Bekijk originele versie : Ik was op een bruiloft in Marokko, waarvan de bruid zwanger was...
BentDagilia
21-08-2002, 15:58
Salaammalikoum allemaal,
Me buurmeisje in Marokko is dit jaar getrouwd met haar vriend... Zij heeft dus sex met hem gehad voor het huwelijk... Toen haar familie erachter kwam wouden ze met haar vriend praten zodoende hebben ze afgeproken dat ze hun niet zouden aangeven bij de politie omdat ze allebei de gevangeins in zouden moeten.. Ze moesten trouwen.. eerste moesten ze een dna test ondergaan omdat het een tienermeisje is ( 17 ) en het dus met iedereen hebben kunnen doen...
Me buurmeisje heeft een hele grote bruiloft gehouden en een week daarna is ze bevallen...
Oke jallah waar gaat dit heen...
Bent Dagilia :(
lala_hamoesh
21-08-2002, 16:04
wajouwwwwwww wat erg zeg.
dus iedereen weet gewoon dat ze eerder naar bed is geweest is met die jongen.
maar de ene kant wel goed van die jongen dat ie haar heeft geacpeteert.
nou ja mischien wel een groot woord hij moest met haar trouwen.
ik weet niet waar deze wereld heen gaat.
allah ziet alles.
xxxxxxxx lala.
Missrapster
21-08-2002, 16:04
dit is gewoon te errug voor woorden...waar gaat het met de wereld heen??Iedereen flipt....man...nee dit kan gewoon niet meer verder...
jamila_nador
21-08-2002, 16:05
Origineel gepost door The_Jackal
wat is het doel van dit bericht nu weer?
sex voor het huwelijk :kwaad:
lala_hamoesh
21-08-2002, 16:05
wat is het doel van dit bericht nu weer?
laat haar met rust yackal ze mag toch zelf bepalen of ze een topic opent of niet.
jeetje.........
BentDagilia
21-08-2002, 16:06
Ik kon me eigen oren niet geloven maar toen ik haar buik zag ( heb zelfs fotos genomen ) Toen had ik zoiets van WHAT THE ****KK ..
het kindje hebben ze hayat genoemd...
Bent Dagilia
beppie_truus
21-08-2002, 16:07
bedoel je dat ze echt met haar dikke toeter een groot feest heeft gegeven. :eek: :eek:
lala_hamoesh
21-08-2002, 16:10
Origineel gepost door Bent Dagilia
The Jackal
Mijn doel is dat mensen er zich van bewust worden dat Marokko niet meer zo islamitisch is als wordt beweerd...
Bent Dagilia
you go girl.
The_Jackal
21-08-2002, 16:10
en ze3ma de ouders die vonden dat dat 17 jarige meisje met een buik bijna even groot als haar, moeiteloos kon trouwen,
wat met het kleedje,
wat met haar fysiek toestand (als het haar negende maand was, dan moest ze toch rusten)
en wat met de menigte,
...
ik val je niet aan, maar ik moet toch wat meer lezen om enige overtuiging te ondervinden
Salaammalikoum allemaal,
Me buurmeisje in Marokko is dit jaar getrouwd met haar vriend... Zij heeft dus sex met hem gehad voor het huwelijk... Toen haar familie erachter kwam wouden ze met haar vriend praten zodoende hebben ze afgeproken dat ze hun niet zouden aangeven bij de politie omdat ze allebei de gevangeins in zouden moeten.. Ze moesten trouwen.. eerste moesten ze een dna test ondergaan omdat het een tienermeisje is ( 17 ) en het dus met iedereen hebben kunnen doen...
Me buurmeisje heeft een hele grote bruiloft gehouden en een week daarna is ze bevallen...
Oke jallah waar gaat dit heen...
Bent Dagilia :(
Wat een schandaal. Maar wat kan ons jouw buurmeisje in Marokko nou schelen. Als je het nou zelf was, of je zusje. Mijn buurman kwam vrijdag dronken thuis. Zo, wat denk je daar dan van?
;)
The_Jackal
21-08-2002, 16:13
The Jackal
Mijn doel is dat mensen er zich van bewust worden dat Marokko niet meer zo islamitisch is als wordt beweerd...
Bent Dagilia
dat marokko in de praktijk geen islamitisch land meer is, wist ik al sinds mijn 8ste
daar gebeuren er zaken die erger zijn dan hier,
zoals een geleerde ooit eens zei (Hassan Lbanna):
"ik ben naar europa geweest en heb daar de islam gezien, maar geen moslims, en hier bij ons (ze3ma de arabische landen) zijn er moslims, maar geen islam"
;)
Missrapster
21-08-2002, 16:14
he the_jackal er gebeuren zoveel dingen waarvan je zou zeggen dat bestaat niet,dat kan niet...maar alles kan ....iedereen is para geworden...kbegrijp niet wat iedereen hiermee wil bereiken op deze wereld...??Wat wil iedereen doen...de plaats van god nemen ofzo...want dat gaat ze nooit lukken...:kwaad:
BentDagilia
21-08-2002, 16:14
The jackal....
Dat meisje moest dus trouwen van de politie want die is het te weten gekomen via het ziekenhuis ( dna test )
Ze moest dus trouwen of het was de bak in dus die familie had zoiets van nou dan maar een mooie dag ervan maken ( het waren drie dagen in totaal )
Ze was 8 maanden zwanger en ze is ook nog best kort dus ze moest worden geholpen bij het lopen en de stoel werd aangepast...
Bent Dagilia
BentDagilia
21-08-2002, 16:16
Junkie ik probeer haar niet zwart te maken ze is nog altijd een goeie vriendin van me maar er zijn hier mensen die beweren dat Marokko THE LAND DER LANDEN is en dat is het dus echt niet...
Bent Dagilia
dat marokko in de praktijk geen islamitisch land meer is, wist ik al sinds mijn 8ste
daar gebeuren er zaken die erger zijn dan hier,
zoals een geleerde ooit eens zei (Hassan Lbanna):
"ik ben naar europa geweest en heb daar de islam gezien, maar geen moslims, en hier bij ons (ze3ma de arabische landen) zijn er moslims, maar geen islam"
;)
Cool, ben jij bekend , met sheik albanna !?
Als je boeken of andere dingen van m weet, pls say so .
WAt betreft topic, beter getrouwd, en n veilige thuis voordat babietje, en hopen dat Allah swt, deze mensen ondanks hun fout, vergeeft, en dat ze bij elkaar blijven.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.