Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : http://www.netwerk.tv/index.jsp

celine_4ever
27-10-2003, 14:02

http://www.netwerk.tv/index.jsp

celine_4ever
27-10-2003, 14:06
'Een van ons moest sterven' Netwerk zocht de vriendinnen op van de 18-jarige Naouel die donderdagavond omkwam bij een steekpartij in een woning in Weesp. Achteraf zeggen de meisjes: "Het stond vast dat één van ons moest sterven." Hoe heeft het zover kunnen komen?

Miss_Honey
27-10-2003, 14:31
Kreeg gewoon tranen in me ogen man :huil: Moge Allah haar in zijn armen sluiten en beschermen :(

MOcROzINA
27-10-2003, 14:37
:verdriet: soo die meisje lijken NIET echt verdrietig hoor zoals ik hun zie over haar praten :verdriet:

celine_4ever
27-10-2003, 14:41

dat had ik ook in de gaten ja... beetje stoeren meiden leken het me.... van die meisjes van je kan me alles maken maar ik zal sterker zijn.. maar goed deze marokkaanse meisjes layhafad oe saffie... :jammer: die meisje werd thuis dus niet zo in de gaten gehouden door haar ouders of famillie... om zo iemand neer te steken moet je wel wat gedaan hebben... ik neem aan dat die meisje haar niet zomaar neerstak... :jammer:

Brownsugar
27-10-2003, 14:46
dit is maar een kant van het verhaal. ik wil wel horen wat de anderen ervan te zeggen hebben. ja toch layhafad

celine_4ever
27-10-2003, 14:47
ik denk dat het binnenkort op het nieuws komt... de politie is nog aan het na vragen wat er echt precies is gebeurt en waarom?

salwa23
27-10-2003, 15:09
allah tief en dat voor de ramadan zaterdag is er ook een meisje in maroc dood gestoken daar een jongen waar mee zij geen verkering wou waar gaat het heen met de wereld

houda25
27-10-2003, 16:48
hallo Ik deed gisteren de tv even aan . Toen zag ik een paar marokaanse meiden op net werk . In eerste instantie wist ik niet waar over het ging . Maar later hoorde ik over dat meisje nawel die neergestoken is . Ik weet niet waarom ze haar neer gestoken hebben , maar dit heeft ze niet verdiend . Niemand verdient de dood op zo'n manier het heeft me echt heel erg geraakt . Het moet vreselijk zijn voor haar familie om hun dochter te moeten verliezen . Ik wens ze veel sterkste en allah jerhemha Ik wil ook reagren op die meisjes die beweren dat die meisjes geen verdriet hadden omdat ze niet huilden . IK vindt het echt heel dom om ze zo te veroordelen Hoe weten julie dat ze geen verdriet hebben . idereen gaat anders om met zijn verdriet . de ene huilt , de andere stopt het weg en laat geen verdriet zien terwijl hij of zij van binnen kapot gaan . De ander gaat heel veel drinken en zijn verdriet verdringen allah jeseberhom die vriendinnen familieleden . het lijkt me echt vreselijk om zoiets mee te maken

Ezzedine
27-10-2003, 16:49
Wie heeft wie nou neergestoken

peligroso
27-10-2003, 18:37
Origineel gepost door Ezzedine Wie heeft wie nou neergestoken Nou, omdat de nederlandse media alleen marokkanen noemt bij hun naam als zij zelf de dader zijn, lijkt mij duidelijk dat de daders niet van marokkaanse afkomst zijn. hun nationaliteit werd niet vermeld, omdat de nederlandse media de surinaamse gemeenschap niet wil schaden d.m.v te vermelden dat een marokkaanse meisje is vermoord door 4 surinaamse vrouwen. de nederlandse media meldt alleen de daders als ze een marokkaanse afkomst hebben. want het hoort bij de haat en rassen haat die tegen marokkanen is gericht. zoals de dood van die junkie joost i n amsterdam. de hoofdader die haar doodogemaakt had was een surinamer maar de media vond het meer gepast om alleen marokkanen te vermelden. want het hoort bij marokkanenhaat politiek. wie nog niet door heeft dat nedeland is al jaren bezig om een haat campagne profisioneel op te zetten die speciaal gericht is om haat te zaaien tegen lamgharba, moet maar wat aan zijn iq doen.

romaissaatje
29-10-2003, 20:08
die meiden hebben heus wel verdriet...heb je gezien hoe ze eruit zien.. dat ze niet tijdens de uitzending huilden betekent niet dat ze geen verdiet hebben.. misschien is het eruit geknipt en het is al een paar dagen geleden...hoe lang moeten ze huilen op een gegeven moment kan je niet meer.... en meskina nawal(allah yarhamoe) zij is het slachtoffer niemand verdient het om zo van het leven ontnomen te worden... moge allah(swt) al haar zondes vergeven en haar een plekje in het paradijs geven inshallah...en ik wens haar vriendinnen en haar familie heel veel sbar