Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : cameravrouw Nadia

Pagina's : [1] 2

LZN
28-10-2003, 09:07

Hello people, Ik heb ff een vraagje, wie kent haar werk. Ik heb begrepen dat ze mooie foto's neemt, klopt dit?? Nog een vraagje, ik wil alleen dat er wordt opgenomen op mijn bruiloft, mijn buurman is fotograaf en die wil graag de foto's maken. Kennen jullie iemand die alleen bereid is om op te nemen?? Nou ik hoor het wel. Groetjes Ippy.

smiley21
28-10-2003, 14:39
Ahlan, Bedoel je misschien niet Nadia uit lelystad. Als het om haar gaat dan kan ik je vertellen ze is heel goed. Laat me weten als het om haar gaat, kan ik je haar nummer geven en moet je met haar bespreken wat je wilt en hoe. Smiley :D

Beni_Bouyachie17
28-10-2003, 14:50
Idd nadia heeft goede kwaliteit en is een sscheetje van een vrouw , hetzelfde geld voor dr dochter.. En als het goed is filmt ze ook alleen , het is jou keuze wat je wilt ... Suc6 meid .. Thalay,

Ilham1
30-10-2003, 10:37
Nadia uit Lelystad is zeker goeeeeeeeeeeeed

crybaby
01-11-2003, 18:18

wat vraagt ze voor video en film?

jaoulia
03-11-2003, 19:49
salam moe aleikoem crybaby nadia is een schat van een mens alleen prijzig. ze vroeg ongeveer 1000 euro voor, met filmen en fotograveren en je krijgt een foto album erbij ik weet niet of dat de normale prijs is bij andere fotograven.

halimamabrouk
04-11-2003, 19:24
voor 1200 euro kun je een prof fotografe nemen en een prof cameraman, dus het is voor een amateur zeker te duur. maar that is my humble opinion... :zwaai:

Beni_Bouyachie17
04-11-2003, 19:41
Origineel gepost door halimamabrouk voor 1200 euro kun je een prof fotografe nemen en een prof cameraman, dus het is voor een amateur zeker te duur. maar that is my humble opinion... :zwaai: Hmm ik denk dat jij et nu wel erg hoog hebt gegrepen meid, Ik ken een nederlander en z n vrouw , hij doet de fotoreportage en zn vrouw de filmreportage , en dan hebben we het echt wel over bedragen tussen de 1600 euro en 3400 euro.. Dus 1200 is alles behalve prof naar mijn idee.. :rolleyes: Maar goed nadia die doet het heel erg netjes tbarkelah , en ik moet zelfs zeggen dat ze duurder is dan 1000 euro.. Thalay, Nadia,

halimamabrouk
04-11-2003, 19:49
hmm ik heb gesproken met twee profs die elk voor zichzelf werken en voor 500 euro kon ik een gemonteerde videofilm van 30 min krijgen een een band met ruwe materiaal. wat betreft de fotografe kon ik voor circa 700 euro 6 rolletjes met de negatieven rkijgen. normaliter krijg je de neg. niet bij profs. maar ze wilde wel een uitzondering maken. het ging om een freelance fotografe. haar werk is meermalen verschenen in kranten etc. dusss het zijn wel profs maar gewoon niet zo duur als andere profs. en dus zou ik zeker niet meer geld betalen aan een amateur als het bij een prof goedkoper kan. maar again, that is my humble opinion.

smiley21
05-11-2003, 10:40
Ahlan iedereen, Als nadia een bedrag van 1000 euro dan kun je er vanuit gaan dat het voor 2 dagen is. Zowel de henna als bruiloft zelf. En je krijgt waar voor je geld. Ik kan het weten, want nadia is familie van me. En iedereen zegt hetzelfde over nadia dat ze goed is en ze levert kwalitieit. Ookal zou ze voor mij eigenbruiloft 1500 euro vragen dan zou ik het haar zeker geven. ookal zou ze niet familie van me zijn omdat dat ze goed is, plus ze heeft ideeen en ze weet leuke foto's te maken. En ze maakt geen onderscheid tussen mensen. Laatst trouwde een kennis van ons en zijn vrouw komt uit utrecht en zijn vrouw wou graag dat ook foto's werden gemaakt in utrecht. Ik ken vele fotografen die niet naar utrecht of andere plekken om de bruid op te halen en daarzo extra foto's te maken. Maar daar maakt zij geen probleem van en doet het ook graag. En dat geldt ook voor haar dochter. Het zijn schatten van mensen. Ik zaal haar vragen wat ze precies vraag voor 2 dagen en of 1 dag en wat je er precies bij krijgt. Salaam Aleikoum smiley

jaoulia
05-11-2003, 15:40
salam smiley21 o ik denk dat je dan wel gelijk hebt. ik heb niet tegen haar gezegd dat het maar voor een dag is. misschien vandaar die prijs. zou je dan voor mij willen vragen hoeveel het kost voor alleen een dag???

smiley21
05-11-2003, 15:51
ahlan jaoulia, Ik weet wel voor eenvriendin van me heeft ze op haar bruiloft gefilmd en toen heeft ze ong 600-800 gevraagd. Wat ik me kan herinneren is dat ze de videoband kreeg plus foto's en fotoalbum. Ik kan me vergisssen in de prijs. Maar je moet ong rekenen tussen die bedragen voor 1 dag. mocht iemand nog vragen hebben stel ze gerust, ik zal het zeker aan haar doorgeven. Of als iemand nummer wilt laat het me weten.

Ghazella24
05-11-2003, 16:51
Jaaa, nadia is een een hele lieve vrouw en haar dochter is ook een schat. Ze is kei goed en zeker de moeite waard. :goedzo:

HANANNEKE
06-11-2003, 18:44
hoi El_yasmina23 was dat voor 2 dagen voor 675 of alleen voor 1 dag met fotoalbum. of zonder??? voor die prijs kan ik me niet voorstellen dat er een fotoalbum erbij zit.

HANANNEKE
09-11-2003, 21:58

he maroclady23 dank je wel dan weet ik dat alvast shokran bezaaf

Pagina's : [1] 2