Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : bestaan er dames die nooit willen trouwen???

Pagina's : [1] 2

ogens_traan
27-10-2003, 19:59

k vraag me af of er dames bestaan die nooit willen trouwen, nooit een relatie willen( ondergaan.) die zelfstandig of bij hun ouders willen blijven wonen?

Kadisha
27-10-2003, 20:01
Trouwen overkomt je en het is niet bepalend op leeftijd of zoeits kun je niet plannen.Nooit trouwen? Ik zou het niet weten alleen GOD weet de antwoord.

zoya
27-10-2003, 20:21
Volgens mij wel Nederlanders , antillianen en dergelijke. Maar ik ken niemand.......

Farida_zina
28-10-2003, 19:06
Inshallah trouwen vele mensen gelukkig ..... , ik zou me geen leven kunnen voorstellen zonder man.... :hihi:

Verlegend_jonge
28-10-2003, 20:03

Origineel gepost door Farida_zina Inshallah trouwen vele mensen gelukkig ..... , ik zou me geen leven kunnen voorstellen zonder man.... :hihi: zoooooo sexy :eek:

nadia_el3
28-10-2003, 23:37
Voor trouwen kies je niet, dat doet namelijk Allah swt. Dus of iemand t wel of niet wil, als je tijd daar is om t huwelijksbootje in te stappen, dan zeg je vanzelf wel ja, of je t wil of niet....

lela_nadia16
29-10-2003, 10:37
Origineel gepost door ogens_traan k vraag me af of er dames bestaan die nooit willen trouwen, nooit een relatie willen( ondergaan.) die zelfstandig of bij hun ouders willen blijven wonen? Ik denk wel dat er zulke mensen bestaan :(... ik ken zelf een nicht van me die gewoon geen interesse toont aan jongens en ook niet met ze wil trouwen... ze is heel zelfstandig en woont ook nog bij haar ouders... dus ja ze bestaan wel... :rolleyes: xxx

rammetje1980
29-10-2003, 10:40
Origineel gepost door ogens_traan k vraag me af of er dames bestaan die nooit willen trouwen, nooit een relatie willen( ondergaan.) die zelfstandig of bij hun ouders willen blijven wonen? Helaas ken ik veel Marokaanse meiden die niet willen trouwen, de reden is meestal ze zijn er nog niet aan toe/ ze willen vrijheid/zijn zelfstandig (auto, huis, werk)/ want moeten met een man kan alleen zeuren/ bla,bla,bla,bla ga maar verder, maar toch vind dat alles met voorbestemming is en lot kan je niet bepalen dat doet ALLAH voor je. Maar toch vind het jammer voor de meiden die echt NOOIT willen TROUWEN, maar ja ieder zijn eigen mening. :schok: Groetjes Rania

MaryLady18
29-10-2003, 20:36
Ik wil zeker wel trouwen, ik denk niet dat er iemand bestaat die nooit zou willen trouwen

Verlegend_jonge
29-10-2003, 20:54
Origineel gepost door lela_nadia16 Ik denk wel dat er zulke mensen bestaan :(... ik ken zelf een nicht van me die gewoon geen interesse toont aan jongens en ook niet met ze wil trouwen... ze is heel zelfstandig en woont ook nog bij haar ouders... dus ja ze bestaan wel... :rolleyes: xxx weet je het zeker dat ze ook geen intresse in meiden heeft :) wie weet misschien ze valt niet op jongen maar op meiden een ...... lesbi :(

ChOcOtOfFfF
29-10-2003, 21:21
Ik wil echt wel trouwen Insha Allah :Iluvu: en ik denk niet dat mijn ouders zo blij zullen zijn als ik op mijn 50 ste nog bij hun thuiswoon:hihi: Ze worden nu al gek van me soms:jammer:

Saleyna
29-10-2003, 21:25
Asalamualeykum Brothers and Sisters I will love to stay with my parents, But a good moslim must married! Maar ik denk wel dat er zulke mensen bestaan, Maar Het is Mektaab. Ma'salaama

divalatifa
30-10-2003, 11:47
ja ik ken ook een meisje (vrouw) van 29 jaar die zichzelf dus echt niet ziet trouwen. Momenteel woont ze nog bij haar ouders maar binnenkort op zichzelf. Zelfstandigheid heeft er bij haar niet zoveel mee te maken, misschien een klein beetje..maar vooral omdat ze weigert genoegen te nemen met iemand. En man kan zo leuk zijn als maar kan, en dan nog wil ze niet want stel je voor dat er nog een 'betere' ergens rondloopt :rolleyes: dus het heeft in haar geval niet zoveel te maken met 'gewoon niet willen trouwen om het trouwen zelf' maar er is niemand op deze aardbol met wei ze zou willen trouwen...

krimmie
10-11-2003, 21:01
Origineel gepost door rammetje1980 Helaas ken ik veel Marokaanse meiden die niet willen trouwen, de reden is meestal ze zijn er nog niet aan toe/ ze willen vrijheid/zijn zelfstandig (auto, huis, werk)/ want moeten met een man kan alleen zeuren/ bla,bla,bla,bla ga maar verder, maar toch vind dat alles met voorbestemming is en lot kan je niet bepalen dat doet ALLAH voor je. Maar toch vind het jammer voor de meiden die echt NOOIT willen TROUWEN, maar ja ieder zijn eigen mening. :schok: Groetjes Rania Ja precies

Lady_moi
10-11-2003, 23:37

nooit trouwen???????????? :schrik2: zot!! :maf: :stoned: :maf: :stoned: ik wil inshallah trouwen :Iluvu: :Iluvu:.. :zwaai:

Pagina's : [1] 2