Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : HEB ff een vraagje voor de dames die weleens bij h&m online iets bestellen

wasiempje
20-10-2007, 20:04

salam wa wa3aleikom k heb een vraag aan jullie k heb gister dus iets besteld via die site voor het eerst,,,,Nou wou ik dus weten hoe lang het duurt voor ik het binnen krijg er stond wel dat het direct leverbaar was........

wasiempje
20-10-2007, 21:21
niemand?

laatmijmetrust
20-10-2007, 21:29
ja dan moet je naar Mijn h&m gaan ofzo en daar staat waar die nu is.

miss_yosraahhh
20-10-2007, 21:32
salam wa wa3aleikom k heb een vraag aan jullie k heb gister dus iets besteld via die site voor het eerst,,,,Nou wou ik dus weten hoe lang het duurt voor ik het binnen krijg er stond wel dat het direct leverbaar was........ Wa heleikom sellem, Ik bestel weleens wat van de H&M. Er staat meestal een maand bij (bij de stappenplan). bijv: Wordt geleverd in november! maar geen exacte dag. Ik had in september iets besteld, er stond in december leverbaar :eek: Vandaag heb ik alles binnengekregen, terwijl ik het eigelijk in december verwachtte. Maargoed hoe sneller hoe beter ;)

MaGiCaL_StaR
21-10-2007, 02:10

ik had ook een vraag.. als het b.v niet goed is.. kan je het dan gewoon bij een H&M winkel terug brengen, of krijg je geen bon erbij of iets dergelijks..?? Groetjes H.

laatmijmetrust
21-10-2007, 13:51
je kan het terug geven in de winkel. je krijgt je geld terug. En met je acceptgiro betaal je heel het bedrag

cheima
21-10-2007, 14:36
Wachten tot december? Zo lang!!! Tegen de tijd dat het december is, zou ik er al op uitgekeken zijn. Kan je beter naar H&M gaan om het in te slaan. Ik heb in het verleden een stuk of drie keer online besteld. Bij nader inzien balen, aangezien ikkwekelijks in de stad ben zag ik het kledingstuk hangen wat ik besteld had. Duurt drie weken minimaal ofzo. Slaat nergens op.

fabulous
21-10-2007, 14:59
Wachten tot december? Zo lang!!! Tegen de tijd dat het december is, zou ik er al op uitgekeken zijn. Kan je beter naar H&M gaan om het in te slaan. Ik heb in het verleden een stuk of drie keer online besteld. Bij nader inzien balen, aangezien ikkwekelijks in de stad ben zag ik het kledingstuk hangen wat ik besteld had. Duurt drie weken minimaal ofzo. Slaat nergens op. het ligt eraan of ze t product hebben of niet.. als ze t al hebben, ontvang je t binnen 2 weken. als t nog niet hebben..dan 2 weken tot 3 maanden..!

fatima_9
21-10-2007, 15:26
heb gister ook voor het eerst iets besteld, het was op voorraad en ik krijg het eind oktober als het goed is