Bekijk originele versie : Supergoede zelfbruiner gezocht !!!?? Dringend
Arabische_Meid
19-10-2007, 22:47
Hoi dames,
Ik zoek een mooie natuurlijke zelfbruiner voor het lichaam, liefst eentje waarvan je niet oranje wordt en die geen geur achterlaat..:D
Ik ben zelf nogal licht van huid en dan kan het er snel nep uitzien..
Letchiinaa_
19-10-2007, 23:00
http://beauty.rubriek.nl/modeschoonheid/zelfbruin_tips.asp
Volg die tips, zodat je die strepen enzo niet krijgt.
Verder... die van Dove is goed.;)
Arabische_Meid
19-10-2007, 23:05
http://beauty.rubriek.nl/modeschoonheid/zelfbruin_tips.asp
Volg die tips, zodat je die strepen enzo niet krijgt.
Verder... die van Dove is goed.;)
Thx voor de tips.. maar dove vindt ik stinken, mijn zusje gebruikte em en Dove heeft echt een muffe zelfbruinersgeur als je het ophebt:(
Letchiinaa_
19-10-2007, 23:15
Thx voor de tips.. maar dove vindt ik stinken, mijn zusje gebruikte em en Dove heeft echt een muffe zelfbruinersgeur als je het ophebt:(
Whaha.... nou ik heb gehoord dat L'Oreal écht héél goed is.:o
Verder had ik die van Nivea was ook wel goed.;)
Arabische_Meid
19-10-2007, 23:26
Whaha.... nou ik heb gehoord dat L'Oreal écht héél goed is.:o
Verder had ik die van Nivea was ook wel goed.;)
Loreal Nutribronze bedoel je?:o
Letchiinaa_
19-10-2007, 23:31
Loreal Nutribronze bedoel je?:o
Jep, ik dacht het wel ja.... maar die schijnt echt heel erg goed te zijn heb ik gehoord...:o
Arabische_Meid
20-10-2007, 00:08
Jep, ik dacht het wel ja.... maar die schijnt echt heel erg goed te zijn heb ik gehoord...:o
Heb net ff zitten Googlen.. en het ik zie inderdaad heel veel positieve reacties :o maybe toch maar eens gaan uitproberen dan
metalsia4you
20-10-2007, 00:46
Hoi dames,
Ik zoek een mooie natuurlijke zelfbruiner voor het lichaam, liefst eentje waarvan je niet oranje wordt en die geen geur achterlaat..:D
Ik ben zelf nogal licht van huid en dan kan het er snel nep uitzien..
Toevallig heb ik gisteren bij Douglas een proefmonstertje gekregen van de zelfbruiner van Dior. Ik ga die insallah morgen proberen. Volgens de verkoopster moest ik het 5 dagen opbrengen om een mooi resultaat te zien.
Ik laat jullie insallah weten hoe het eruit is gaan zien!
Ik heb dove gehad...
Nivea ook...
Vond ze erg slecht.... kreeg oranje vlekken... of ene kant bruin ander kant ander kleur :maf: ... leek gewoon alsof ik een ziekte had...
Ik gebruik nu eentje van Bebe.... die is pas erggggg goed...
krijg je een erg mooie natuurlijke tint van alsof je pas van spanje terug bent gekomen :hihi:
heb ook eentje gebruikt van mannen... ff geprobeerd... net een proefkonijn :haha:.... die is ook erg goed... nivea .. blauwe tube... na 5dagen perfecte resultaat... gaat wel ietsje langzamer maar werkt uiteindelijk wel.... niveau voor vrouwen daarentegen werkt echt slecht.
Dus ga voor bebe.... gele grote tube...
of voor de tube nivea for men :D
bentoujda00
20-10-2007, 02:58
koop dan gewoon mat mouse bronzer van maybeline
gezicht bruiner vervaagt als je vaak je gezicht wasttt
kan je net zo goed mouse voor je gezicht gebruiken
zo n potje gaat superr lang mee
Bronze Nature liftende zelfbruiner van Yves Rocher
Juffrouw_Tjee
20-10-2007, 10:47
Ik heb dove gehad...
Nivea ook...
Vond ze erg slecht.... kreeg oranje vlekken... of ene kant bruin ander kant ander kleur :maf: ... leek gewoon alsof ik een ziekte had...
Ik gebruik nu eentje van Bebe.... die is pas erggggg goed...
krijg je een erg mooie natuurlijke tint van alsof je pas van spanje terug bent gekomen :hihi:
heb ook eentje gebruikt van mannen... ff geprobeerd... net een proefkonijn :haha:.... die is ook erg goed... nivea .. blauwe tube... na 5dagen perfecte resultaat... gaat wel ietsje langzamer maar werkt uiteindelijk wel.... niveau voor vrouwen daarentegen werkt echt slecht.
Dus ga voor bebe.... gele grote tube...
of voor de tube nivea for men :D
heb je foto's?
heb je foto's?
http://img187.imageshack.us/img187/2881/102007130323ah2.th.jpg (http://img187.imageshack.us/my.php?image=102007130323ah2.jpg)
Blondje_23
20-10-2007, 13:25
die gel van Lóreal vind ik heel goed, die gebruik ik zelf ook. Die geur waar je het over hebt zit denk ik in elke zelfbruiner want dat is een stofje ofzo die geactiveerd wordt en daarom gaat t stinken. Las een keertje zoiets
Arabische_Meid
20-10-2007, 13:27
die gel van Lóreal vind ik heel goed, die gebruik ik zelf ook. Die geur waar je het over hebt zit denk ik in elke zelfbruiner want dat is een stofje ofzo die geactiveerd wordt en daarom gaat t stinken. Las een keertje zoiets
Welke bedoel je precies van Loreal? Nutribronze?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.