Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mag je dit??

Pagina's : [1] 2 3

zina_princes
26-10-2007, 17:41

je hebt krullend haar..je laat het los.. je hebt make up op je ogen zijn best zwaar opgemaakt.. je gaat zo naar een bruiloft. mogen jullie dat van jullie moeder???

Shifae
26-10-2007, 17:51
Ik draag sinds een jaartje een hoofddoek maar voorheen ging ik inderdaad met mijn haren los en make-up naar een feest ofzoiets dergelijks. Ben volwassen genoeg om mijn eigen beslissingen te maken..:hihi:

PobriSita
26-10-2007, 17:56
Mijn beiden ouders zeggen helemaal niks over mijn uiterlijk. Of ik nou naar een bruiloft ga of niet, het maakt ze niks uit. Ik heb een bos krullen, dagelijks leven loop ik zo en heb dan van mezelf uit weinig make up kohl sowieso, eyeliner, mascara, en geen foundation alleen soms rouge...Ik doe zonnebanken, dus vandaar bruin kleurtje....Ik heb mijn haren er bij licht blond/donkerblond bruinachtig....

Shifae
26-10-2007, 17:59
Mijn beiden ouders zeggen helemaal niks over mijn uiterlijk. Of ik nou naar een bruiloft ga of niet, het maakt ze niks uit. Ik heb een bos krullen, dagelijks leven loop ik zo en heb dan van mezelf uit weinig make up kohl sowieso, eyeliner, mascara, en geen foundation alleen soms rouge...Ik doe zonnebanken, dus vandaar bruin kleurtje....Ik heb mijn haren er bij licht blond/donkerblond bruinachtig.... Zo was het bij mij ook en nu nog. Mijn ouders hebben nooit iets gezegd over mijn uiterlijk. Zoiets moet jezelf uitzoeken en daar bedoel ik niet mee dat je dus in een nietsverhullend topje en rokje moet gaan lopen maar het is jou keuze die je maakt en naarmate je ouder wordt kun je héél goed zelf beslissen wat je aantrekt en hoe jij voor de dag wilt komen :D

PobriSita
26-10-2007, 18:02

Inderdaad...Sowieso weet ik zelf wat mijn grenzen zijn. Ik zou nooit een kort topje aan doen, waar je mijn navel en buik kan zien. Ja, het ligt er maar net aan hoe je er mee omgaat...

zina_princes
26-10-2007, 18:14
jullie hebben geluk.. vandaag zou ik naar bruiloft gaan.. ik was bij een vriendin die heeft mij opgemaakt.. en mijn haren gefond.. maar dan krullen.. mijn eigen krullen gelaten...ik kwam thuis.. ging mijn zus mij keidom aankijken met een dom reactie.. daarna kwam mijn moeder.. begon zij mij uitteschelden alles... ik was kwaad begon te huilen.. had ik gelijk mijn make up erafgewassen.. .. nu zegt ze kom kom kom....heletijddddddd..sorry enzo... mn zus zo.. dat elke marokaanse moeder zo is.. dat is juist omdat ze om haar dochter geven..... als ze nix zeggen dat zijn domme moedersss.. ik zo ik mag toch zelf weten hoe ik eruit zie.. ben 20 jaar oud.. mag mijn eigen keuzes maken... ohhhh my god never nooit meerrrrr .. dat ik met hun naar bruiloft ga...NOOIT!!!!

MOOILIEFMEISJE
26-10-2007, 18:23
Als ik naar een bruiloft ga en laat mn krulllen los, zegt mn ma ook altijd dat ik het moest stylen of iets anders doen maar als ik mn haar los laat dan heb ik egt een hele bos krullen heb ook dik en veel haar op mn kop:P Eerlijk gezegd kijken sommige vrouwen me dan ook aan alsof ik iets raars met mn haar heb gedaan vooral met bruiloften in marokko daar vinden de meeste vrouwen krullen ook niet mooi dan zeggen ze meestal ook ga je haar kammen :moe: :moe: niets begrijpend :moe: Online iPhone *********** - be the first to win! my***********s.info/media/iphone*****

LekkereSaraatje
26-10-2007, 18:36
jullie hebben geluk.. vandaag zou ik naar bruiloft gaan.. ik was bij een vriendin die heeft mij opgemaakt.. en mijn haren gefond.. maar dan krullen.. mijn eigen krullen gelaten...ik kwam thuis.. ging mijn zus mij keidom aankijken met een dom reactie.. daarna kwam mijn moeder.. begon zij mij uitteschelden alles... ik was kwaad begon te huilen.. had ik gelijk mijn make up erafgewassen.. .. nu zegt ze kom kom kom....heletijddddddd..sorry enzo... mn zus zo.. dat elke marokaanse moeder zo is.. dat is juist omdat ze om haar dochter geven..... als ze nix zeggen dat zijn domme moedersss.. ik zo ik mag toch zelf weten hoe ik eruit zie.. ben 20 jaar oud.. mag mijn eigen keuzes maken... ohhhh my god never nooit meerrrrr .. dat ik met hun naar bruiloft ga...NOOIT!!!! ahh meskiena:( zo was het bij mijn oudste zus ook, ze zeiden over alles wel iets. Maar hamdoulilah, nu begrijpen ze het wel, daarom maak ik dat niet mee. Allah ma3aki:kus:

zina_princes
26-10-2007, 18:42
ahh meskiena:( zo was het bij mijn oudste zus ook, ze zeiden over alles wel iets. Maar hamdoulilah, nu begrijpen ze het wel, daarom maak ik dat niet mee. Allah ma3aki:kus: ik vind het gewoon jammer... ik doe het omdat ik het mooi vind... en Allah heeft mij krullen geschonken.. en dat kan ook mooi zijn... maar dat mag ik niet.. omdat ze het afschuwelijk vinden... echt jammer dat ik mezelf niet kan zijn.. altijd hebben ze wat te klagen.. over mijn gedrag kunnnen ze nix zeggen want ik doe nx verkeerd.. dan maar mijn uiterlijk/./:(

LekkereSaraatje
26-10-2007, 18:50
ik vind het gewoon jammer... ik doe het omdat ik het mooi vind... en Allah heeft mij krullen geschonken.. en dat kan ook mooi zijn... maar dat mag ik niet.. omdat ze het afschuwelijk vinden... echt jammer dat ik mezelf niet kan zijn.. altijd hebben ze wat te klagen.. over mijn gedrag kunnnen ze nix zeggen want ik doe nx verkeerd.. dan maar mijn uiterlijk/./:( habiba je hoeft je echt niet zo te voelen, want over een tijdje merken ze het zelf wel. En inshallah gaan ze veranderen. Gewoon volgende keer 'iets'minder opmaken ofzo.. stap voor stap proberen. zodat jij tevreden bent en zij ook:D ;)

zina_princes
26-10-2007, 19:36
habiba je hoeft je echt niet zo te voelen, want over een tijdje merken ze het zelf wel. En inshallah gaan ze veranderen. Gewoon volgende keer 'iets'minder opmaken ofzo.. stap voor stap proberen. zodat jij tevreden bent en zij ook:D ;) jah ik zal het proberen.. nu hebben ze mijn reactie ook gezien.. en dat ik het nie leuk vind.. ik hoop dat ze nu nix meer zeggen... thanx voor je reactie meid

_BRUNETTE
26-10-2007, 20:15
Ik heb nooit make up gebruikt. Maar k ga soon wel khol op doenm vind het leuk staan :D als ik andere zie.. En het mag ook, ik bedoel het is niet haram ofzo.. omdat ons profeet VZMH dat ook op deed :goedzo:

moOie_mOker
26-10-2007, 20:19
jullie hebben geluk.. vandaag zou ik naar bruiloft gaan.. ik was bij een vriendin die heeft mij opgemaakt.. en mijn haren gefond.. maar dan krullen.. mijn eigen krullen gelaten...ik kwam thuis.. ging mijn zus mij keidom aankijken met een dom reactie.. daarna kwam mijn moeder.. begon zij mij uitteschelden alles... ik was kwaad begon te huilen.. had ik gelijk mijn make up erafgewassen.. .. nu zegt ze kom kom kom....heletijddddddd..sorry enzo... mn zus zo.. dat elke marokaanse moeder zo is.. dat is juist omdat ze om haar dochter geven..... als ze nix zeggen dat zijn domme moedersss.. ik zo ik mag toch zelf weten hoe ik eruit zie.. ben 20 jaar oud.. mag mijn eigen keuzes maken... ohhhh my god never nooit meerrrrr .. dat ik met hun naar bruiloft ga...NOOIT!!!! Ahh :sjans:.. Je moet gwn gaan al is het wat later..

kaoutarlove
26-10-2007, 20:36
VREEMD NOU IKZ ELF DRAAG ZELF HOOFDOEK IN MIJN DAGENLIJKSE LEVEN MAAR ALS IK NAAR BRUILOFT GA DRAAG IK GWN GEEN HOOFDOEK DOE KRULLEN IK WEET IS VREEMD MAAR ZO BEN IK ECHT OPGEVOEDD GWN STANDAART NAAR BRUILOFT ZONDER HOOFDDOEK MAJAH :d

gwoOn_sarah
26-10-2007, 20:50

Ik heb nooit make up gebruikt. Maar k ga soon wel khol op doenm vind het leuk staan :D als ik andere zie.. En het mag ook, ik bedoel het is niet haram ofzo.. omdat ons profeet VZMH dat ook op deed :goedzo: AstaghfirAllah, de vrouwen van de profeet zal je bedoelen! Ghair inchaAllah. Ik weet neit zo zeker of het niet haram is, maar als je bewijzen hebt. GRAAG! :kus: Saaraah

Pagina's : [1] 2 3