Bekijk originele versie : wat moet ik doen..:(
Lieve Lieve mensen.. kan iemand mij helpen snik.. ik zal maar eerst ff mn verhaaltje gaan vertellen..
Ik heb(had..) een echte hele lieve vriend rachid.. en ik hield(houw..) ooo zo veel van hem :Iluvu: Maar het is dat ik heel veel dingen van hem hoor van mn vrienddinen en vrienden.. zoals dat hij een player is en dat soort dingen.. maar ik twijfelde of het waar was of niet.. want ze kennen hem niet eens.. :confused: maar ja ik via msn ff te gaan uit te testen.. 2 vrienddinen van mij hadden hem in hun lijst toegevoegd en deden ff net als of ze mij nie kenden.. ze vroegen van alles en nog wat.. zoals of tie een vrienddin had en dat soort dingen.. en hij antwoorde met nee ik heb geen vrienddin.. even later voegde ze mij toe aan hun gesprek en stelden ze mij voor aan hem... hihihi hij zei toen zehma dat hij mij kende en ik zei daarop ja ik ben zijn vrienddin en een van die meisjes zei toen.. oh vanmiddag zei je nog dat je geen vrienddin had..BUSTED.. :D hij verliet meteen het gesprek.. ik kwam prive bij hem en vroeg toen waarom hij niet zei dat hij met mij verder wilde.. hij zei dat hij een pauze wou nemen omdat het ramadan is.. waarop ik antwoorde dat ik helemaal niet meer met hem verder wilde gaan.. :huil2: :huil: hij zei dat hij mij nie kwijt wilden raken en dat soort geblabla.. maar ff wat vinden jullie.. verdient hij nog een kans..??.
Lady_moi
27-10-2003, 19:53
das natuurlijk nie leuk voor hem die zo gaan testen..nu weet hij da ge hem nie vertrouwt :zwaai:
Origineel gepost door Darkangel269
Lieve Lieve mensen.. kan iemand mij helpen snik.. ik zal maar eerst ff mn verhaaltje gaan vertellen..
Ik heb(had..) een echte hele lieve vriend rachid.. en ik hield(houw..) ooo zo veel van hem :Iluvu: Maar het is dat ik heel veel dingen van hem hoor van mn vrienddinen en vrienden.. zoals dat hij een player is en dat soort dingen.. maar ik twijfelde of het waar was of niet.. want ze kennen hem niet eens.. :confused: maar ja ik via msn ff te gaan uit te testen.. 2 vrienddinen van mij hadden hem in hun lijst toegevoegd en deden ff net als of ze mij nie kenden.. ze vroegen van alles en nog wat.. zoals of tie een vrienddin had en dat soort dingen.. en hij antwoorde met nee ik heb geen vrienddin.. even later voegde ze mij toe aan hun gesprek en stelden ze mij voor aan hem... hihihi hij zei toen zehma dat hij mij kende en ik zei daarop ja ik ben zijn vrienddin en een van die meisjes zei toen.. oh vanmiddag zei je nog dat je geen vrienddin had..BUSTED.. :D hij verliet meteen het gesprek.. ik kwam prive bij hem en vroeg toen waarom hij niet zei dat hij met mij verder wilde.. hij zei dat hij een pauze wou nemen omdat het ramadan is.. waarop ik antwoorde dat ik helemaal niet meer met hem verder wilde gaan.. :huil2: :huil: hij zei dat hij mij nie kwijt wilden raken en dat soort geblabla.. maar ff wat vinden jullie.. verdient hij nog een kans..??
Lijkt mij moeilijk om zo'n iemand nog te vertrouwen. Je hebt tenslotte zelf gezien dat hij zei dat hij geen partner had. Maar ja, jij houd van hem en hij wilt jouw niet kwijt. Geef hem een kans, misschien bloeit er nog wat moois op :Iluvu:
Arabian_Pearl
27-10-2003, 21:04
en hij antwoorde met nee ik heb geen vriendin..
Amai, dat is puur bedrog. Hij zou van mij een shot in z'n kl*ten krijgen.
Touriyah
27-10-2003, 21:05
Ik vind dat hij je gebruikt. Je kan die players echt niet vertrouwen. Maar je moet het zelf weten. Ik zou hem in ieder geval DUMPEN :boos:
donaldduk
27-10-2003, 22:21
Origineel gepost door Selina
Hij gebruikt je lekker waarom moet jij altijd te voor schijn komen trut :vingers:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.