Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voor mannen; serieuze vraag!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

bladibladibla
26-10-2007, 01:59

Waarom willen mannen het liefst een maagd trouwen? Afgezien van de Islam of je cultuur, ik weet dat het moeilijk is om dat uit te schakelen.. maar stel je voor; je was gewoon een ongelovige, zou je dan wel echt liever seks hebben met een maagd? Zo ja waarom? Of heb je liever een vrouw met ervaring? Laat het me weten.. het is voor een klein onderzoekje :)

cute_mokro
26-10-2007, 02:17
Kijk..... soms lopen ingelopen schoenen lekkerder, maar toch koop je nieuwe.

xX_Prinsesje_Xx
26-10-2007, 10:00
Maar waarom dan persee nieuwe? Die uitgelopen schoenen, zijn die dan minder ofzo? Afgezien van geloof he! Heeft het niet te maken met jaloezie en de gedachte dat je vrouw al van een ander is geweest? Ik denk namelijk dat dat het is wat de meeste mannen niet willen, die gedachte.... Toch mannen?

girl_11
26-10-2007, 12:15
Kijk..... soms lopen ingelopen schoenen lekkerder, maar toch koop je nieuwe. dat slaat nergens op want jullie moeten ook maagd blijven dus aangezien van de cultuur doen jullie dat en niet van het geloof

P.OFF
26-10-2007, 12:18

Het gaat om liefde. Wat maakt mij nou t vliesje uit.

bladibladibla
26-10-2007, 12:38
Ok 2 mannen gereageerd.. wat veel :jammer: . Eentje zegt dus; het maakt mij niet uit en de ander vergelijkt het met schoenen. Dat laatste snap ik niet helemaal.. Ik bedoel; je wilt nieuwe schoenen omdat nieuwe schoenen er mooier uit zijn en hipper zijn ... Dusss; een maagd is mooier en hipper? :maf2: Vast niet ... Prinsesje, idd dat zeggen ook sommige wetenschappers.. Dat het jaloezie is.. Ik heb ook eens iemand horen zeggen dat het zou gaan om het feit dat een maagd tijdens de eerste keer niet weet wat ze moet verwachten en dat ze daarom zwakker zijn en dat schijnen mannen dus leuk te vinden .. Maar ja, ik ben zelf geen man en ik kan het van 1 iemand aannemen, maar het is beter als ik het zoveel mogelijk mannen vraag ...

Berber4life
26-10-2007, 13:27
jaloezie en angst is het. tegenwoordig zijn mannen en vrouwen niet te vertrouwen. zie je het voor je met een niet maagd die aan haar of zijn ex(en) denkt tijden het sex hebben en huwelijk. en vertrouwen iemadn die maagd is is meer te vertrouwen en serieuzer genomen te worden dan iemadn die dat niet is. tuurijk zijn er mensen die fouten maken. maar 1 of 2 keer kan ik nog iets bij voorstellen maar iemand die er op los naait tja dat is gewoon niet meer te vertrouwen hij of zij kan het steeds blijven flikken.

CandyShop20
26-10-2007, 16:25
Ik vind het heel erg om te zien dat mannen alles pakken wat los en vast zit en nog op een bepaalde manier over trouwen en maagdelijkheid praten Ik vind dat een man die er zelf op los n e u k t geen eisen moet stellen aan zijn partner met wie hij zijn leven wilt delen en wat een onzin tijdens s e x aan je ex denken

foreverappie
26-10-2007, 16:32
ik word moe van dit onderwerp... Kijk een mens kan worden vergeven voor zijn/haar zonden; dus mocht ik ooit een vrouw vinden die geen maagd is, en wel heel veel spijt heeft van haar daden, dan trouw ik haar wel...

_Uchiha_
26-10-2007, 16:33
Het gaat om liefde. Wat maakt mij nou t vliesje uit. jou mening telt niet jij bent toch geen marokkaan ! hou je er dan buiten .... want als ik het goed heb begrepen was jij een nederlander .

django_de
26-10-2007, 16:34
Waarom willen mannen het liefst een maagd trouwen? Afgezien van de Islam of je cultuur, ik weet dat het moeilijk is om dat uit te schakelen.. maar stel je voor; je was gewoon een ongelovige, zou je dan wel echt liever seks hebben met een maagd? Zo ja waarom? Of heb je liever een vrouw met ervaring? Laat het me weten.. het is voor een klein onderzoekje :) omdat maagde meisjes gewoon lekker en vers zijn en omdat je de eerste bent die erop mag denk ik.

CasanovaMootje
26-10-2007, 16:48
Een vrouw is net een diamant zij is pas mooi als er geen handen aan hebben gezeten. moet ik duidelijker zijn voor de dames die het nogsteeds niet snappen??

ChiladOn
26-10-2007, 18:15
Een vrouw is net een diamant zij is pas mooi als er geen handen aan hebben gezeten. moet ik duidelijker zijn voor de dames die het nogsteeds niet snappen?? & dat geldt niet voor de man??

P.OFF
26-10-2007, 20:42
jou mening telt niet jij bent toch geen marokkaan ! hou je er dan buiten .... want als ik het goed heb begrepen was jij een nederlander . Gelukkig maar!!!:hihi: Trouwens niet vergeten dat marokko.NL nog steeds online is dankzij NEDERLANDSE SUBSIDIE.

L_I_E_V_E_R_D
27-10-2007, 11:36

Het gaat om liefde. Wat maakt mij nou t vliesje uit. Als je liefde zo sterk is en je vertrouwd elkaar. Dan doet het er eigenlijk niet toe nee, voor beide. Dus eigenlijk heb je wel gelijk. Maar denk dat de meeste toch een maagd willen omdat ze dan toch een beetje zekerheid en trots hebben. Denk dat dat het is.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7