Bekijk originele versie : Lenzen zonder kikkerppg effect.
Vele lenzen zijn te zien! Daarme bedoel ik dat je ogen heel erg uit gaan steken, waardoor je een kikkeroog effect krijgt! Heeft er iemand lenzen waarbij dit niet het geval is? Of weet iemand waar ik die kan halen.
Die van de Perle zijn trouwens ook niet echt professioneel, je krijgt daarmee ook een kikker-oog effect.:jammer:
oOGhiizlaneOo
27-10-2007, 14:43
Ik draag gwn lenzen van de Hans Anders al jaren geen kikkeroog effect niks.. Draag de zachte lenzen van H A...:D
salouaatje
27-10-2007, 15:04
zachte lenzen van specsavers. Ligt er denk ik ook aan wat voor ogen jezelf hebt..
Bij kleurlenzen krijg je altijd een kikkeroog effect
mocro_moslima11
27-10-2007, 16:03
bij die van hans anders die ik nu heb zieje geen dikke ogen ..bij zachte lenzen tenminste..bij harde lenzen weet ik nit??
Bij kleurlenzen krijg je altijd een kikkeroog effect
Of heb je het over normale contactlenzen?
Ik bedoel de kleurlenzen!
Jah dat dacht ik al.
Welke merk gebruik je van kleurlenzen ( bijv. Freshlook etc ) want daar kan het ook aan liggen!
Zina_Ranya
27-10-2007, 16:53
Ik heb lenzen van het merk freshlook en die zijn goed hoor..
Ik heb ooit de lenzen van Purle gebruikt. Sindsdien heb ik het nooit meer gedragen. Hazel kleur had ik genomen.
Vele lenzen zijn te zien! Daarme bedoel ik dat je ogen heel erg uit gaan steken, waardoor je een kikkeroog effect krijgt! Heeft er iemand lenzen waarbij dit niet het geval is? Of weet iemand waar ik die kan halen.
Die van de Perle zijn trouwens ook niet echt professioneel, je krijgt daarmee ook een kikker-oog effect.:jammer:
Ja maar schat, je hebt verschillende. Je hebt bijv van die kleurlenzen die paris hilton draagt... die zijn peperduur. Zij heeft bruine ogen van zichzelf, maar dat zou je niet zeggen he met die blauwe lenzen! Zo duur zijn haar lenzen, dat je t niet eens kan zien! Ik dacht iets van 200 dollar ofzo.
Ja maar schat, je hebt verschillende. Je hebt bijv van die kleurlenzen die paris hilton draagt... die zijn peperduur. Zij heeft bruine ogen van zichzelf, maar dat zou je niet zeggen he met die blauwe lenzen! Zo duur zijn haar lenzen, dat je t niet eens kan zien! Ik dacht iets van 200 dollar ofzo.
Dat valt wel mee die jaarlenzen die Paris Hilton draagt kosten rond de 200 euro.
R_berkaniia
28-10-2007, 20:29
Dat valt wel mee die jaarlenzen die Paris Hilton draagt kosten rond de 200 euro.
Is niet zo duur.
Marruecos_Chica
28-10-2007, 23:47
Inderdaad, evenals die van Aishwarya Rai.
Inderdaad, evenals die van Aishwarya Rai.
Aishwarya Rai draagt geen kleurlenzen hoor.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.