Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Homo's

najimafissoune
28-10-2003, 10:16

Mogen Homo's ook vasten in de ramadan? En naar moskee gaan en bidden? Wie heeft een antwoord voor mij?

najimafissoune
28-10-2003, 10:48
Volgens mij is het wel toegestaan.

Sweetsamira81
28-10-2003, 12:58
Homo zijn is sowieso al haraam dus het lijkt me sterk dat zijn vasten geldig is.

tonk
28-10-2003, 18:13
En als het niet mag, moet er dan iemand bij de deur van de moskee gaan staan die aan iedereen vraagt of men misschien homo is?

NadiaBorgerhout
28-10-2003, 18:43

als homo zijnde zal je toch wel weten dat je niet wordt aanvaard in de moslim maatschappij ( en groot gelijk hebben, wij, moslims ). dus ik denk echt niet dat als die domme homo's bestaan (waar ik zeker van ben) dat ze naar de moskee komen, hoor. en als dit wel doen, jah pech voor hun (later) !!!! ***doei***

mavrania
28-10-2003, 22:26
kom met bewijs niet met vermoedens

Dylaker
28-10-2003, 22:42
Origineel gepost door NadiaBorgerhout als homo zijnde zal je toch wel weten dat je niet wordt aanvaard in de moslim maatschappij ( en groot gelijk hebben, wij, moslims ). dus ik denk echt niet dat als die domme homo's bestaan (waar ik zeker van ben) dat ze naar de moskee komen, hoor. en als dit wel doen, jah pech voor hun (later) !!!! ***doei*** Jammer meid! Ik had je toch hoger ingeschat. NadiaBorgerhout for president op die andere topic neem ik terug. Jij lijkt me niet al te slim. Misschien moet je eens in de leer gaan bij een homo. Ik denk ook dat zij wel wat beters te doen hebben dan zichzelf uit te hongeren (Arme mensen zijn arm omdat de regering te dom is om de boel eerlijk te verdelen) en liever voor andere doeleinden dan bidden op hun knieƫn gaan zitten en liever lekker samen thuis blijven in plaats van zich voor de katsek-u-t door weer en wind naar de moskee te reppen. Als je denkt dat dit een moslimmaatschapij is dan zit je hier verkeerd. Dan moet je een heel eind naar het Zuiden!

NadiaBorgerhout
29-10-2003, 00:08
????? weet je, ik heb eerlijk gezegd niet veel van wat je hebt neergeschreven verstaan... vind je nou dat ze wel naar de moskee mogen of vind je dat ze juist de moskee niet mogen binnentreden?? antw ff want ik wil wel weten hoe die meiden van nl er tegen over staan ***doei***

ChOcOtOfFfF
29-10-2003, 00:24
Origineel gepost door najimafissoune Mogen Homo's ook vasten in de ramadan? En naar moskee gaan en bidden? Wie heeft een antwoord voor mij? Mogen dealers ook vasten in de Ramadan? Mogen hoe.ren ook vasten in de Ramadan? Mag iemand die niet bidt ook vasten in de Ramadan? Kijk als je een zonde begaat betekendt dat toch niet dat je helemaal maar niks meer voor je geloof hoeft te doen. Je kan een zondige moslim zijn, maar toch nog andere dingen wel nakomen. Een persoon die homo is en die de Shahada heeft afgelegd en bidt is een moslim, hij maakt zich wel schuldig aan een gruwelddaad in Allah`s ogen maar hij blijft een moslim. Vasten staat voorgeschreven voor alle moslims, dus ook voor homo`s. Allah zal hier wel over oordelen, maar tot zover mijn logica. Sou

Dylaker
29-10-2003, 22:33
Origineel gepost door NadiaBorgerhout ????? weet je, ik heb eerlijk gezegd niet veel van wat je hebt neergeschreven verstaan... vind je nou dat ze wel naar de moskee mogen of vind je dat ze juist de moskee niet mogen binnentreden?? antw ff want ik wil wel weten hoe die meiden van nl er tegen over staan ***doei*** Ik vind dat ze gewoon naar de moskee moeten kunnen gaan als ze dat nog willen tenminste. Ik kan me namelijk voorstellen dat sommige homo's liever de eer aan zichzelf houden en hier geen tijd meer aan verspillen en gewoon drie keer per dag eten.

tonk
30-10-2003, 10:51
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF Mogen dealers ook vasten in de Ramadan? Mogen hoe.ren ook vasten in de Ramadan? Mag iemand die niet bidt ook vasten in de Ramadan? Kijk als je een zonde begaat betekendt dat toch niet dat je helemaal maar niks meer voor je geloof hoeft te doen. Je kan een zondige moslim zijn, maar toch nog andere dingen wel nakomen. Een persoon die homo is en die de Shahada heeft afgelegd en bidt is een moslim, hij maakt zich wel schuldig aan een gruwelddaad in Allah`s ogen maar hij blijft een moslim. Vasten staat voorgeschreven voor alle moslims, dus ook voor homo`s. Allah zal hier wel over oordelen, maar tot zover mijn logica. Sou Prima logica! :zwaai:

al_tetouania
30-10-2003, 12:40
ahlan wassahlan. als eerst wil ik iedereen ramadan moebarek wensen!! islam en homo gaat niet met elkaar denk ik??? thallaw :zwaai:

chouroek
30-10-2003, 12:50
Mensen het is juist aangeraden om naar moskee te gaan. het kan juist een steun pilaar voor hun zijn om de zonde te laten. maar als zij de moskee worden uitgezet dan zullen zij denken is dat wat men ISLAM noemt! en trouwens niemand heeft het recht om een dienaar uit de moskee te zetten het is BEIT ALLAH en we zijn daar allemaal gasten en wie zijn wij om te zeggen of die wel of niet mag vasten. En weet jij wel of jou ramadan aanvaard is? Dat hopen we alleen maar. salaam alikoum

missbadria18
30-10-2003, 12:54
Origineel gepost door chouroek Mensen het is juist aangeraden om naar moskee te gaan. het kan juist een steun pilaar voor hun zijn om de zonde te laten. maar als zij de moskee worden uitgezet dan zullen zij denken is dat wat men ISLAM noemt! en trouwens niemand heeft het recht om een dienaar uit de moskee te zetten het is BEIT ALLAH en we zijn daar allemaal gasten en wie zijn wij om te zeggen of die wel of niet mag vasten. En weet jij wel of jou ramadan aanvaard is? Dat hopen we alleen maar. salaam alikoum :goedzo: :zwaai:

layla17
09-11-2003, 22:15

nee joe wie homo is toch geen moslim meer als die moslim is dan zo die toch niet homo zijn lijkt me sterk