Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : bleekmiddelgeur aan je handen

Bachelorette
20-10-2007, 23:43

heb de hele dag door mn handen zitten wassen, maar het gaat niet weg. tips?

Fessiya
21-10-2007, 01:08
handcreme ik vind gloor lekker ruiken aan mijn handen ... maar ach ik ben :maf:

Belsuncia
21-10-2007, 01:59
Tandpasta. :D Ps. Gaan we de taallessen omdraaien nu alle Booba's tevoorschijn springen? :D

The_Unknown
21-10-2007, 02:01
heb de hele dag door mn handen zitten wassen, maar het gaat niet weg. tips? terpetine en dan wassen met zeep:hihi:

M0croCurlyGurl
21-10-2007, 02:06

Tandpasta. :D Ps. Gaan we de taallessen omdraaien nu alle Booba's tevoorschijn springen? :D hahah:hihi: tandpaste werkt ook egt, all1 heb je nu de geur van je tandpaste op je handen. hoe haal je dat dan weg:maf2:

Belsuncia
21-10-2007, 02:12
hahah:hihi: tandpaste werkt ook egt, all1 heb je nu de geur van je tandpaste op je handen. hoe haal je dat dan weg:maf2: Oprah said it. :D Tandpasta ruikt fris dus heb je lekker frisse naar mint ruikende handen. Tenzij je de tandpasta van Parodontax voor gezond tandvlees gebruikt, blegh. :hihi:

M0croCurlyGurl
21-10-2007, 02:14
Oprah said it. :D Tandpasta ruikt fris dus heb je lekker frisse naar mint ruikende handen. Tenzij je de tandpasta van Parodontax voor gezond tandvlees gebruikt, blegh. :hihi: oprah en die meid tyra banks:hihi: van haar heb ik het gezien

Bachelorette
21-10-2007, 13:50
Tandpasta. :D Ps. Gaan we de taallessen omdraaien nu alle Booba's tevoorschijn springen? :D tandpasta, hoe komen mensen daarop? hahaha maar t is inmiddels weg, zal het onthouden voor de volgende keer :D Ps. jazeker, met alle plezier zelfs :likje: