Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat maakt een man een ONWEERSTAANBARE man?

LZN
27-10-2003, 22:32

Waarom hebben sommige mannen 10 vrouwen aan elke hand, en anderen niet? Charisma, een Brad Pitt-uiterlijk, natuurlijk spelen die dingen mee, maar als je dat niet hebt kun je er ook verder weinig aan doen - en bovendien zijn het vaak niet eens de knapste mannen, die zoveel succes hebben Mijn vraag is dus: wat maakt een man onweerstaanbaar? Welke schoenen, wat voor kapsel, kick je op duimringen of juist helemaal niet, of smelt je van een bepaald eau de toilette? Hebben rokende mannen meer sex appeal? Een bodybuilderslijf, gewoon strak afgetraind of juist een (klein) buikje? Etc. etc. etc. Kortom, schiet maar raak, alles wat met uiterlijke zaken te maken heeft en een man volgens jou onweerstaanbaar maakt: plaats het hier!.

babyboy
27-10-2003, 22:41
een bril :)

babyboy
27-10-2003, 22:45
Origineel gepost door LevisKontje een schele man :Iluvu: don`t think so :rolleyes: :kwaad:

SweetMe
27-10-2003, 22:47
hij moet lang zijn

MissBlaBla
27-10-2003, 22:48

Zijn doen en laten doen het 'm bij mij ;) BlaBla

Teaser
27-10-2003, 22:48
Dat gene wat hem/haar in positieve zin onderscheidt van andere mannen/vrouwen, dat maakt hem/haar speciaal.

sneakynawal
27-10-2003, 23:08
Origineel gepost door RamadanQuiz Waarom hebben sommige mannen 10 vrouwen aan elke hand, en anderen niet? Charisma, een Brad Pitt-uiterlijk, natuurlijk spelen die dingen mee, maar als je dat niet hebt kun je er ook verder weinig aan doen - en bovendien zijn het vaak niet eens de knapste mannen, die zoveel succes hebben Mijn vraag is dus: wat maakt een man onweerstaanbaar? Welke schoenen, wat voor kapsel, kick je op duimringen of juist helemaal niet, of smelt je van een bepaald eau de toilette? Hebben rokende mannen meer sex appeal? Een bodybuilderslijf, gewoon strak afgetraind of juist een (klein) buikje? Etc. etc. etc. Kortom, schiet maar raak, alles wat met uiterlijke zaken te maken heeft en een man volgens jou onweerstaanbaar maakt: plaats het hier! Je bent echt veranderd :eek:

LadyLo
27-10-2003, 23:09
lang, verzorgd, rechtop lopen, maar waar het allemaal om draait, is UITSTRALING! humor moet ie hebben, begripvol en hij moet je duidelijk maken dat jij de enige bent op aarde, hij moet je een prinsesje laten voelen dat van hem is!!!! :love2:

rachidabella
27-10-2003, 23:12
als hij zoveel kennis heeft over de islam...dan ben ik verkocht!

Lady_moi
28-10-2003, 01:16
roken is zekerrrrrs nie goe :eek: ok ..ff zien ik weet het niet tis te zien welk type :D..ik val op jongens met zwart haar :haha: echt waar :zwaai:

Lady_moi
28-10-2003, 01:58
en parfummmmmmm :Iluvu: :hihi: :zwaai: