Bekijk originele versie : Wat moet ik doen!!??
Slm mensen , ik zit met een probleem :
Sinds April dit jaar heb ik een jongen ontmoet.
We leerden elkaar beter kennen enzo en we hebben al veel
dingen meegemaakt ; grote ruzie enz.
Daarna ging een tijdje alles weer goed en zou ik op vakantie gaan.
2 weken voor mij vakantie heb ik hem nog gezien.
Hij had mij beloofd te bellen en vanaf die laatste dag dat ik hem zag
heb ik niks meer van hem gehoord , ik heb hem zelf nog gebeld en
kreeg alleen maar zijn voicemail.
Ik probeerde hem op alle manieren te vinden via vrienden wat me ook niet is gelukt.
Paar weken terug heb ik zijn neef gezien die me aansprak en vertelde
dat hij in de gevangenis zit .. moet ik hem opzoeken of niet?
want ik hou nog heel erg veel van hem ....
Lady_moi
26-10-2003, 18:38
een "slechte" :rolleyes: man kunt ge nog steeds op het goede pad proberen te brengen :)..ge kon ook gewoon zeggen dat ze aan een haramrelatie doet :jammer: ..mja da weet ze zelf ook wel :zwaai:
noortje2003
26-10-2003, 18:40
Origineel gepost door Lady_L
Slm mensen , ik zit met een probleem :
Sinds April dit jaar heb ik een jongen ontmoet.
We leerden elkaar beter kennen enzo en we hebben al veel
dingen meegemaakt ; grote ruzie enz.
Daarna ging een tijdje alles weer goed en zou ik op vakantie gaan.
2 weken voor mij vakantie heb ik hem nog gezien.
Hij had mij beloofd te bellen en vanaf die laatste dag dat ik hem zag
heb ik niks meer van hem gehoord , ik heb hem zelf nog gebeld en
kreeg alleen maar zijn voicemail.
Ik probeerde hem op alle manieren te vinden via vrienden wat me ook niet is gelukt.
Paar weken terug heb ik zijn neef gezien die me aansprak en vertelde
dat hij in de gevangenis zit .. moet ik hem opzoeken of niet?
want ik hou nog heel erg veel van hem ...
lieverd je weet het vast wel maar een relatie is haram. buiten een huwlijk dan ;)
Lady_moi
26-10-2003, 18:45
noortje ge valt in de herhaling :rolleyes:
Ik ga je niet vertellen wat het verschil tussen haram-helal is. Dat weet je zelf wel! Luister naar je hart.
noortje2003
26-10-2003, 18:54
Origineel gepost door Lady_moi
noortje ge valt in de herhaling :rolleyes:
lady_moi
weet ik en toch plaats ik het niet voor jou maar voor haar die het vraagt, bedankt maar had het zelf ook door ze zeggen altijd als het door meerdere mensen wordt gezegdt dringt het beter tot iemand door.
een vraagje lady_moi zet je daar voor een bericht om mij dat duidelijk te maken, ewa het kan maar ja laat ook maar
sommige mensen zitten hier alleen maar om broeders en zusters af te kraken.
ps ik zet neer wat ik wil, of het nu 1 of 100 keer er voor al neer gezet is laat dat even duidelijk zijn.
Lady_moi
26-10-2003, 19:49
en sommigen zien da als een aanval..:rolleyes:
noortje2003
26-10-2003, 20:27
en sommigen zien da als een aanval..:rolleyes:
ja want waarom zeg je het dan, ik snap het nut er niet van.
maar ja laat ook maar................... :rolleyes:
Zwakke_Dienares
26-10-2003, 20:35
een "slechte" :rolleyes: man kunt ge nog steeds op het goede pad proberen te brengen :)..ge kon ook gewoon zeggen dat ze aan een haramrelatie doet :jammer: ..mja da weet ze zelf ook wel :zwaai: Nee, dat kunnen we niet. Alleen Allah swt kan dat, en als Hij dat wil kan Hij swt jou als middel gebruiken. (Allah swt leidt wie Hij leiden wil) Maar lieverd, denk je niet dat om een slecht iemand te veranderen (mbv Allah swt) je heel sterk in je schoenen moet staan? En het feit dat zij van hem houdt geeft aan dat ze al niet objectief is en niet sterk in haar schoenen zal staan tov hem. Want liefde maakt blind. Als je van iemand houdt hoeft hij maar iets te zeggen en je doet het zonder verder na te denken.
Glimlachje
26-10-2003, 20:44
Origineel gepost door Zwakke_Dienares
Nee, dat kunnen we niet. Alleen Allah swt kan dat, en als Hij dat wil kan Hij swt jou als middel gebruiken. (Allah swt leidt wie Hij leiden wil) Maar lieverd, denk je niet dat om een slecht iemand te veranderen (mbv Allah swt) je heel sterk in je schoenen moet staan? En het feit dat zij van hem houdt geeft aan dat ze al niet objectief is en niet sterk in haar schoenen zal staan tov hem. Want liefde maakt blind. Als je van iemand houdt hoeft hij maar iets te zeggen en je doet het zonder verder na te denken.
;) :goedzo:
Lady_moi
26-10-2003, 23:54
hm ja ma ge weet ma nooit eh..:) tis nie omda ze van hem houd :Iluvu: dat ze helemaal blind is..:verliefd: :jammer: sommigen hebben hun verstand er nog bij :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.