Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Altijd Sta Ik In De Winkell Maaruuh..

FashionFreak
24-10-2007, 20:11

Ik Weett Niet Wat Voor Dag&Nacht Cremé Ik Moet Kopenn Want Ik Heb Namelijk Puistjje Op Me Wangen En Op Me Voorhoofd Duss Meiden Weten Jullie Meschien Welke Goed Is Vooor Me Huidjje..:o Alvast Bedankt..XX :kus:

..Batata..
25-10-2007, 16:37
Je kan ROC aanschaffen, voor informatie verwijs ik je na een drogisterij of Douglas/Ici Paris Xl. Ik heb ROC dagcreme voor acne de rode variant voor een lange periode gebruikt en het had een gunstige effect op mn gezicht. Ik heb aan 2 vriendinnen van me die ook last van acne ROC aangeraden en bij de ene vriendin is het helemaal weg en de andere vriendin is het gedeeltelijk weg. Zie link http://www.accense.nl/product_info.php/manufacturers_id/114/products_id/355503283

FashionFreak
27-10-2007, 21:56
Je kan ROC aanschaffen, voor informatie verwijs ik je na een drogisterij of Douglas/Ici Paris Xl. Ik heb ROC dagcreme voor acne de rode variant voor een lange periode gebruikt en het had een gunstige effect op mn gezicht. Ik heb aan 2 vriendinnen van me die ook last van acne ROC aangeraden en bij de ene vriendin is het helemaal weg en de andere vriendin is het gedeeltelijk weg. Zie link http://www.accense.nl/product_info.php/manufacturers_id/114/products_id/355503283 BeDanktt Sgatt.. Dus Ik kan Hem Gwn Kopen Bij IciPari Of Douglas? En Hij Heet Roc? :kus:

..Batata..
27-10-2007, 22:00
BeDanktt Sgatt.. Dus Ik kan Hem Gwn Kopen Bij IciPari Of Douglas? En Hij Heet Roc? :kus: Ja, je kan ze daar kopen. Je kan ze ook bij de Etos kopen daar zijn ze ietjes goedkoper, scheelt bijna 2 euro.. Volgens mij kan je ze ook bij de Da halen.. Maar ik kocht hem altijd bij de Etos vanwege prijsverschil en af en toe Douglas.. xxx

FashionFreak
27-10-2007, 22:01

Owh Okee.. Hoeveel Kost Ie Dan Bij Douglas ? (K)

Cat
28-10-2007, 01:58
Ik ben ook van mening dat ROC inderdaad een geweldige lijn heeft. Voor ieder wat wils. Denk eraan om wel de juiste te nemen gezien je huidtype. Bij ICI PARIS R'dam (lijnbaan) kunnen ze door middel van een huidtest direct aangeven welke dag/nacht creme het beste voor jouw huid is. Tis een gratis huidtest, zo gedaan. Oh ja, meestal proberen ze je ook een hoop andere producten aan te smeren maar koop slechts waar je voor bent gekomen, namelijk je dag en nacht creme. btw; Als je foundation, blush etc. gebruikt, probeer dan een tijdje geen make up te gebruiken die je huid nadeling beinvloeden. Dat werpt meestal vruchten af. Gebruik slechts een goede dag en nacht creme en test zo uit wat het beste bij jouw huid past. Bij de BIJENKORF is de ROC lijn meestal het goedkoopst, scheelt je zo een aantal euro's. Veel succes.

Fessiya
28-10-2007, 10:42
Ik gebruik Sabon ik ben echt super blij mee, ze hebben meerdere producten voor vershillende huidtypes kijk op www.sabon.nu