Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik wil echt aankomen...

Pagina's : [1] 2

roumaisa_oujdia
26-10-2007, 14:36

Salaam. Ik wil echt een enkele kilo's aankomen. De laatste tijd ben ik echt achteruit gegaan, als ik zeg hoeveel ik weeg dan zullen jullie honderd percent van jullie stoel vallen. Ik heb vanalles geprobeerd, maar ik kom zelfs geen enkele kilo aan.:( En die poeder waarvan je verdikt, helpt die echt??? Alvast bedankt.

caramela
26-10-2007, 14:57
Dan is het misschien je bouw....

selimma
26-10-2007, 15:46
hoeveel weeg je dan?

wortelsapje
26-10-2007, 16:54
Die poeder (die je met melk moet mengen) helpt wel. Alleen duurt het heel lang voordat je resultaat ziet, je moet echt geduld hebben! Het kan wel 2 maanden duren voordat je een paar kilo bent aangekomen.

Miiss_TanGer
26-10-2007, 17:56

Ik ben ook echt dun! Ben egt afgevallen in de ramadan! En ook omdat ik op vakantie ben geweest. Ik weet niet wat het is maar heb nergens meer trek in! Voor de vakantie at ik egt heeeeel veel!

litllecandy
02-11-2007, 08:29
Ik ben ook tering dun maar ik heb gewoon gezond zitten eten en heeel veel broodd gegeten. =D .ik was 42 en nu 47.En me borsten groeien weer door die eten want ze doen pijn,en worden groter (A)., gewoon gezond eten heel veel banaan helpt ook. ;) (die probleem heb ik nog steeds)

MarOc__chickaa
02-11-2007, 10:17
waar kan je diie poeder halen ..?

zitoenatje
02-11-2007, 13:34
IK zal je helpen... 2 grote zakken chips per dag! 1 hele kip per dag! 5 flessen cola per dag! 1 kilo snoep per dag! 6 boterhammen met salami per dag! 3 ak koeken per dag! 8 pakken frieten met mayonaise! 3 borden aardappelen met een vettige biefstuk.... En dan je begravenis regelen! Ps:vergeet geen zitoen te eten!

riffia1978
02-11-2007, 13:49
IK zal je helpen... 2 grote zakken chips per dag! 1 hele kip per dag! 5 flessen cola per dag! 1 kilo snoep per dag! 6 boterhammen met salami per dag! 3 ak koeken per dag! 8 pakken frieten met mayonaise! 3 borden aardappelen met een vettige biefstuk.... En dan je begravenis regelen! Ps:vergeet geen zitoen te eten! Wayowww, haha, en hoeveel weeg jij dan???:D Voor de topicstartster, soms is het gewoon je bouw en zul je pas "echt" aankomen als je wat ouder bent, of als je zwanger wordt.... In elk geval succes. ;)

zitoenatje
02-11-2007, 13:50
Wayowww, haha, en hoeveel weeg jij dan???:D Voor de topicstartster, soms is het gewoon je bouw en zul je pas "echt" aankomen als je wat ouder bent, of als je zwanger wordt.... In elk geval succes. ;) Haha ik weeg er 66... Wat dacht je? Haha 200kg zeker:hihi:

riffia1978
02-11-2007, 13:53
Haha ik weeg er 66... Wat dacht je? Haha 200kg zeker:hihi: Jaja, 66.... volgens mij ben je een nul vergeten... :D . Over twee weken ben ik insha Allah in Antwerpen en dan neem ik een weegschaal mee (of 3). ;)

zitoenatje
02-11-2007, 13:59
Jaja, 66.... volgens mij ben je een nul vergeten... :D . Over twee weken ben ik insha Allah in Antwerpen en dan neem ik een weegschaal mee (of 3). ;) Inchallah voor wat gaan we wedden dan:hihi:

litllecandy
02-11-2007, 16:04
aankomen gaat niet makkelijk meiden ,,dus jullie kunnen wel zeggen van eet dit of eet dat,,maar het is moeilijker dan afvallen. (A)

crybaby
02-11-2007, 16:18
aankomen gaat niet makkelijk meiden ,,dus jullie kunnen wel zeggen van eet dit of eet dat,,maar het is moeilijker dan afvallen. (A) dat is waaar je kan niet zo makkelijk aankomen idd afvallen heb je zelf in de hand meestal kwestie van dicipline, ik hoop dat jullie een oplossing vinden

Its_Just_Me
02-11-2007, 16:37

ik weet dat jullie dit niet zullen doen(sommige wel) maar af en toe wiet roken kan geen kwaad....je krijgt vreetbuien..en niet een beetje ook..:maf2: tja, dit is meer voor de mensen die geen eetlust hebben wat een tip he..:hihi: :moe:

Pagina's : [1] 2