Bekijk originele versie : mijn aangezicht die schilfert
mijn aangezicht schilfert veel ik weet ni hoe dat da komt geeft er nog ieman dat voorgehad en wat kan ik er aan doen.graag jullie reacties.
Als gewone cremetjes niet helpen, kan het een schimmelinfectie zijn. Ik zou even naar de dokter gaan.
Het kan ook zijn dat je een droge huid hebt of dat je allergisch bent voor een van de bestanddelen in je creme en dat die die schilfering veroorzaakt. Ik zou naar je huisarts gaan en vragen om verwijzing naar een dermatoloog.
ik heb dat ook wel eens. Dat komt door een te droge huid en dan smeer ik er s'avonds veel vaseline op, dat is lekker vettig en helpt echt!
Succes ermee..
wortelsapje
24-10-2007, 21:57
Ik zou arganolie proberen. Is echt ideaal voor huidproblemen als uitslag, droogte, exzeem, schilferigheid etc. En dan overdag arganecreme en 's avonds de arganolie als serum gebruiken. Waarschijnlijk zul je merken door die olie dat je huid wat rustiger wordt. Oh ja, en om te reinigen moet je geen agressiee producten gebruiken, maar een milde reinigingsmelk of milde washgel.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.