Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie wil mij troosten!!!!!!

Pagina's : [1] 2 3

eyes_of_maroc
26-10-2003, 22:59

wie wil mij troosten? het is uit met mijn verloofde!!!! we hadden ruzie en gisteren hadden we het goedgemaakt , maar vandaag heeft hij bekend gemaakt dat hij een vriendin heeft, (geen relatie) maar een vriendin waar hij mee vrijt!! ik zit in de tranen en praat met mijn beste vriend.!

Chyhaan
26-10-2003, 23:04
Origineel gepost door eyes_of_maroc wie wil mij troosten? het is uit met mijn verloofde!!!! we hadden ruzie en gisteren hadden we het goedgemaakt , maar vandaag heeft hij bekend gemaakt dat hij een vriendin heeft, (geen relatie) maar een vriendin waar hij mee vrijt!! ik zit in de tranen en praat met mijn beste vriend.! Wat een sukkel... Heb jij zelf ook met heb gevreeen of niet!!! Want dan is het dubbel zwaar voor je.. Veel sterkte meid!!!

ChOcOtOfFfF
26-10-2003, 23:04
sterke meid, vind het echt rot voor je. Maar je moet maar zo denken deze gast verdient jou niet. Insha Allah stuurt Allah je wat beters op je pad. Sabr boesa Sou

rachidabella
26-10-2003, 23:05
ey het leven gaat gewoon door he........genoeg leuke mannen in de wereld voor jou! komt goed met jou inschallah

chicamaroquia
26-10-2003, 23:06

Origineel gepost door eyes_of_maroc wie wil mij troosten? het is uit met mijn verloofde!!!! we hadden ruzie en gisteren hadden we het goedgemaakt , maar vandaag heeft hij bekend gemaakt dat hij een vriendin heeft, (geen relatie) maar een vriendin waar hij mee vrijt!! ik zit in de tranen en praat met mijn beste vriend.! Zie het als een cadeau van Allah (swt) op deze eerste dag van de Ramadan! Hij heeft je behoed voor een grote fout! :( Sterkte... :verdriet:

Solid
26-10-2003, 23:08
zo erg sorry hoor, maar als ie echt van je hield dan zou ie niet vreemdgaan ik schaam dat er nog zulke mannen bestaan maar vergis je niet...... God straft hier en daar dus....... het komt wel goed

eyes_of_maroc
26-10-2003, 23:22
ik ben alleen blij dat hij niets van me heeft gehad, ik ben niet met hem naar bed gegaan als iemand dat denkt, ik ben nog maagd al hamdolilah. En dat is van mij en niet van iemand anders dus..... Zelfs een zoen heeft die niet van mij gehad laat staan met hem naar bed, ook al heeft die dit allemaal gedaan hij had respect voor me want hij heeft me nooit aangeraakt, ik ben met hem naar vele plekken gegaan maar nooit heeft die me aangeraakt!! en daar ben ik blij om en bedankt allemaal voor jullie medeleven..:verdriet::(:zwaai:

hidamida
26-10-2003, 23:31
Wat een kneus is dat seg, heb ie helemaal niks gedaan tazzz!

miszyiman
26-10-2003, 23:35
jaah allah heeft je zeker van een gote fout behoed....je bent volgens allah beter af zonder hem...hij is niet jou mekteb..dus die zul je vast nog tegenkomen insjallah..en veel sterkte meid...de dingen die gebeuren zijn altijd ergens goed voor..vergeet dat niet.. beslama en ramadan mubarak..

TemsoenT
26-10-2003, 23:40
je verloofde ??? soo he dus je ouders weten van je relatie ?? wat erg voor je meid ? en nu ??? allah 3tek sbar ..

eyes_of_maroc
26-10-2003, 23:47
ik weet niet wat nu, ik durf mijn moeder niets te zeggen, ja wat moet ik tegen haar zeggen ja mam brahim, heeft me verlaten voor een h**rtje, een ding dat ik weet is dat ik beter ben dan haar, ik heb hem mij nie laten playen.

Arabian_Pearl
26-10-2003, 23:53
geen zoen? Dan hebben jullie toch geen relatie gehad? Hoe koud zeg! :( Knuffelen is nog zo gezond: Knuffelen is gezond. Het is goed voor je immuunsysteem, je blijft er gezonder bij, het geneest je van depressies, het vermindert je spanningen, je slaapt er beter door, je krijgt er meer energie van, je wordt er jeugdiger van, er zijn geen nadelige bijwerkingen, kortom: knuffelen is niets minder dan een wondermiddel. Knuffelen is natuurlijk, organisch, zoet. Bestrijdingsmiddelen komen er niet aan te pas, en ook geen conserveermiddelen of andere kunstmatige toevoegingen, en het is voor de volle honderd procent gezond. Knuffelen is bijna volmaakt. Er zijn geen bewegende onderdelen, geen batterijen die leeg kunnen raken. Er zijn geen onderhoudsbeurten nodig, het energie verbruik is laag, terwijl de opbrengst aan energie hoog is. Het is niet aan inflatie onderhevig, er zijn geen speciale verzekeringsvoorwaarden, diefstal is onmogelijk, er kan geen belasting op geheven worden, het is niet milieuvervuilend en je kunt de knuffel zonder meer teruggeven. Bron onbekend Ik heb dagelijks m'n dosis knuffeltjes nodig anders ben ik depri. Liefs Arabisch pareltje :zwaai:

Lady_moi
27-10-2003, 00:24
pfff verloofd en u zomaar bedriegen dan ne soort :jammer:..ik wens u veel sterkte :goedzo:..er nie teveel mee inzitten :(..er lopen hier nog genoeg goeie jongens rond :rolleyes: en meiske :o..huil nie om een iemand die nie om u zou huilen :bril: verder nog veel sterkte..

diesel49
27-10-2003, 01:42
Origineel gepost door eyes_of_maroc wie wil mij troosten? het is uit met mijn verloofde!!!! we hadden ruzie en gisteren hadden we het goedgemaakt , maar vandaag heeft hij bekend gemaakt dat hij een vriendin heeft, (geen relatie) maar een vriendin waar hij mee vrijt!! ik zit in de tranen en praat met mijn beste vriend.! ER IS:HETE-SEX GEILE-SEX, SNELLE-SEX, KNUFFEL-SEX SAFE-SEX, GROEP-SEX PLAS-SEX TELEFOON-SEX EN VOOR MENSEN MET JOU UITERLIJK GEEN SEX!!! :D

h4lima_b
27-10-2003, 09:40

veel sterkte meid!! ik weet dat het moeilijk is maar je moet het maar het komt vast wel goed!! je bent nog jong en je hebt geen hand vol maar een land vol met leuke jongens en hopelijke vind je weer gauw iemand die jou nog gelukkiger maakt als deze!! en jah je moet ook maar denken god straft als het nu niet is dan wel later veel liefs halima

Pagina's : [1] 2 3