Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zinloos Geweld!!

NaDoR.ZiNa
27-10-2003, 12:19

MEISJE (18) GEDOOD BIJ STEEKPARTIJ Bij een ruzie tussen twee groepen jon- geren in Weesp is donderdagavond een 18-jarig meisje doodgestoken in een woning aan de Willem van Merodeweg in Weesp. Een ander meisje van dezelfde leeftijd raakte zwaargewond. Volgens buurtbewoners ging de ruzie om een jongen, maar de politie kon dat vrijdag nog niet bevestigen. Vermoede- lijk ging het om een conflict tussen twee groepen jongeren tussen 15 en 25 jaar. Veel van hen waren meisjes. Volgens de politie waren er tijdens het incident zo'n 12 mensen in de woning aanwezig. Bij aankomst waren dat er nog vier. Deze vier zijn aangehouden. Steeds maar weer dat zinloos geweld het word gewoon steeds erger!!! Ook al ken ik de meisjes niet egt persoonlijk wil ik wel iedereen sterkte wensen en de familie en Noel Rust in Vrede Moge Allah jou zondes vergeven.

farah77
27-10-2003, 12:39
:jammer: Ik kan er zoooooo BOOS :( van worden dat t iedere keer weer gebeurt, en t word helaas alleen maar steeds erger!! :jammer:

NaDoR.ZiNa
27-10-2003, 12:46
ja het word zeker steeds erger het is gewoon niet leuk meer waarom moeten mensen elkaar zo erg haten ik snap dat niet een muis maakt tog ook geen andere muis dood waarom doen mensen het dan wel

farah77
27-10-2003, 12:57
Omdat de maatschappij steeds zieker word waarin we leven .....Helaas maar waar!!:jammer:

Selina
27-10-2003, 13:42

Ik Heb Gisteren Gezien Op Netwerk :traan1: Ging Gelukkig Niet Om Een Jongen

NaDoR.ZiNa
27-10-2003, 13:44
Nee maar zo staat het hier wel in de krant zon krant van hier weekveel en hier staat het ook bij at5 maar het ging er dus helemaal niet om maar er is sowieso geen reden om iemand dood te steken

celine_4ever
27-10-2003, 14:11
http://www.netwerk.tv/index.jsp