Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meskina tmazight inoe........

Pagina's : [1] 2 3 4

touzine
28-10-2003, 14:36

Tmazight is aan het verdwijnen onder de Marokkanen in Nederland....... De meeste Marokkanen praten nu zelden Tmazight onder elkaar..... Ik merk dat ouders nu meer Nederlands met hun kinderen praten in plaats van Tmazight...... Vaak kunnen die kinderen weinig tot geen tmazight praten....... en als ze laten ook kinderen hebben wordt het minder en zo verder is het de ondergang!!!!! Kinderen die met elkaar spelen, praten meestel in het Nederlands...... terwijl de turken joggies echt goed turks spreken Ook de volwassenen onder ons praten steeds vaken Nederlands met elkaar..... Meskiena Tmazigd inoe

SOmaar
28-10-2003, 14:39
wat nu ???????????????????

MOcROzINA
28-10-2003, 14:39
wat wil je eraan doen :rolleyes: TE ERG HE IK WEET :kwaad:

touzine
28-10-2003, 14:40
Origineel gepost door EMEN l3arbia is nog steeds in the house :D :p Met de Arabische is het erger.... ze zijn verraders en HELEMAAL verkaast........ :zwaai: NEXT

TwinkleEye_19
28-10-2003, 14:41

Awaloe oemeinoe, Tmazight enneg gsatirie zamen! Wellakien, 3aak erhek :( M'n broertje van 14 spreekt het zo slecht, dat als hij iets aan m'n ouders wil zeggen wij het voor hem moeten vertalen :jammer: Maar elhamoedillah, heb ik m'n zusje van 9 uitgedaagd wie beter berbers kan en nu spreekt zij het beter dan m'n broertje :cool: ps: nes oera tatouzint :D

Sundous
28-10-2003, 14:41
Origineel gepost door touzine Met de Arabische is het erger.... ze zijn verraders en HELEMAAL verkaast........ :zwaai: NEXT :eek: :eek:

touzine
28-10-2003, 14:42
Origineel gepost door MOcROzINA wat wil je eraan doen :rolleyes: TE ERG HE IK WEET :kwaad: Aller eerst wees TROTS dat je een berber bent..... ten 2e........ weet je zelf ook wel.....

touzine
28-10-2003, 14:45
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Awaloe oemeinoe, Tmazight enneg gsatirie zamen! Wellakien, 3aak erhek :( M'n broertje van 14 spreekt het zo slecht, dat als hij iets aan m'n ouders wil zeggen wij het voor hem moeten vertalen :jammer: Maar elhamoedillah, heb ik m'n zusje van 9 uitgedaagd wie beter berbers kan en nu spreekt zij het beter dan m'n broertje :cool: ps: nes oera tatouzint :D Iwa ik weet het!!!!!! Mesakien, hun kinderen........ Ik heb zelf ook een broertje van 4 en die praat ALLEEN maar nederlands....... ik geef heb klapjes en zeg dat ie Tmazight moet praten, en nu doet ie het wel!!!!! HET HELPT!!!!!!! ;)

TwinkleEye_19
28-10-2003, 14:49
Origineel gepost door touzine Iwa ik weet het!!!!!! Mesakien, hun kinderen........ Ik heb zelf ook een broertje van 4 en die praat ALLEEN maar nederlands....... ik geef heb klapjes en zeg dat ie Tmazight moet praten, en nu doet ie het wel!!!!! HET HELPT!!!!!!! ;) Precies! Daag ze uit! :bril: En Rifi-style helpt altijd :wijs: Oemikan masakiel...Ik ga ervoor zorgen dat hij trouwt met en meid die het perfect spreekt..dan voed zij de kinderen be3da met tamzight taal op :D

touzine
28-10-2003, 14:50
Origineel gepost door EMEN DACHT HET NIET MAFKEES !! de enige snitches zijn toch echt de berbers ik praat met mijn vrienden nog steeds vol arabisch dus wat l*l je Let op je woorden e schilderswijker of ik PAK je :boos: ps. KIJK maar naar je soortgenoten dan zul je zien dat ze K.ontenlikkers zijn van NLers....... :o

touzine
28-10-2003, 14:51
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Precies! Daag ze uit! :bril: En Rifi-style helpt altijd :wijs: Oemikan masakiel...Ik ga ervoor zorgen dat hij trouwt met en meid die het perfect spreekt..dan voed zij de kinderen be3da met tamzight taal op :D :melig: Zit wat in.........

touzine
28-10-2003, 14:56
Was jij ff blij..... je dacht aan iets anders......... :o ga je mond spoelen met gloor e vies mannetje....... ps. IK heb het over ECHTE berbers van MIJN soort!!!!!! :zwaai:

Sundous
28-10-2003, 14:57
Origineel gepost door EMEN ff weer 1 :rolleyes: niemand pakt mij !!!! IK pak alleen !!! waar basseer je dat op a zemml ? er zit hier een berbers uit al houcima op mijn werk en die ruimt de tafel van de baas iedere dag op :confused: :hihi:

Hanane
28-10-2003, 14:59
Origineel gepost door touzine Let op je woorden e schilderswijker of ik PAK je :boos: ps. KIJK maar naar je soortgenoten dan zul je zien dat ze K.ontenlikkers zijn van NLers....... :o :rolleyes: Niet alle arabieren over 1 kam scheren. Waarom steeds die haat.......we zijn allemaal marokkanen waar we trots op moeten zijn!

touzine
28-10-2003, 15:02

Origineel gepost door 001 :rolleyes: Niet alle arabieren over 1 kam scheren. Waarom steeds die haat.......we zijn allemaal marokkanen waar we trots op moeten zijn! KIJK Jullie hebben deze topic verknalt........ 'k had het over iets anders....... Maar die araBIER moest zo nodig grappig doen.... :rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3 4