Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ogen lazeren

Pagina's : [1] 2 3

BuddyMan
22-10-2007, 14:07

Wie heeft dat ooit gedaan of kent iemand die het heeft gedaan. Graag zou ik hier meer informatie over willen weten!

Globi
22-10-2007, 14:10
Besef wel dat het geen oplossing voor altijd is. Volgens mij moet het om de 3 tot 6 jaar opnieuw.

BuddyMan
22-10-2007, 14:16
Heb jij ervaringen ermee?

Globi
22-10-2007, 14:23
Heb jij ervaringen ermee? Nee. Mijn broer wilde het laten doen. Hij zocht wat dingen uit en koos uiteindelijk voor de lensimplantaat. Maar zelfs dat heeft hij nog niet laten doen.

BuddyMan
22-10-2007, 14:27

Lensimpalanaat.. en dat houdt in?

Globi
22-10-2007, 14:30
Lensimpalanaat.. en dat houdt in? Dan plaatsen ze een lensje onder je bestaande lens. Voor mijn broer, ietswat moeilijke ogen, was dat een betere oplossing en daarnaast gaat dat systeem langer mee.

BuddyMan
22-10-2007, 14:34
Hmm oke, weet je misschien waar dat gedaan wordt, althans waar ik meer informatie erover kan krijgen. Ik draag namelijk een bril en lenzen, maar wil geen bril meer dragen en bovendien heb ik altijd ruzie met mijn lenzen. Dus ik ben op zoek naar alternatieven

Hairspray
22-10-2007, 14:37
mijn oom heeft zijn ogen laten laseren in turkije, schijnt heel wat in de prijs te schelen met nl...en het was goed gedaan, geen complicaties NU alweer een paar jaar terug, maar heeft er voor zover ik weet geen last meer van, draagt geen bril of lenzen meer..ik denk dat je bij de opticien wel een folder kan krijgen over laseren in nl.

Globi
22-10-2007, 14:38
Hmm oke, weet je misschien waar dat gedaan wordt, althans waar ik meer informatie erover kan krijgen. Ik draag namelijk een bril en lenzen, maar wil geen bril meer dragen en bovendien heb ik altijd ruzie met mijn lenzen. Dus ik ben op zoek naar alternatieven Kijk eens op http://www.carevision.nl/ over dat implantaat staat meer onder de kop "andere behandelingen" en adressen staan onder önze klinieken"links. Ik heb ook lang lenzen gedragen. Wat een hel! Altijd rode ogen....'s morgens een gevecht om ze in je oog te krijgen....zaten ze er in dan zat er altijd weer 1 niet prettig. Nu weer terug bij bril en redelijk tevreden.

BuddyMan
22-10-2007, 14:42
Kijk eens op http://www.carevision.nl/ over dat implantaat staat meer onder de kop "andere behandelingen" en adressen staan onder önze klinieken"links. Ik heb ook lang lenzen gedragen. Wat een hel! Altijd rode ogen....'s morgens een gevecht om ze in je oog te krijgen....zaten ze er in dan zat er altijd weer 1 niet prettig. Nu weer terug bij bril en redelijk tevreden. Ik had helemaal geen last van lenzen, geen rode ogen, kon ze er makkelijk in krijgen. Maar ineens voor de zomer vakantie heb kreeg ik heftige pijn. Sindsdien heb ik ook geen lenzen meer gedragen. Ik ben toen ook langs de huisarts geweest en die zegt dat hij niks kan zien wat mankeert. En ook de opticien zei hetzelfde. Ik kreeg als tip draag geen lenzen meer. Nou heb ik gedaan, ik draag al 3 maanden geen lenzen meer. Maar de pijn gaat maar niet weg..

Globi
22-10-2007, 14:44
Ik had helemaal geen last van lenzen, geen rode ogen, kon ze er makkelijk in krijgen. Maar ineens voor de zomer vakantie heb kreeg ik heftige pijn. Sindsdien heb ik ook geen lenzen meer gedragen. Ik ben toen ook langs de huisarts geweest en die zegt dat hij niks kan zien wat mankeert. En ook de opticien zei hetzelfde. Ik kreeg als tip draag geen lenzen meer. Nou heb ik gedaan, ik draag al 3 maanden geen lenzen meer. Maar de pijn gaat maar niet weg.. Dan zou ik maar eens langs een echte oogarts gaan. Het kan zijn dat je toch iets (infectie bijv.) hebt opgelopen van die lenzen. Een hisarts an dat niet zien en een normale opticien ook niet. Je krijgt dan in een donkere kamer iets vloeistof in je oog en dan kan men vrij goed zien wat er mis is.

BuddyMan
22-10-2007, 14:45
Dat heeft de huisarts gedaan maar die kon niks zien. Maar ja ik heb deze week een afspraak bij de oogarts. Ik ben benieuwd.

Hairspray
22-10-2007, 14:46
allah ie chafiek

BuddyMan
22-10-2007, 14:48
Ameen!

Globi
22-10-2007, 14:49

Olé!

Pagina's : [1] 2 3