Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Habba Sawda Voor Je Haar!!

magrebChica
28-10-2007, 14:39

- hallo dames, vraagje ik heb een keer gelezen dat je habba sawda in je haar moet doen eerst fijn malen en dan in je haar doen met nog iets erbij ofzoiets?!?!?! ik ben helaas vergeten hoe je dit aan moet brengen en hoelang.. wie weet dit help please ?? xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

magrebChica
28-10-2007, 15:11
ewa helemaal niemand /??

magrebChica
28-10-2007, 19:36
a nassss uppp deze topic :D

MeSeLf
28-10-2007, 20:01
hab sawda kan je gewoon kopen in een flesje bij de marokkaanse winkel. en is heel goed tegen haaruitval. na een maandje of 2 merk je dat je haar niet meer uitvalt

Belsuncia
28-10-2007, 20:20

Hallo dames, vraagje ik heb een keer gelezen dat je habba sawda in je haar moet doen eerst fijn malen en dan in je haar doen met nog iets erbij ofzoiets?!?!?! ik ben helaas vergeten hoe je dit aan moet brengen en hoelang.. wie weet dit help please ?? xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx 'Wat te doen tegen...' (http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1582244) Ik heb het gisteren gedaan en vanochtend gewassen en het zit en voelt weer erg fijn.

magrebChica
28-10-2007, 20:43
'Wat te doen tegen...' (http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1582244) Ik heb het gisteren gedaan en vanochtend gewassen en het zit en voelt weer erg fijn. Hey Belsuncia hoe doe je dat dan in je haar ik heb de olie niet maar die hab sawda korreltjes zeg maar ik ga die fijn malen en dan? hoe breng ej dat dan aan ?? thanks foor je hulp alvast

Belsuncia
28-10-2007, 20:53
Hey Belsuncia hoe doe je dat dan in je haar ik heb de olie niet maar die hab sawda korreltjes zeg maar ik ga die fijn malen en dan? hoe breng ej dat dan aan ?? thanks foor je hulp alvast Hoi. Welke olie heb je niet? Arganolie? Je kan ook olijfolie gebruiken. Ook erg gezond voor het haar. Ik zorg er ten eerste voor dat mijn haar gewassen en handdoekdroog is. Ik weet niet hoe dik of hoe lang jouw haar is, maar ik neem een volle hand habba sawda, maal het en leg dit in een leeg bakje. Vervolgens giet ik er twee keer zoveel arganolie of olijfolie bij en meng dit goed samen. Hierna neem ik het mengseltje en masseer ik het in mijn hoofdhuid en vervolgens de rest van het haar tot aan de puntjes. Als laatst een doekje op, of twee, en slaap ik er een nachtje mee tot de volgende dag waarop ik het was met ghassoul (shampoo is ook goed, hoor). In het begin deed ik het iedere week op zaterdag en nu doe ik het om de twee weken. You're welcome.

Umm_Benjamine
29-10-2007, 13:07
l7dida is ook goed voor je haren

magrebChica
30-10-2007, 21:41
l7dida is ook goed voor je haren en dat is .. :$

Umm_Benjamine
30-10-2007, 22:06
ik weet niet hoe dat in het nederlands heet ik heb het ook aan me ouders gevraagd en die weten dat niet..

lovelyroundeyes
30-10-2007, 22:24
l7dida is ook goed voor je haren kan je dat ook mengen met habba sawda::confused:

Umm_Benjamine
11-11-2007, 17:48
kan je dat ook mengen met habba sawda::confused: ja met ziet lhoed

LolitaLempicka
11-11-2007, 19:17
Hoi. Welke olie heb je niet? Arganolie? Je kan ook olijfolie gebruiken. Ook erg gezond voor het haar. Ik zorg er ten eerste voor dat mijn haar gewassen en handdoekdroog is. Ik weet niet hoe dik of hoe lang jouw haar is, maar ik neem een volle hand habba sawda, maal het en leg dit in een leeg bakje. Vervolgens giet ik er twee keer zoveel arganolie of olijfolie bij en meng dit goed samen. Hierna neem ik het mengseltje en masseer ik het in mijn hoofdhuid en vervolgens de rest van het haar tot aan de puntjes. Als laatst een doekje op, of twee, en slaap ik er een nachtje mee tot de volgende dag waarop ik het was met ghassoul (shampoo is ook goed, hoor). In het begin deed ik het iedere week op zaterdag en nu doe ik het om de twee weken. You're welcome. wat voor verbetering heb je gemerkt nadat je dit gebruikt hebt??

I_smahane_I
11-11-2007, 22:44
Ik gebruik ook de olie ervan in mijn haar elke vrijdag en het zit echt goed en vind het helemaal niet stinken en gebruik ook de shampoo ervan, geen klachten hoor, beter dan olijfolie, normaal maak ik een masker met olijfolie maar daar is mijn haar zo aan gewend