Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ook in Belgie??

Pagina's : [1] 2

warzazategirl
20-10-2007, 17:44

Is het waar dat vanaf januari 2008 belgie ook die regels gaat toepassen om iemand te kunnen overhalen?? Weet iemand dit en kan hij/zij hier meer over vertellen AUB Het is belangrijk :goedzo:

x_Mevr0uwtje_x
20-10-2007, 18:04
Dat vraag ik me ook af :kweetnie: Iemand?

Atikaa
20-10-2007, 22:33
aub Strengere gezinshereniging en nationaliteitswetgeving De regels inzake gezinshereniging en gezinsvorming worden aangescherpt en de strijd tegen schijnhuwelijken wordt opgevoerd. Wie familieleden of een echtgeno(o)t(e) wil overbrengen, zal eerst moeten bewijzen over voldoende inkomen te beschikken. Het gaat om 125 procent van het leefloon. Deze “inkomensgarantie” werd door de onderhandelaars van Open Vld – Patrick Dewael, Karel De Gucht en Bart Somers – op tafel gegooid. De nieuwe regering zal ook de snel-Belg-wet wijzigen en het verlenen van de Belgische nationaliteit moeilijker maken. Voortaan moeten kandidaat-Belgen vijf jaar ononderbroken in ons land hebben verbleven en één van de drie landstalen kennen.

warzazategirl
20-10-2007, 23:17
dank je wel lieverd :kus:

Belg
20-10-2007, 23:22

Klopt! Thank god! Eens kijken wat die zwammers nu gaan doen, of ze het ook zo gemakkelijk zullen vinden door met meisjes van hier te spelen en dumpen en nadien eentje van ginder halen :lol:

Soureaya
21-10-2007, 17:05
En waarom, iedereeen verdient het om gekukkig te zijn met wie die wil...... Er zijn ook heel veel rasechte nederlanders en belgen die een buitenlnadse partner hebben.... Mensen plaatsen hier reacties alsof alleen marokkanen dat doen.... Echt zo fout!!!

brownie74
21-10-2007, 17:34
Klopt! Thank god! Eens kijken wat die zwammers nu gaan doen, of ze het ook zo gemakkelijk zullen vinden door met meisjes van hier te spelen en dumpen en nadien eentje van ginder halen :lol: :) het mes snijdt langs twee kanten snoes....de realiteit is dat er meer vrouwen trouwen met een buitenlandse partner dan omgekeerd het geval is.

Belg
21-10-2007, 19:56
:) het mes snijdt langs twee kanten snoes....de realiteit is dat er meer vrouwen trouwen met een buitenlandse partner dan omgekeerd het geval is. You wish, je wilt zeggen, steeds meer dames kiezen voor een partner met een andere afkomst, geloof me, marokkaanse mannen zijn al lang niet meer in trek bij meiden in België ;)

rnbgirl2002
21-10-2007, 20:01
Dat zegt Belgie ELK jaar en steeds slagen mensen erin partners heel gemakkelijk te laten overkomen:moe:

Atikaa
21-10-2007, 21:15
Dat zegt Belgie ELK jaar en steeds slagen mensen erin partners heel gemakkelijk te laten overkomen:moe: ja klopt maar dit maal is er een akkoord en het is een wet geworden, dus ze hebben getekend.

warzazategirl
23-10-2007, 23:32
Nou als dat het enige is,dan valt het echt nog mee hoor..Het ook logisch dat je werk moet hebben om iemand te kunnen laten overhalen,hoe wil je anders met zn tweetjes leven

brownie74
24-10-2007, 18:32
You wish, je wilt zeggen, steeds meer dames kiezen voor een partner met een andere afkomst, geloof me, marokkaanse mannen zijn al lang niet meer in trek bij meiden in België ;) YOU wish ? waarom zou ik dat wensen meid ? ik baseer me trouwens op cijfers en die laten duidelijk zien dat steeds meer meiden een partner uit marokko, tunesie ( ja zelfs zij ) en turkije halen. mannen halen tegenwoordig meer vrouwen uit de omringende landen zoals duitsland, frankrijk en nederland ( in die volgorde ) ;) je ziet dus dat jouw (haat?) gevoelens jegens marokkaanse jongens niet noodzakelijk het trouwgedrag van andere meiden weerspiegelt.

Belg
24-10-2007, 22:00
YOU wish ? waarom zou ik dat wensen meid ? ik baseer me trouwens op cijfers en die laten duidelijk zien dat steeds meer meiden een partner uit marokko, tunesie ( ja zelfs zij ) en turkije halen. mannen halen tegenwoordig meer vrouwen uit de omringende landen zoals duitsland, frankrijk en nederland ( in die volgorde ) ;) je ziet dus dat jouw (haat?) gevoelens jegens marokkaanse jongens niet noodzakelijk het trouwgedrag van andere meiden weerspiegelt. Cijfers, jou cijfers? Ach please, ga wat nuttigs doen dan de internetjunk te spelen. Ik heb geen haat tegenover jullie want ik heb zelf iemand van België dus?

fatna
25-10-2007, 16:55
aub Strengere gezinshereniging en nationaliteitswetgeving De regels inzake gezinshereniging en gezinsvorming worden aangescherpt en de strijd tegen schijnhuwelijken wordt opgevoerd. Wie familieleden of een echtgeno(o)t(e) wil overbrengen, zal eerst moeten bewijzen over voldoende inkomen te beschikken. Het gaat om 125 procent van het leefloon. Deze “inkomensgarantie” werd door de onderhandelaars van Open Vld – Patrick Dewael, Karel De Gucht en Bart Somers – op tafel gegooid. De nieuwe regering zal ook de snel-Belg-wet wijzigen en het verlenen van de Belgische nationaliteit moeilijker maken. Voortaan moeten kandidaat-Belgen vijf jaar ononderbroken in ons land hebben verbleven en één van de drie landstalen kennen. Mag ik vragen waar deze tekst vandaan komt?

lela_zi_nador
25-10-2007, 18:08

Maar Nederland zal binnen kort die wet weg doen/belgie zal de wet mischien overnemen maar zeker nog niet in 2008 Mensen .. nu kun je nog makkelijk mensen overhallen de probleem is dat veel huwelijke nog eens 3maand of 1jaar duurt ??? Dat is de probleem dat iedereen het door heeft dat het overhallen een scheinhuwelijk is ..(met geld gedaan )

Pagina's : [1] 2