Bekijk originele versie : Marokkaanse meisjes liegen teveel over hun liefdesleven!
Sjo hey man, ik zweer et je...marokkaanse meisjes zijn ziek in hun kop! De ene keer praat je met ze en hebben ze ze3ma geen vriend en hebben niemand op het oog...opeens kom je ze 2 dagen later tegen en zeggen ze dat ze verloofd zijn en dat ze heeeeelemaal gek op diegene zijn! :giechel: Dan ben je toch echt wel :maf2: Of je had al wat met diegene of je moet van je ouders trouwen en bent doodongelukkig omdat je liever met mij wilt zijn! :D.
:lol: MET JOU !!!...:hihi:
SweetLady
26-10-2003, 17:30
Origineel gepost door farah77
:lol: MET JOU !!!...:hihi:
:p :p
celine_4ever
26-10-2003, 17:35
je hebt echt gelijk....
:goedzo:
MOcROzINA
26-10-2003, 17:45
Origineel gepost door temsamni
Sjo hey man, ik zweer et je...marokkaanse meisjes zijn ziek in hun kop! De ene keer praat je met ze en hebben ze ze3ma geen vriend en hebben niemand op het oog...opeens kom je ze 2 dagen later tegen en zeggen ze dat ze verloofd zijn en dat ze heeeeelemaal gek op diegene zijn! :giechel: Dan ben je toch echt wel :maf2: Of je had al wat met diegene of je moet van je ouders trouwen en bent doodongelukkig omdat je liever met mij wilt zijn! :D
IK LIEG OOK VEEL IS TOCH LEUK :hihi::hihi:
SweetLady
26-10-2003, 18:01
A jaaaaaa, ziekkkkkk! :ma2: Eentje pas geleden dan...ze had ze3ma niemand...opeens 3 dagen later is ze verliefd, verloofd en bijna gerouwd! :rolleyes: :maf2: Ziekkkk!
:hihi: gekke mensen :D
MOcROzINA
26-10-2003, 18:04
IWA KAN TOCH :hihi:
Tuurlijk kan dat niet! :rolleyes:
Nee ik moet je deze x toch echt gelijk geven ........Erg vreemd ja !! :p
jawhara1
26-10-2003, 18:25
Sjo hey man, ik zweer et je...marokkaanse meisjes zijn ziek in hun kop! De ene keer praat je met ze en hebben ze ze3ma geen vriend en hebben niemand op het oog...opeens kom je ze 2 dagen later tegen en zeggen ze dat ze verloofd zijn en dat ze heeeeelemaal gek op diegene zijn! :giechel: Dan ben je toch echt wel :maf2: Of je had al wat met diegene of je moet van je ouders trouwen en bent doodongelukkig omdat je liever met mij wilt zijn! :D
weet je hoe ik het bekijk :rolleyes:
dat het nooit goed is :( als ze nu een vriend had was ze weet ik veel wat :confused:
En nu ze geen vriend heeft maar verloofd is , is het ook niet goed .
Ik snap het niet een beetje :confused:
Chatefemqemamu
26-10-2003, 18:26
eerlijkheid wordt ook niet gewaardeerd!!
ik ben namelijk een eerlijkheids-/no shame-periode begonnen, en wordt absoluut niet altijd gewaardeerd!
maar 't is wel een stuk simpeler en leuker :wijs:
lovely_mariam
26-10-2003, 18:36
als je er eerlijk over bent is het ook niet goed
niet dat ik iets te verbergen heb:D
Chatefemqemamu
26-10-2003, 18:38
Origineel gepost door lovely_mariam
als je er eerlijk over bent is het ook niet goed
niet dat ik iets te verbergen heb:D
jah ik kwam tot de concluesie dat ik helemaal geen zin had om dingen te verbergen
(en dat zijn er nogal wat!)
nieuw motto: ik heb schhaaiitt!!
BerberLayD
26-10-2003, 18:43
:rolleyes: dan moet jij maar niet de 2e nacht zeggen : vanachter of vanvoor:maf:....
S O M M I G E marokkaans-islamitische-meisjes kanppen daar vanaf u know:rolleyes:
Arabian_Pearl
26-10-2003, 23:24
ja wat wil je! :rolleyes: jullie werken het zelf in de hand. Als een meisje een relatie heeft is ze een sl** en knallen julle haar massaal af. Als iedereen verdraagzaam was tegenover elkaar en niet meedeed aan die idiote kuddementaliteit dan moest men niet liegen.
Ik ben verloofd met een Belg en het kan mij geen barst schelen wat een ander ervan denkt. Ik ben gelukkig en ik wens voor iedereen ook geluk.
Meer moet dat niet zijn he. :D
Liefs
Arabisch Pareltje
Lady_moi
27-10-2003, 01:07
gij echt waar nog even zot :maf2: als toen ge pas lid was :nerd:..met JOU :haha: nene thank god :rolleyes: dat ik nie marokkaans ben :boogie: hoeveel keer heb ik da vandag gezegd 2-3 keer :maf:..doedoeiii :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.