Bekijk originele versie : Driss, en hoe gaat dit aflopen
Agent niet vervolgd voor schietpartij in Amsterdams eethuis
Uitgegeven: 28 oktober 2003 14:31
Laatst gewijzigd: 28 oktober 2003 14:36
AMSTERDAM - De politieagent die op 6 augustus de 33-jarige Driss Arbib doodschoot op het Mercatorplein, wordt niet vervolgd. Het ging hier om een "specifiek noodweerschot", zei hoofdofficier L. de Wit van het Openbaar Ministerie dinsdagmiddag in Amsterdam.
De Marokkaan Arbib werd doodgeschoten in een eethuis op het Mercatorplein in Amsterdam-West. Arbib zou de agent met een mes hebben bedreigd. Zijn dood leidde tot grote commotie binnen de Marokkaanse gemeenschap.
Het probleem is dat er door een aantal marokkaanse/Moslim organisatie's een sfeer geschapen is waarbij de uitkomst van dit onderzoek bij voorbaad al in twijfel is getrokken....
Dus het is de vraag hoe een bepaalde groep op dit bericht zal reageren.....
Ik ben bang dat er wel weer een paar ruitjes zullen gaan sneuvelen rond het Mercatorplein.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de AEL de politie en de rest van het gerechtelijke apparaat weer gaat beschuldigen van rascisme.
Ik hoop dat men vrede kan hebben met de uitlsag van het onderzoek. Maar ik vrees dat dit niet zo zal zijn.
DonAgewan
28-10-2003, 15:18
Einde verhaal denk ik.
Origineel gepost door DonAgewan
Einde verhaal denk ik.
Gezien de reactie's op dit topic zal het haast wel einde verhaal wezen. We zullen morgen wel zien wat de nachtploeg er van bakt
Laten we hopen dat het einde verhaal is, zodat Driss in vrede kan rusten.
Origineel gepost door Peej
Laten we hopen dat het einde verhaal is, zodat Driss in vrede kan rusten.
Maar je weet het nooit er is een groep die Altijd Even Later reageerd.... ....
Op de persconferentie was geen enkele Marokkaan te bekennen. Wat een aandacht voor die messentrekker zeg.
Wel meteen hard schreeuwen, maar niet horen wat het onderzoek als uitslag had, wat een fake gedoe zeg.
Origineel gepost door an3sdej
Op de persconferentie was geen enkele Marokkaan te bekennen. Wat een aandacht voor die messentrekker zeg.
Wel meteen hard schreeuwen, maar niet horen wat het onderzoek als uitslag had, wat een fake gedoe zeg.
Nu moet je toch even uit de kast komen..... :D
Hebben ze in Zwolle een persconferentie over dit onderwerp gegeven? :confused: Of was je beroepsmatig in Amsterdam west
Origineel gepost door rnaj
Maar je weet het nooit er is een groep die Altijd Even Later reageerd.... ....
Bedoel je Abu's Enge Liga?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.