Bekijk originele versie : Gescheiden Jonge Meiden
rammetje1980
28-10-2003, 11:47
:zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai:
Hallo allemaal,
Zijn er vrouwen die op een jonge leeftijd zijn gescheiden en geen kinderen hebben. Ik ben namelijk zelf ook gescheiden en vroeg me af of er meerdere meiden zijn die er moeilijk mee hebben dat ze gescheiden zijn.
Ik ben benieuwd
Groetjes Rania :zwaai:
TwinkleEye_19
28-10-2003, 11:49
Mijn nicht is op haar 20ste gescheiden...Na 6 maanden getrouwd te zijn geweest.
rammetje1980
28-10-2003, 12:03
Oh wat erg voor haar, maar het is heel moeilijk voor een Marokaanse vrouw om als gescheiden vrouw door het leven te gaan.
Iedereen kijkt je schuin aan zodra je wat leuk eruit ziet of gelukkig bent.
Waarom dat is me nog een ??????????????
En laat me nog niet praten over de jongens, de manier hoe ze gedragen tegenover je, ze doen alsof je lucht bent, ""zo van"" oh zij is toch geen maagd meer dus wat moet ik met haar. Sereuze jongens zijn er niet meer of ze vernederen je tot je leven begint te haten. :(
Rania
MISS_mezight
28-10-2003, 12:12
Tegenwoordig hoor je alleen maar dat mensen scheiden :jammer:
Dat komt omdat mensen niet meer nadenken voor ze trouwen. Ik denk dat ze alleen de positieviteit in een huwelijk zien en geen negatieve kant. Je neemt een grote verantwoording op. Er zijn dan een heleboel dingen waar je je aan moet houden. En als je jong bent en gaat trouwen, dan kun je niet zeggen van ik zie je strakkies Mo. Ik ga ff naar de bios, uit of weet ik wat allemaal.
Origineel gepost door MISS_mezight
Dat komt omdat mensen niet meer nadenken voor ze trouwen. Ik denk dat ze alleen de positieviteit in een huwelijk zien en geen negatieve kant. Je neemt een grote verantwoording op. Er zijn dan een heleboel dingen waar je je aan moet houden. En als je jong bent en gaat trouwen, dan kun je niet zeggen van ik zie je strakkies Mo. Ik ga ff naar de bios, uit of weet ik wat allemaal.
Moet ik erbij toevoegen dat schoonfamilies erg kunnen zijn en bemoeien met alles en een huwelijk stuk laten lopen? ;)
Moet ik erbij zeggen dat sommige meiden zich focussen op het geven van een Grote feest en niet denken het huwelijk begint na de trouwfeest? ;)
Moet ik erbij zeggen dat jongens en meiden nu tegenwoordig uitgehuwelijkt worden? ;)
....
Origineel gepost door rammetje1980
Hallo allemaal,
Zijn er vrouwen die op een jonge leeftijd zijn gescheiden en geen kinderen hebben. Ik ben namelijk zelf ook gescheiden en vroeg me af of er meerdere meiden zijn die er moeilijk mee hebben dat ze gescheiden zijn.
Ik ben benieuwd
Was je uitgehuwelijkt?
MissBlaBla
28-10-2003, 12:17
Geloof mij maar Rammetje. Er bestaan zeker wel mannen die hier geen punt van maken. Ze zullen misschien wel in de minderheid zijn, maar ze zijn er wel! Neem dat maar gewoon van mij aan oke?
Als je erover wilt praten moet je me maar pm'en, ik hou niet zo van discussies over bepaalde onderwerpen in het openbaar.
BlaBla
Gescheiden zijn is zeker niet het geen waar we allemaal op zitten te wachten. Of je dat op jonge leeftijd bent of op oudere leeftijd doet er niet zoveel toe. Helaas gebeurt het nog steeds dat men de verkeerde man/vrouw kiest om mee te trouwen maar ook dat men niet een keuze mag maken. En wat miss mezight zegt, men kijkt alleen naar de leuke dingen maar niet naar de verplichtingen. Trouwen is niet altijd een sprookje en door het maken van een goede keuze zal het geen nachtmerrie worden.
Sterkte aan een ieder die gescheiden moet leven.
NK
rammetje1980
28-10-2003, 12:46
Origineel gepost door Kadisha
Was je uitgehuwelijkt?
Hoi Kadisha,
Nee uitgehuwelijkt was ik niet, het was mijn eigen keuze, ik kende hem al voor mijn huwelijk, we hielden van elkaar, we dachten dat we elkaar kende, maar zo zie je maar, van de ene kwam de ander en pats boem ging het mis van alle kanten. Terwijl wij elkaar kende voor het huwelijk, Sommige mensen zeggen dat als iemand leert kennen voor het huwelijk gaat het huwelijkleven beter, maar dat is niet want je leert iemand echt kennen als samen je onder 1 dak woont, dan kom je echt voor verrassingen te staan.
Rania
MOcROzINA
28-10-2003, 12:51
Hallo allemaal,
Ik ben benieuwd
IK BEN OOK GESCHEIDEN MAN :kwaad: :kwaad:
GESCHEIDEN VAN ME VRIENDIN ( MAG NIET MEER MET HAAR OM ) :( :(
GEINTJE :giechel:
rammetje1980
28-10-2003, 12:53
Origineel gepost door newkid
Gescheiden zijn is zeker niet het geen waar we allemaal op zitten te wachten. Of je dat op jonge leeftijd bent of op oudere leeftijd doet er niet zoveel toe. Helaas gebeurt het nog steeds dat men de verkeerde man/vrouw kiest om mee te trouwen maar ook dat men niet een keuze mag maken. En wat miss mezight zegt, men kijkt alleen naar de leuke dingen maar niet naar de verplichtingen. Trouwen is niet altijd een sprookje en door het maken van een goede keuze zal het geen nachtmerrie worden.
Sterkte aan een ieder die gescheiden moet leven.
NK
Hoi Newkid,
Dank je voor je reactie,
Het heeft zeker met keuzes te maken, ik gelooof altijd in voorbestemming als een man of vrouw aan elkaar zijn voorbestemd, dan staat dat al in je lot geschreven. Maar je moet wel altijd alert zijn op de juiste man of vrouw want uiteindelijk de keuze die je maakt kan altijd een gok zijn. In het begin lijkt alles een sprookje maar zodra je aan het keuze denkt die je hebt genomen, zal je toch nooit spijt krijgen dat je die hebt keuze genomen.
Rania
MISS_mezight
28-10-2003, 12:53
De huwelijken van vroeger lopen lekkerder dan die van heden. Dat is omdat ze elkaar niet kenden. Als je een relatie met iemand begint (hoe lang die ook heeft geduurd) en dan met elkaar trouwt, dan kom je voor verassingen terecht. Want je gaat elkaar op een gegeven moment anders zien. En als je elkaara niet kent (dan heb ik het over relaties van tevoren) dan leer je elkaar kennen zoals diegene is, want je hebt dan ook geen ander beeld van hem/haar.
rammetje1980
28-10-2003, 13:00
Origineel gepost door MISS_mezight
Miss Mezight dank je voor je reactie,
Nadenken voor het huwelijk doen de man of de vrouw zeker wel, maar zoals ik eerder al zei is trouwen net als een gok, je wint of verliest en ik bedoel het niet negatief voor de getrouwde dames en heren. Maar als je goed nadenkt is een huwelijk iets als een ''zegen'' want het huwelijk is altijd de eerste keer op het mooist.
Rania
Hoi Kadisha,
Nee uitgehuwelijkt was ik niet, het was mijn eigen keuze, ik kende hem al voor mijn huwelijk, we hielden van elkaar, we dachten dat we elkaar kende, maar zo zie je maar, van de ene kwam de ander en pats boem ging het mis van alle kanten. Terwijl wij elkaar kende voor het huwelijk, Sommige mensen zeggen dat als iemand leert kennen voor het huwelijk gaat het huwelijkleven beter, maar dat is niet want je leert iemand echt kennen als samen je onder 1 dak woont, dan kom je echt voor verrassingen te staan.
Rania
Dat wist ik al langer dat je elkaar pas kent als je samen onder één dak woont.Dat is oud nieuws voor mij.Vele denken dat ze hun partner kennen tijdens een relatie Yeah Right :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.