Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meteen douchen na zonnebank.

Pagina's : [1] 2 3 4

La_Vida
21-10-2007, 14:51

[Ik heb gehoord dat je niet meteen mag douhen na zonnebank, omdat het niet goed is ofzo....is het waar? :confused:]

intissare
21-10-2007, 15:33
zou het niet weten, na de zonnebank docuh ik standaard...

Turkse_chick
21-10-2007, 16:46
Je mag pas naar 2 uurtjes douchen.. ik ging ook een keer gelijk douche en werd egt rood

Sammira18
21-10-2007, 16:51
klopt je moet minstens 2/3 uurtjes w88 adiosx

La_Vida
21-10-2007, 16:58

Oke bedankt dames!! :sjans:

SaSa_Lici0uss
21-10-2007, 17:00
echt vies eigenlijk dat je eerst 2 uur moet wachten tot dat je mag douchen, want tijdens het zonnen ga je toch zweten.. en al die bacterienen van mensen die eerder dan jouw dr op zijn gaan liggen.. uhmm.. Maargoed!

bentayeb_beauty
21-10-2007, 17:03
echt vies eigenlijk dat je eerst 2 uur moet wachten tot dat je mag douchen, want tijdens het zonnen ga je toch zweten.. en al die bacterienen van mensen die eerder dan jouw dr op zijn gaan liggen.. uhmm.. Maargoed! Een zonnebank wordt na elke beurt schoon gemaakt dus niks vies aan meisje. :moe:

La_Vida
21-10-2007, 17:04
echt vies eigenlijk dat je eerst 2 uur moet wachten tot dat je mag douchen, want tijdens het zonnen ga je toch zweten.. en al die bacterienen van mensen die eerder dan jouw dr op zijn gaan liggen.. uhmm.. Maargoed! Wuhaha is wel vies ja...maar ze maken het meteen schoon nadat iemand er onder heeft gelegen dus zijn die bacterien meteen weer weg...en zolang je daarna doucht is het geen probleem.

La_Vida
21-10-2007, 17:05
Een zonnebank wordt na elke beurt schoon gemaakt dus niks vies aan meisje. :moe: :goedzo:

SaSa_Lici0uss
21-10-2007, 17:11
Een zonnebank wordt na elke beurt schoon gemaakt dus niks vies aan meisje. :moe: Liefe schat wat denk je nou dat ze dat zoo hard schrobbe dat het weer helemaal clean is en blinkt.. nou dacht het duss echt niet.. trouwens vorige keer was er bij smaak politie... ze ginge zonnebankcentra's in heel nl.. checken.. en bij alle zonnebankcentra's ware dr zoveeeeel bacterien...en vooral bacterien.. die uit iemand's kont komen.. duss vergisss je niet;)

bentayeb_beauty
21-10-2007, 18:24
Liefe schat wat denk je nou dat ze dat zoo hard schrobbe dat het weer helemaal clean is en blinkt.. nou dacht het duss echt niet.. trouwens vorige keer was er bij smaak politie... ze ginge zonnebankcentra's in heel nl.. checken.. en bij alle zonnebankcentra's ware dr zoveeeeel bacterien...en vooral bacterien.. die uit iemand's kont komen.. duss vergisss je niet;) Dat kan inderdaad, maar zo is het iniedergeval niet bij de zonnebank waar ik naar toe ga. Heb zelf gezien hoe goed ze schoonmaken het is daar op en top clean.

SaSa_Lici0uss
21-10-2007, 18:25
Dat kan inderdaad, maar zo is het iniedergeval niet bij de zonnebank waar ik naar toe ga. Heb zelf gezien hoe goed ze schoonmaken het is daar op en top clean. OKE:goedzo:

cheima
21-10-2007, 18:35
Liefe schat wat denk je nou dat ze dat zoo hard schrobbe dat het weer helemaal clean is en blinkt.. nou dacht het duss echt niet.. trouwens vorige keer was er bij smaak politie... ze ginge zonnebankcentra's in heel nl.. checken.. en bij alle zonnebankcentra's ware dr zoveeeeel bacterien...en vooral bacterien.. die uit iemand's kont komen.. duss vergisss je niet;) Oh my gooooooooooooood. Ik heb er nooit echt bij stil gestaan, vondt het altijd wel smerig ik maak het zelfs atijd schoon voor ik er onder ga liggen. Maar poep bactieren yeh3oek!

SaSa_Lici0uss
21-10-2007, 18:38
Oh my gooooooooooooood. Ik heb er nooit echt bij stil gestaan, vondt het altijd wel smerig ik maak het zelfs atijd schoon voor ik er onder ga liggen. Maar poep bactieren yeh3oek! Ja het is echt zo, maar als iemand ook een beetje hersens heeft dan kan die gene toch ook wel eeen beetje bedenken dat het eigenlijk smerig.. of ze het nou schoonmaken ofniet.. er blijven altijd duizenden bacterien over .. maargoed!..

bentayeb_beauty
21-10-2007, 18:42

Ja het is echt zo, maar als iemand ook een beetje hersens heeft dan kan die gene toch ook wel eeen beetje bedenken dat het eigenlijk smerig.. of ze het nou schoonmaken ofniet.. er blijven altijd duizenden bacterien over .. maargoed!.. Heb je wel gezien met wat ze het schoonmaken dan?

Pagina's : [1] 2 3 4