Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik kan geen cd branden!

lady_ir
20-10-2007, 20:42

k zit met een probleempje ik wil met windows media player een audio cd branden, ik heb dus alle liedjes in de LIJST VOOR CD BRANDEN gezet, en dan druk ik op branden en dan zegt hij dat hij geen beschikbare apparaten heeft aangetroffen, waar kan dit aan liggen? ik heb daarna een programma gedownload om cd's te branden (ik d8 dat het aan windows media player lag) en daar werd mij precies hetzelfde verteld: THE SELECTED DRIVE DOENS'T EXIST :confused: wie kan me helpen?

ILI_Amazigh
20-10-2007, 20:52
k zit met een probleempje ik wil met windows media player een audio cd branden, ik heb dus alle liedjes in de LIJST VOOR CD BRANDEN gezet, en dan druk ik op branden en dan zegt hij dat hij geen beschikbare apparaten heeft aangetroffen, waar kan dit aan liggen? ik heb daarna een programma gedownload om cd's te branden (ik d8 dat het aan windows media player lag) en daar werd mij precies hetzelfde verteld: THE SELECTED DRIVE DOENS'T EXIST :confused: wie kan me helpen? Of je selecteerd een niet bestaande cd/dvd drive of de stuurprogramma's zijn niet goed geinstaleerd of zlef helemaal niet aanwezig

lady_ir
20-10-2007, 21:29
Of je selecteerd een niet bestaande cd/dvd drive of de stuurprogramma's zijn niet goed geinstaleerd of zlef helemaal niet aanwezig hoe kan ik ze dan goed installeren?:)

zakiazakje
23-10-2007, 15:26
uppp heb dezelfde probleem