze rechthoekig?? ze staan ook op dolcis.nl bij laarzen blader maar door, ze kosten €109 nog wat :o Verder hebben ze ook van die laarzen bij Manfield, Cinderella ;) Oh ja, ik ga ze morgen halen, moest wel ff een nachtje over slapen want vond ze wel prijzig en waren andere die ook mooii waren :hihi: :o

flippie
28-10-2007, 16:52
Precies wat ik gisteren zo heel de stad heb afgezocht :D Kijk op Dolcis.nl ik heb gisteren nl. gisteren hele leuke gezien niet met een spitse hak maar van die uhhmm hoe noem je ze rechthoekig?? ze staan ook op dolcis.nl bij laarzen blader maar door, ze kosten €109 nog wat :o Verder hebben ze ook van die laarzen bij Manfield, Cinderella ;) Oh ja, ik ga ze morgen halen, moest wel ff een nachtje over slapen want vond ze wel prijzig en waren andere die ook mooii waren :hihi: :o Hoe hoog was die hak? En waren het zwarte of bruine laarzen van Dolcis?

flippie
28-10-2007, 16:55
Precies wat ik gisteren zo heel de stad heb afgezocht :D Kijk op Dolcis.nl ik heb gisteren nl. gisteren hele leuke gezien niet met een spitse hak maar van die uhhmm hoe noem je ze rechthoekig?? ze staan ook op dolcis.nl bij laarzen blader maar door, ze kosten €109 nog wat :o Verder hebben ze ook van die laarzen bij Manfield, Cinderella ;) Oh ja, ik ga ze morgen halen, moest wel ff een nachtje over slapen want vond ze wel prijzig en waren andere die ook mooii waren :hihi: :o Die prijs valt wel mee. Dat ben je toch kwijt voor goede laarzen.;)

flippie
28-10-2007, 17:01

Rihaam, bedoel je die zwarte met bovenaan die veter?

Rihaam
28-10-2007, 17:06
Rihaam, bedoel je die zwarte met bovenaan die veter? aweilie nee kijk verder, blader door..

Rihaam
28-10-2007, 17:17
artikelnr, 29.1.644. ook leer 109,95 kleur zwart

flippie
29-10-2007, 12:12
artikelnr, 29.1.644. ook leer 109,95 kleur zwart Ik zal nog eens kijken. Bedankt voor je tips.:kus:

flippie
29-10-2007, 12:34
mooie laarzen zijn altijd zo duur...Echt balen Dat is meestal zo. Maar ik vind duurdere laarzen toch meestal wel lekkerder zitten. Je merkt toch wel dat de kwaliteit dan beter is.;)

flippie
29-10-2007, 13:11
artikelnr, 29.1.644. ook leer 109,95 kleur zwart Ik kan de laarzen die je bedoelt niet vinden.:nerd:

Rihaam
29-10-2007, 18:58
Ik kan de laarzen die je bedoelt niet vinden.:nerd: Hmmm hoe plaats je een afb. op Marokko.nl ? Kan ik ze plaatsen. By the way, ik weet niet welke maat je hebt maar ben vandaag na het werk ff langs Dolcis gegaan, Laatste maat wat ze hadden was 39 :nerd: . Ik heb precies dezelfde gehaald bij Shoe Outlet in R'dam voor zelfde prijs. Maar woon jij ook in Rotterdam of ergens anders??? En ze zijn prachtiggg en die schacht is super mooiiii :o

flippie
30-10-2007, 13:12
Hmmm hoe plaats je een afb. op Marokko.nl ? Kan ik ze plaatsen. By the way, ik weet niet welke maat je hebt maar ben vandaag na het werk ff langs Dolcis gegaan, Laatste maat wat ze hadden was 39 :nerd: . Ik heb precies dezelfde gehaald bij Shoe Outlet in R'dam voor zelfde prijs. Maar woon jij ook in Rotterdam of ergens anders??? En ze zijn prachtiggg en die schacht is super mooiiii :o Ik heb maat 37 of 38. Ik woon bij Roermond in de buurt. Anders dan kijk ik wel eens een keertje bij Manfield. Daar hadden ze ook laarzen met hoge hak zei je.:)

Rihaam
30-10-2007, 19:44
Ik heb maat 37 of 38. Ik woon bij Roermond in de buurt. Anders dan kijk ik wel eens een keertje bij Manfield. Daar hadden ze ook laarzen met hoge hak zei je.:) :hihi: Ja hoor.. Manfield heb ik ze ook gezien. Incha allah vind je wat ;) Blijf maar zoeken (doe ik ook altijd :D )

Faye
30-10-2007, 20:45
Cinderella. Daar hebben ze leuke laarsjes!

Pindakoesje
30-10-2007, 20:49

Ik ben op zoek naar laarzen met een hoge hak (geen spitse hak). Waar hebben ze mooie? En het liefst van leer.;) ik heb ze bij de dolcis gehaald (koop daar nooit schoenen), maar deze waren echt super! 69 euries, je had bruin/zwart/grijs, de hak is 7 cm:hihi: en echt leer!

Pagina's : [1] 2