Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gewichtstoename

mamasliefste
27-10-2007, 12:31

WIE KENT HET...OF HEEFT ET OOIT GEBRUIKT???IK WOU HET GISTERE KOPEN MAAR TOCH MAAR NIET GEDAAN... WIE HEEFT ER ERVARING MEE?EN WERKT ET GOED:confused:

mamasliefste
27-10-2007, 17:00
upppppppppppppppppppppppp kom op damesssss;)

tahenjat
27-10-2007, 17:41
hmm dat wil ik ook wel weten;)

tahenjat
27-10-2007, 17:42
uppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp pppppppp:hihi:

Cat
28-10-2007, 01:51

Je bedoeld die shakes? aarbeid, vanille & choco volgens mij. Ze zijn verschrikkelijk vies dus ik ben er vroegtijdig mee gestopt, was echt afschuwelijk. Ook 't feit dat je 't drinkt met volle melk, maakt t ook niet echt aangenaam. Tis ff slikken. De beste manier is gewoon je voeding aan te passen. 3X per dag een goed maaltijd eten en snacks. Geen vettigheid, dat 't vet is betekend niet dat je erdoor aankomt, de nadelen zij groter dan de voordelen. Praat erover met je huisarts en geef aan dat je er echt echt meezit, waarschijnlijk word je dan doorgestuurd naar een dietist(e) die je goed kan adviseren. Aankomen is moeilijk dan afvallen helaas. Veel succes.

mamasliefste
28-10-2007, 15:13
Je bedoeld die shakes? aarbeid, vanille & choco volgens mij. Ze zijn verschrikkelijk vies dus ik ben er vroegtijdig mee gestopt, was echt afschuwelijk. Ook 't feit dat je 't drinkt met volle melk, maakt t ook niet echt aangenaam. Tis ff slikken. De beste manier is gewoon je voeding aan te passen. 3X per dag een goed maaltijd eten en snacks. Geen vettigheid, dat 't vet is betekend niet dat je erdoor aankomt, de nadelen zij groter dan de voordelen. Praat erover met je huisarts en geef aan dat je er echt echt meezit, waarschijnlijk word je dan doorgestuurd naar een dietist(e) die je goed kan adviseren. Aankomen is moeilijk dan afvallen helaas. Veel succes. aller eerst bedankt voor het reageren....en jah het gaat om die shakes..ik lust sowieso geen melk:jammer: dus ik zou het met Vla of iets anders gedaan hebben....;) ik heb het ook niet gekocht omdat ik bijme zelf dacht..ga gewoon eten man:hihi:

sweetysma
28-10-2007, 15:31
Hey meid Ik heb hem afgelopen zaterdag ook gehaald!! Heb hem toen gebruikd die dag 3 maal en vandaag al 2 maal!! Ik vond het vies omdat zeg maar er soort meel in zit dat niet door te slikken is zo dik?? Maar heb een oplossing gevonden en nu doe ik het met die apparaat weet niet hoe het heet ??? Door elkaar mengen die automatische apparaat en dan is het heel waterig en gewoon door te slikken!!! En dan is het wel lekker dan lijkt het gewoon op een shake die me mama altijd maakde melk met banaan (ik heb de bananen shake gekocht) maare ja het is nu wel door te slikken alleen 3maal per dag best veel je houdt je er om de 4 uur bezig mee maar ja inshallah zien we resultaat!! xxxx Iemand ervaring al hiermee???

Pessimist_
28-10-2007, 15:45
Notificatie