Bekijk originele versie : uithuis wonen
taourirt18v
27-10-2003, 14:54
selam oe alakoem wat vinden jullie van als maagd niet meer thuis wonen mijn ouders vinden dat ik pas uit huis mag als ik trouw :zwaai:
Tja moet ze toch zelf weten
taourirt18v
27-10-2003, 14:57
ja maar mijn ouders hebben t voortzeggen
iwa dan ga je toch eerst trouwen???? zullen we:)
taourirt18v
27-10-2003, 15:03
bismillah
Origineel gepost door taourirt18v
bismillah
ftor is pas rond kwart over 5:)
taourirt18v
27-10-2003, 15:10
dat je gewoon thuis moet blijven denk ik levis
Ik woon ook op mezelf en geloof me..weet waar je aan begint..
Het is echt niet zo dat je lekker vrij bent ofzo..(tenminste als dat jou reden is)..Je loopt tegen een hoop verantwoordelijkheden aan..Als je nog jong bent en je hebt het goed thuis zou ik gewoon thuis blijven als ik jou was. Ik ben op mezelf gaan wonen om dichter bij werk te kunnen zijn..maar ik mis nu echt een hoop hoor.. :(
Groetjes Ilhem
taourirt18v
27-10-2003, 15:11
he swiz wat bedoel je met die tijd trouwen we na le ftor :giechel:
misstomaatje
27-10-2003, 15:12
Origineel gepost door zwiz
iwa dan ga je toch eerst trouwen???? zullen we:)
mag ik dan het bruidsmeisje zijn :hihi:
taourirt18v
27-10-2003, 15:13
thanks voor de tip maar ik ben aan rust toe en ik wil voor me zelf leren zorgen en eigen verantwoordelijk heden nemen en niet voor de vrijheid daar heb ik niks aan
Origineel gepost door taourirt18v
thanks voor de tip maar ik ben aan rust toe en ik wil voor me zelf leren zorgen en eigen verantwoordelijk heden nemen en niet voor de vrijheid daar heb ik niks aan
Dat zal je dan vies tegenvallen vrees ik..werk je als ik vragen mag?
taourirt18v
27-10-2003, 15:17
Origineel gepost door Noena
Dat zal je dan vies tegenvallen vrees ik..werk je als ik vragen mag?
ik werk maar ik wil eigenlijk weg omdat ik in een erge stad woon maar mijn pa wil weg pas als hij met pensioen is
TwinkleEye_19
27-10-2003, 15:20
Ik woon ook op mezelf, wel met m'n zus en zusje in 1 huis...
Nu begint me vader te zeuren dat ik m'n eigen huis moet zoeken :(
Aan de ene kant wel leuk, helemaal je eigen stekkie, maar tis soms echt heel eenzaam..en je moet veel schoonmaken...echt veel meer dan ik had verwacht..:(
Origineel gepost door TwinkleEye_19
Ik woon ook op mezelf, wel met m'n zus en zusje in 1 huis...
Nu begint me vader te zeuren dat ik m'n eigen huis moet zoeken :(
Aan de ene kant wel leuk, helemaal je eigen stekkie, maar tis soms echt heel eenzaam..en je moet veel schoonmaken...echt veel meer dan ik had verwacht..:(
Precies..het valt gewoon vies tegen.. :(
Het schoonmaken is niet eens zo erg, maar als je ook nog eens een auto hebt dan zijn de kosten van het huis echt niet te overzien.
Plus wil je natuurlijk wel een degelijk huisje hebben en dat geld komt ook niet zomaar uit de lucht vallen..Het blijft lastig als je voor jezelf (alleen) een huisje hebt!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.