Bekijk originele versie : ladys helppp me...
Goedendag Dames
Ik zit met het volgende probleem... Ik heb een vriendin die meskiena rondom haar mond onder de puisten zit, netalsof dat niet genoeg is, heeft ze ook een donkeere gedeelte bij haar mond. Ze heeft echt van alles geprobeerd maar niks helpt, ik zie hoe ze eraan kapot gaat.
Dames daarom zou ik jullie vriendelijk willen verzoeken, als jullie iets weten het mij te laten weten. Ik wil haar heel graag helpen en daarom heb ik deze topic ook geopend.
Alvast bedankt lieve meiden.
xxxxxx
hallooooo gaat er nog iemand reageren???
ze kan naar de huisarts gaan! hij geeft dan meestal wel een zalfje of tonic of zoiets!
Nee heeft ze al gedaan mar helpt gewoon niet....
Maar meid ik wil je in ieder geval bedanken voor het reageren hierop, kan ik namelijk van anderen niet zeggen.
kus
Voor de geirriteerde huid :
Van Dr. Vogel de crème bioforce nemen.
Dat is voor de geirriteerde huid en anders kan ze zo'n IP7 stick nemen dat "eigenlijk" voor de lippen is.
En de puisten ?!
Daar weet ik geen raad mee, heeft ze normaal ook altijd last van puisten of ineens ?!
Ze zou een leemzalf kunnen kopen bij een drogist, voor de puisten.
ze heeft geen geirriteerde huid maar een donkere vlek echt erg joh... en die puisten heeft ze ook al een tijdje
jamal_najat
16-11-2007, 10:29
2nsea
salamalaikom ik wel deze meid graag helpen maar ze moet haar telefoon nummer aan mij toe sturen want ik weet wel iets heel goed voor haar maar dat is best veel duur en dat is 100% natuur prudukt ze hoef niet bang te zijn hier voor want ik heb veel menssen hier door geholpen alhamdoe llilah.
asalamoe alaikom wa rahmatoe alah wa barakatoeh ogti gir inschalah.
Goedendag Dames
Ik zit met het volgende probleem... Ik heb een vriendin die meskiena rondom haar mond onder de puisten zit, netalsof dat niet genoeg is, heeft ze ook een donkeere gedeelte bij haar mond. Ze heeft echt van alles geprobeerd maar niks helpt, ik zie hoe ze eraan kapot gaat.
Dames daarom zou ik jullie vriendelijk willen verzoeken, als jullie iets weten het mij te laten weten. Ik wil haar heel graag helpen en daarom heb ik deze topic ook geopend.
Alvast bedankt lieve meiden.
xxxxxx
whahahahaha je vriendin ik denk dat jij het zelf bent whahahahahaha niet lullig bedoelt maar wees eerlijk en zeg gewoon ik niet telkens je vriendin maar allah jesafi je kan het beste clarins of biodermal gebruiken best prijzig biodermal is 20 a 30 euro per fles en dan heb je er zeker 3 nodig en clarins is duurder rond de 40 a 50 euro per fles en daarvan heb je er ook 3 nodig wil je wel volgende keer zeggen ik zit met een probleem niet me vriendin
rahmatullah
21-12-2007, 21:01
voor de puistjes:
marokkaanse zeep, sabon el baldi. Ik heb hierover veel positiefs gehoord. Ik gebruik het zelf ook. IK merk dat het de puistjes droogt en dat ze vervagen. Ik gebruikte het in de morgen en in de avond en het hielp me wel!
Voor de donkere plek, weet ik niet. Het kan zijn dat ze allergies is voor parfum, heb ik wel eens gehoord van een huidarts. Misscien heeft ze aanleg voor hooikoorts. Is de plek rond haar mond donkerder in de lente dan in de winter?
salaam o3alekom
Mocro_chiickaa
21-12-2007, 21:02
Werkthet eccht?
rahmatullah
21-12-2007, 21:07
Werkthet eccht?
Sabon el baldi?
Ja, zoveel meiden die hier op de site positieve dingen erover vertellen. Toen ik het geprobeerd had, dacht ik: ow, dus het is waar..hihihi:goedzo:
whahahahaha je vriendin ik denk dat jij het zelf bent whahahahahaha niet lullig bedoelt maar wees eerlijk en zeg gewoon ik niet telkens je vriendin maar allah jesafi je kan het beste clarins of biodermal gebruiken best prijzig biodermal is 20 a 30 euro per fles en dan heb je er zeker 3 nodig en clarins is duurder rond de 40 a 50 euro per fles en daarvan heb je er ook 3 nodig wil je wel volgende keer zeggen ik zit met een probleem niet me vriendin
Wat maakt het uit in welke vorm ze schrijft? het gaat er om dat ze geholpen wil worden of ze het nou voor haar vriendin doet of voor zich zelf, gaat jou geen reet aan. Kan je helpen moet je reageren en anders gewoon je vooroordeel bij je houden .. Alsof het dan anders is als het voor haar zelf is :moe: .
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.