Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie van jullie heeft wat van wehkamp besteld?

Agadir4Life
26-10-2007, 13:59

Wil daar mss een bank halen, maar omdat je die niet in het echt kunt bekijken, wil ik niet het risico lopen, dat ie totaal anders is als wat ik op internet zag. Iemand besteld?

30april
26-10-2007, 14:13
Mn zusje doet dat dagelijks... ik kan dat niet... ik moet persee passen en friemelen aan het produkt :giechel: Je krijgt het binnen no time thuis bezorgd... vind je em niet leuk.... halen ze et weer op :D

Agadir4Life
26-10-2007, 14:26
Hahaha, maar als ik dus een bank zie op afbeelding, scheelt het niet veel in reality? Wat je kan wel inzoomen enzo :o

30april
26-10-2007, 14:30
Hahaha, maar als ik dus een bank zie op afbeelding, scheelt het niet veel in reality? Wat je kan wel inzoomen enzo :o owh hmmmpzzz... een truitje is toch anders dan een bankstel :hihi: nummer staat altijd vermeld in de catalogus... Het beste is toch eventjes contact opnemen en vragen of ze het ook terug in ontvangst nemen als je het toch anders vindt dan afgebeeld... En ook meteen naam vragen van die medewerker... :D

Agadir4Life
26-10-2007, 14:34

owh hmmmpzzz... een truitje is toch anders dan een bankstel :hihi: nummer staat altijd vermeld in de catalogus... Het beste is toch eventjes contact opnemen en vragen of ze het ook terug in ontvangst nemen als je het toch anders vindt dan afgebeeld... En ook meteen naam vragen van die medewerker... :D Good one :goedzo: Anders word het een hele dure grap :D

30april
26-10-2007, 14:47
Good one :goedzo: Anders word het een hele dure grap :D Ja inderdaad... zit je daar met gebakken peren... op een bank die je nieteens leuk vind.... :haha: InshaAllah zal et je lukken