Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dames..Fruitzuurbehandeling?????

Moes_Junk
20-10-2007, 15:40

Salaam oulaikoem allemaal.. Wie van jullie heeft ervaring met een fruitzuurbehandeling via een dermatoloog...ik heb namelijk binnenkort een afspraak voor mijn 1e behandeling inchallah...en wilde weten of hier dames zijn die al bekend zijn met fruitzuurbehandeling.. en heb je er tevens ook verbetering in gezien..zoja let me know..zo nee vertel me ook waarom.... Oulaikoem salaam..

kleinedunya
20-10-2007, 16:22
Wat is dat precies kan je mij dat uitleggen?:) Is dat een behandeling tegen acne of zo iets?

Moes_Junk
20-10-2007, 18:46
heey meid..ja inderdaad..acne..onzuivere huid...littekens..oneffeheden..kortom onzuivere huid..is een behandeling die je dus aan moet houden zodat je gezicht weer hersteld..je krijgt als het ware een nieuw "huidje"...

30april
20-10-2007, 19:00
heey meid..ja inderdaad..acne..onzuivere huid...littekens..oneffeheden..kortom onzuivere huid..is een behandeling die je dus aan moet houden zodat je gezicht weer hersteld..je krijgt als het ware een nieuw "huidje"... ik heb acne gehad maar na bepaalde medicijnen gebruikt te hebben heb ik nu een prachtige huid gekregen.. geen ene puistje of pukkel meer te zien.. maar helaas heb ik er wel aantal vlekken aan over gehouden... rode.... ben naar dokter geweest en gevraagd of deze verwijderd kunnen worden... zei hij nee... dit kan nooit!!! ik wilde afspraak maken voor dermatoloog maar de dokter zei dat dit niet kan omdat deze vlekken altijd heel mn leven zullen blijven... gewoon bullshit denk ik... wat voor dermatoloog kan mij helpen of welk behandeling heb ik nodig zodat de dokter mij alsnog doorverwijst... want ik vind die vlekken erg lelijk... verpest alles.... :(

kleinedunya
20-10-2007, 20:29

heey meid..ja inderdaad..acne..onzuivere huid...littekens..oneffeheden..kortom onzuivere huid..is een behandeling die je dus aan moet houden zodat je gezicht weer hersteld..je krijgt als het ware een nieuw "huidje"... aha oke, dank je wel!:)

Moes_Junk
21-10-2007, 16:37
Salaam oulaikoem 30 april... hamdoelllilah dat je huid is hersteld..maarja die vlekken zijn inderdaad vervelend..en of die echt je hele leven blijven allah oua3lem..niet dan dus als ik jou was zou ik gewoon naar een dermatoloog stappen...althans een verwijzing krijgen van de huisarts..want die is gespecialiceerd in haar vak..een huisarst gaat daar echt niet diep op in...dus regel een verwijzing..zeg gewoon dat je liever je zelf wilt nakijken door een dermatoloog...heb je recht op hoor..je betaalt toch premie..haha..dus succes ermee meid... elghair Inchallah..

Moes_Junk
21-10-2007, 16:38
aha oke, dank je wel!:) Youre welcome...

tanger1633
24-10-2007, 14:34
ik heb ervaring met fruitzuurtjes, vlekjes worden inderdaad wel wat minder erdoor maar gaan niet helemaal weg. en wat je huisarts zegt is niet waar.je kan wel van die vlekjes af,ik heb zelf 2jr geleden een peeling gehad, je huid gaat er helemaal van vervellen daarna hou je een super mooi babygezichtje over.

30april
24-10-2007, 15:36
Ik ga binnenkort inshaAllah naar de dokter... kijken wat hij te zeggen heeft... ik betaal toch 120 per maand voor ziekenfonds.. dus hij heeft niks te zeggen inderdaad.... Nou jullie horen nog van me :D

Moes_Junk
27-10-2007, 22:59
Inchallah meid...Succes...elghair Inchalah..;)

ViiChy__07
27-10-2007, 23:07
Nouu, ben ook benieuwd hoor! Kom op dames, deel jullie ervaringen :D

ViiChy__07
27-10-2007, 23:30
Ehmm trouwens heb een vraagje aan de topicstarter :D Betaal je al die behandelingen zelf of doe je het via je verzekering? Ben heeeel erg benieuwd :D Alvast bedankt voor het beantwoorden!! :kus: