Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : BeautyTips!

Pagina's : [1] 2

maroc_4_live
25-10-2007, 16:43

Anti-wal-zakje Het looizuur in de thee werkt ontspannend. Leg een theezakje op je ogen en de zwelling neemt af. Karnemelkzacht Je huid wordt zijdezacht als je in een karnemelkbad gaat zitten. Dat komt door het melkzuur dat ontvet. Nee je hoeft het bad er niet mee vol te gooien; twee liter bij je badwater gooien is ok. Gewone melk is ook okay! Poedertanden Weg met de tandaanslag en plaque. Beetje bakpoeder op je tanden, et voila; ze worden witter. Niet te vaak doen, want de bakpoeder kan het glazuur aantasten. Honingzoete lippen Zijn je lippen schraal? Smeer ze in met honing, want er zitten namelijk vitaminen, mineralen, eiwitten en stoffen die het vocht vasthouden die de opperhuid van je lippen laat herstellen. Ook is honing voor de rest van je huid goed, alleen niet puur smeren op je gezicht, dat geeft een kleffe boel. Citroentjeszachte ellebogen Heeft je moeder net citroenen uitgeperst voor het eten? Grab de uitgeperste helften en laat je ellebogen tien minuten in de twee helften rusten. Afwassen en drogen, citroentjeszacht Zout huidje Gewoon 500 gram zeezout in je badje doen en je bovenste huidlaag neemt meer vocht op. Bovendien laat het magnesium in het zeezout je ontspannen. Heerlijk!

Mocro_SchatJ
25-10-2007, 17:44
Dankjewel meid heb je nog meer tips heb je ook een tip tegen droge huid? bij de ellebogen en knieen??

maroc_4_live
25-10-2007, 18:54
Dank je! Ik zal kijken :o

maroc_4_live
25-10-2007, 18:59
Uierzal schijnt goed te zijn voor droge ellebogen en knieen!

UndercOverr__^
26-10-2007, 14:27

Puistje?? smeer een beetje tandpasta op je puist. tandpasta droogt je huid waardoor de pukkel als sneeuw voor de zon verdwijnt. Nadeel: het moet wel een nachtje inwerken.

Yasmine.
26-10-2007, 14:31
Puistje?? smeer een beetje tandpasta op je puist. tandpasta droogt je huid waardoor de pukkel als sneeuw voor de zon verdwijnt. Nadeel: het moet wel een nachtje inwerken. Alleen als er geen fluoride in zit als ik het goed heb.. ;)

UndercOverr__^
26-10-2007, 14:33
Laat geslapen en zie je er in de ochtend nie zo fit uit ? Leg 2 koude wattenschijfjes op je oog en vervang ze zodra ze niet meer koud zijn. hou dit vol totdat je ogen minder dik lijken. Statisch haar : pak een bus haarlak en spuit het op je kam kam daarmee je haar . heb je geen haarlak gebruik conditioner heb je die oOk niet maak je hand nat met een beetje water en wrijf er zachtjes mee door je haar ( met water lukt het niet altijd ) Vallen je wimpers uit ? smeer ze in met vaseline dit helpt oOk als je vollere wimpers wilt smeer ze 1 dag van te vore in met vaseline en de volgende dag pas mascara opdoen. Ladder ( in je panty) en je merkt het pas als je em aan hebt alstie nog nie zo zichtbaar is druppel dan met een beetje doorzichtige nagelak bij het einde van je ladder zodatie nie groter word :hihi:

UndercOverr__^
26-10-2007, 14:41
Alleen als er geen fluoride in zit als ik het goed heb.. ;) ikweeniet :o

DeadlyTamazight
26-10-2007, 16:08
Hmm, volgens mij is het baden met MELK.. heel erg haram. maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.

crybaby
26-10-2007, 16:50
hoekje

crybaby
26-10-2007, 16:50
Hmm, volgens mij is het baden met MELK.. heel erg haram. maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. dat zou ik ook niet zo 1 2 3 doen idd.... misss eerder met melkpoeder als dat zou kunnen?

0nbekende
26-10-2007, 21:26
Wat kan je doen tegen puistjes...!! en lukt het ook echt...?

Imaan_Muslim
26-10-2007, 21:33
Wat kan je doen tegen puistlittekens

Droefje
26-10-2007, 21:33
Mooi... ga verder :)

intissare
26-10-2007, 21:55

aaahhh leuke beauty Tips man ...en het zijn ook producten die je gwn thuis hebt liggen , lekker makkelijk ALs jullie nog meer weten ,,gwn plaatsen !!

Pagina's : [1] 2