Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe ver ga jij bij je vriend/in???

Pagina's : [1] 2 3 4

bella_chiquita
27-10-2003, 11:17

Dag jongens Ik heb een vraagje en ben nou heel benieuwd naar jullie antwoorden. Ik stel deze vraag namens een groot percentage meiden die een antwoord op deze vraag zouden willen krijgen Het zit namelijk zo... Stel je hebt een serieuze relatie met je vriendin en jullie zijn van plan om met elkaar te trouwen. Jullie zijn erg intiem met elkaar, hebben veel gedaan op het gebied van sex alleen de daad zelf is nog niet gepleegd. Hoe denk jij als jongen hierover??? Vind je het niet raar dat je vriendin zo ver gaat.. Zou je haar nog kunnen vertrouwen.. Ben je niet bang dat ze dit al met verschillende jongens gedaan heeft.. Kortom hoe denk jullie jongens hierover... Alle reacties zijn welkom!!! Groetjes

Widade
27-10-2003, 11:47
ho ho w8 hoezo moet die man bang zijn dat ze het met verschillende mannen heeft gedaan zehma hij als heilig boontje heeft het nog "nooit gedaan" taz slaat nergens op in ieder geval wat denk je dat je hiermee kan berijken ?????????????????????????????

bella_chiquita
27-10-2003, 11:49
Luister a mevrouwtje, zoals ik al zei ben niet de enogste die hier een antwoord op wil. En wat ik hiermee wil bereiken??? Ik wil weten hoe de jongens hierover denken

bella_chiquita
27-10-2003, 11:51
Dank je nosinour!

RisLaine
27-10-2003, 12:05

Hier Word Ik Echt Moe Van... :o

lovely_mariam
27-10-2003, 12:10
ik wil ook best weten hoe jongens hierover denken! jongens kom op zeg het maar :D

bella_chiquita
27-10-2003, 12:11
Grappig zeg dat je daar moe van word. ACh meid reageer gewoon niet als je niets zinnigs kan zeggen Bij voorbaat dank

ilhame_m
27-10-2003, 12:32
Origineel gepost door nosynour het wordt moeilijk om haat te vertrouwen, want wat je zegt wat ze vandaag met jou doet, heeft ze meschien al met iemand anders gedaan of zal doen.,.,.,.,.,.,,. maar tegenwoordig hebben alle meisjes vrienden met of zonder sex, dus we moeten toch maar die ouderwetse gedachte wegdoen zolang het meisje maar maagd bijft en niet zich heeft teruggenaaid zoals de meeste tegenwoordig doen. Dat vind ik eigenlijk ook zwak. er zijn meisjes die wel 3 of 4 keer abortus hebben gepleegt, maar als ze gaan trouwen blijken ze ineens weer maagd te zijn niet allemaal.. er zat zijn meiden die nog nooit een vriendje hebben gehad en het op de ze3ma ouderwetse.. ik noem het liever de moslim way van denken houden.. :zwaai:

Lady_moi
27-10-2003, 12:32
spreek voor u eigen madam chiquita :rolleyes: ik hoor nie bij die groot percentage erg he :eek:..nie iedereen doe aan zulke dingen :jammer:..talk for ya self :zwaai:

bella_chiquita
27-10-2003, 12:42
Uhm lady moi, nu ik zo'n vraag stel wil niet zeggen dat ik het zelf ook doe. Tja vooroordelen daar leid jij aan!

Lady_moi
27-10-2003, 12:48
heb ik da gezegd? :rolleyes: leg geen woorden in mijn mond zehmak... :rolleyes:..sow wie oordeelt er nu :confused: 'vooroordelen daar leid jij aan'..a bnadem lees mijn bericht en dan nogmaals en dan nog es.. en nog es.. en nog es.. tot da ge het begrijpt :hihi:..tja achterstand :)..:zwaai:

bella_chiquita
27-10-2003, 12:51
"Niet iedereen doet aan zulke dingen, talk for ya self"???? Ewa kiefesh hiermee zeg je dus duidelijk dat ik dit soort dingen wel doe.. Of wil je het nu goed komen praten of zo. Enfin, ik ga hier geen woordwisseling met jou aan.. ik wil de jongens horen! Fijne dag nog!

MissBlaBla
27-10-2003, 12:54
En wat betekent: "spreek voor u eigen"? Dat heb jij niet gezegd he, Betwetertje van 17 :giechel: BlaBla

Lady_moi
27-10-2003, 12:54
oeps betrapt :rolleyes: who cares :zwaai:

MissBlaBla
27-10-2003, 12:56

Wajaaaaaw.... 16 nog wel, niet eens 17 :eek: Ey Belgje, sorry... Ik vond het altijd leuk om op je gezeik in te gaan, maar wist niet dat je nog maar 16 was. Nu weet ik dat jouw praatjes geen gaatjes vullen :) BlaBla

Pagina's : [1] 2 3 4