Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : DIKKERDJE for Life, of?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ugliness
24-10-2007, 08:16

Tsja Wie het ook zo kotsbeu om steeds maar weer eens een poging te wagen en einelijk dat streefgewicht te bereiken, maar weer eens te falen Ben ik nu werkelijk de enige??? Ja ik zal afvallen en mijn droomgewicht bereiken tot ik weer al dat lekkers is Over twee maandjes zal het nieuw jaar inluiden, wie wil er mee tegen dan afvallen maar op een GOEDE manier. IK had me hier al aangemeld bij het ziekenhuisideet, maar iedereen weet dat dat een crashdieet is (dus twee kilo afvallen betekent vier er weer bij) => Wie hefet er zin om mee af te vallen samen in een groepje, samen te beginnen en als streefdatum 1 januari voor ogen te houden? ==> Samen elkaar helpen bij een goed eetpatroon en sporten? ===> Nieuw begin nieuwe leden, wanna join?? Zet hier al jullie commentaar, eventueel goede adviezen hoe je dit het ebst aanpakt enz enz Wie er mee wil doen, jullie frustraties, razernij, kortom alles:d Samen zullen we dan een datum uitkiezen (1 november???) om te beginnen, elkaars doelen voor ogen houden (wat haalbaar is voor 1januari 2008) en eventueel een dieet samen? (Sonja Bakker ofzo?)) DROP ALLES MAAR HIERRRRRRRRRRRRRRRR

crybaby
24-10-2007, 08:53
Ik ben het ook ZAT ik weet niet meer hoe ik ht moet aanpakken afvallen is geen probleem maar op streef gewicht blijven dat is een probleem!

ugliness
24-10-2007, 10:30
ook afvallen is een probleem geworden voor mij:jammer: :verdriet:!!!

crybaby
24-10-2007, 10:42
dat is helemaal erg!!! zullen we het samen aanvechten!!!!

ugliness
24-10-2007, 10:45

zie je pm,:hihi: we denken al hetzelfde:o

crybaby
24-10-2007, 10:55
hahaha is goed ik heb je gepmt mail me maar is beter, we gaan dit drastisch aanpakken :hihi:

SaSa_Lici0uss
24-10-2007, 11:03
Ik dacht echt dat ik de enige was.. maar wat kun je dr aan doen, als je gaat dieeten.. dan komt alles drzo weer aan... pff.. het zo moeilijkk..:S!

DRAMA_QUEEN23
24-10-2007, 12:05
Tsja Wie het ook zo kotsbeu om steeds maar weer eens een poging te wagen en einelijk dat streefgewicht te bereiken, maar weer eens te falen Ben ik nu werkelijk de enige??? Ja ik zal afvallen en mijn droomgewicht bereiken tot ik weer al dat lekkers is Over twee maandjes zal het nieuw jaar inluiden, wie wil er mee tegen dan afvallen maar op een GOEDE manier. IK had me hier al aangemeld bij het ziekenhuisideet, maar iedereen weet dat dat een crashdieet is (dus twee kilo afvallen betekent vier er weer bij) => Wie hefet er zin om mee af te vallen samen in een groepje, samen te beginnen en als streefdatum 1 januari voor ogen te houden? ==> Samen elkaar helpen bij een goed eetpatroon en sporten? ===> Nieuw begin nieuwe leden, wanna join?? Zet hier al jullie commentaar, eventueel goede adviezen hoe je dit het ebst aanpakt enz enz Wie er mee wil doen, jullie frustraties, razernij, kortom alles:d Samen zullen we dan een datum uitkiezen (1 november???) om te beginnen, elkaars doelen voor ogen houden (wat haalbaar is voor 1januari 2008) en eventueel een dieet samen? (Sonja Bakker ofzo?)) DROP ALLES MAAR HIERRRRRRRRRRRRRRRR Geef die kilos maar aan mij aub... wil heer graag aankomen... bestaat daar ook een dieet voor?

crybaby
24-10-2007, 12:10
ik ben echt depri man ik ga zo een logboek opstellen mail me ugluness!

Rebenga
24-10-2007, 12:20
Oei!? Sellima... ik ben 69k en 1,76m en ben totaal niet dun of dik... Ik heb weinig hoop voor jullie dames.. Er is toch een gezegde: Once you go Fat..You never go Back

caftani27
24-10-2007, 12:22
ik doe mee ik kwam gister een vriendin van mij tegen die is tandarts en die was ook altijd te zwaar ze zei altijd tegen mij shit man zit ik tegen de mensen te zeggen je moet niet veel snoepen is slecht voor je gebit en ze zegt dan kijk ik naar mij en dan denk ik pf begin lekker bij jezelf kom ik haar dus gister tegen is ze 20 kilo afgevallen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik weet dus als zij het kan kan iedereen het dus meiden kom maar op ik doe meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ee

crybaby
24-10-2007, 12:26
Oei!? Sellima... ik ben 69k en 1,76m en ben totaal niet dun of dik... Ik heb weinig hoop voor jullie dames.. Er is toch een gezegde: Once you go Fat..You never go Back zo wat een instelling zeg!!!!!

SaSa_Lici0uss
24-10-2007, 12:27
HOE GAAN WE DAT DOEN.. HAHA:d

crybaby
24-10-2007, 12:28
gezellieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg

selimma
24-10-2007, 12:38

gezellieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg joepi :banana: en nu ? :verdriet:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11