Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : goeie sollicitaiebrief of niet?

Pagina's : [1] 2

BrokenWings
19-10-2007, 12:08

En kan het door de mantel of is het voor de vuilbak??? Betreft: sollicitatie naar de functie van medewerker studentenadministratie Geachte heer, mevrouw, Toen ik uw advertentie las op de jobsite van *********, dacht meteen: dit is een baan voor mij. Hieronder zal ik u toelichten waarom ik zo enthousiast ben over deze vacature. Nadat ik mijn licentiaat Arabistiek en Islamkunde behaald had, bleven de recentste ontwikkelingen aan de universiteit mijn interesse aanwakkeren. Bijgvolg zie ik mezelf graag op dat gebied een steentje bijdragen door het vervullen van de functie als medewerker voor studentenadministratie. Wat mij geschikt maakt voor deze functie is het feit dat ik over een uitgebreid talenpakket beschik zoals mijn cv u nader zal toelichten. Ik ben goed in staat zelfstandig te werken maar maak hiernaast ook graag deel uit van een enthousiast team, zodat we samen een meerwaarde kunnen betekenen voor de universiteit. Ik beschik over goede contactuele en sociale eigenschappen, ben flexibel ingesteld en heb oog voor nauwkeurigheid, wat maakt dat ik graag de puntjes op de ‘i’ zet. Daarnaast heb ik recentelijk mijn PC-kennis bijgewerkt tijdens een VDAB-opleiding. Graag zou ik de gelegenheid krijgen om mijn sollicitatie in een oriënterend gesprek toe te lichten. Met veel interesse zie ik uw reactie tegemoet. Met vriendelijk groet,

thekra
19-10-2007, 13:45