Bekijk originele versie : Enkele vraagjes, help me ze te beantwoorden!!
Salaam mensen
Heb enkele vraagjes die ik wil meedelen, en hoooooop ook een paar reacties zal krijgen....
Wat vinden jullie van een lange afstandrelatie???
Waar ligt de grens?
Kun je trouwplannen hebben? :Iluvu:
Zou JIJ willen verhuizen naar zijn/haar stad of land? :eek:
Wat is een perfecte leeftijd om te verloven en perfecte leeftijd om te trouwen?
Zou jij met iemand mogen trouwen die in een ander landje woont, daarmee bedoel ik bv. Belgie, Frankrijk, Duitsland, ...
Ik hoop dat ik een paar reacties krijg!!!!!
Xxx... :zwaai:
Komaaan mensen!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn schatje moet in hetzelfde postcode gebied wonen als ik, zo een lange afstand relatie is helemaal niet goed, vooral als je langer dan een uur moet reizen om elkaar te zien. Ik moet er niet aan denken om zo ver van haar te wonen. Ik moet haar elk moment van het dag kunnen bezoeken, zo een lange afstandrelatie bloed op een gegeven moment toch dood. Vooral als je elkaar niet vaak ziet.
De enige reden om een lange afstand relatie te beginnen is ook om haar op afstand te houden van je vrouw. “In elk stadje een ander schatje”
ik zou nooit verhuizen voor een meisje, als ze echt van me houdt, verhuist ze wel naar mij toe. want ik wil zo dichtbij mijn moeder blijven hehehehehheheheh
charifa_k
21-08-2002, 10:47
mmmm tuurlijk, waarom zou je niet kunnen trouwen met iemand van een ander land??
Problemen als heimwee moet je gewoon overwinnen, alles is een gewenning.
Een meisje wat ik ken, is een paar maanden geleden ook getrouwd met een jongen uit Belgie, ze zijn heeel gelukkig met elkaar, ook al had zij er niet veel vertrouwen in.
Maar ach ja, als je echt van elkaar houdt, overwin je alles, zelfs afstand
En over de perfecte leeftijd, is de leeftijd dat jij denkt dat jij er aan toe bent, dat kan 25 zijn 15, 40 weet ik veel, is voor iedereen verschillend
sweetflower
21-08-2002, 10:52
Hmmmmmm,
Een lange afstandrelatie lijkt mij moeilijk, vooral omdat het vertouwen snel kan worden geschonden tja.....met zo'n lange afstand weet je niet wat je partner allemaal wel niet uitspookt, maarja het heeft ook weer z'n charmes, het idee dat je je liefje aan die lijn hebt van zo'n grote afstand en die waarschijnlijk van je houdt ondanks de grote afstand.....
De grens zou bij mij in ieder geval binnen Europa liggen...en jah met trouwplannen moet je het maar eens uitvechten over de vaste woonplaats en jah meestal moet toch het meisje naar het landje van de kerel, dan heb ik het over Europa he...Als dat Frankrijk was dan zou ik daar geen moeite mee hebben maare Duitsland--------> NO WAY!!
perfecte leeftijd: jongen 26
meisje 22
ongeveer he. ;)
liefs,
flower
Origineel gepost door Teaser
Mijn schatje moet in hetzelfde postcode gebied wonen als ik, zo een lange afstand relatie is helemaal niet goed, vooral als je langer dan een uur moet reizen om elkaar te zien. Ik moet er niet aan denken om zo ver van haar te wonen. Ik moet haar elk moment van het dag kunnen bezoeken, zo een lange afstandrelatie bloed op een gegeven moment toch dood. Vooral als je elkaar niet vaak ziet.
De enige reden om een lange afstand relatie te beginnen is ook om haar op afstand te houden van je vrouw. “In elk stadje een ander schatje”
ik zou nooit verhuizen voor een meisje, als ze echt van me houdt, verhuist ze wel naar mij toe. want ik wil zo dichtbij mijn moeder blijven hehehehehheheheh
Een echte mamaskindje he!!!!!!! ;) ;) ;) :)
Origineel gepost door Tamiaa
Een echte mamaskindje he!!!!!!! ;) ;) ;) :)
ZEKER IK HOU VAN MIJN MAMIEEEEEEEEEEE,
ik heb borstvoeding gehad totdat ik naar de brugklas ging. Toen kreeg ik mijn flesje mee..........heheheheh
The_Jackal
21-08-2002, 11:26
trouwleeftijd jongen: 24
meisje: 21
verhuis is ok
lange afstandsrelatie is goed in die zin als er een groot vertrouwen heerst en het overschreiden van landsgrenzen is zeker geen doorn in het oog,
zolang de islamitische grenzen niet overschreden worden
;)
Wat is er nu mis met een lange afstand relatie?
Ik zou het geen probleem vinden om te verhuizen
ik wil graag in NL gaan wonen zodus....
No problem
Heimwee no way wie gaat er nu antwerpen missen hahahaha nobody
Trouwleeftijd: er is eigenlijk geen trouwleeftijd wanneer je er klaar voor bent en dat is voor elke persoon anders
mijn tante bijvoorbeeld 25 jaar was ze getrouwd
mijn vriendin 18 jaar en haar vriend was toen maar 20 zodus er hangt geen leeftijd aan
je moet het voelen
en afstand:zoals ik al heb gezegd no problem als je echt van elkaar houd heb je dat over voor elkaar
x
Trouwleeftijd Dame: 22-24
Trouwleeftijd Heer: 25-27
Verhuizen: Naar het midden (dus hij een stukje verhuizen, ik een stukje verhuizen)
Lange Afstandrelaties: Spannend, Slopend, Romantisch, Hectisch en alleen echte liefde zal volhouden.
Trouwen met iemand uit het buitenland: Moeilijk, Taalprobleem, Communicatie probleem, Woonprobleem, Papieren, Interessant, Nieuwe Wereld voor je open, Nieuwe taal
:zwaai:
Origineel gepost door Sista
Wat is er nu mis met een lange afstand relatie?
Ik zou het geen probleem vinden om te verhuizen
ik wil graag in NL gaan wonen zodus....
No problem
Heimwee no way wie gaat er nu antwerpen missen hahahaha nobody
Trouwleeftijd: er is eigenlijk geen trouwleeftijd wanneer je er klaar voor bent en dat is voor elke persoon anders
mijn tante bijvoorbeeld 25 jaar was ze getrouwd
mijn vriendin 18 jaar en haar vriend was toen maar 20 zodus er hangt geen leeftijd aan
je moet het voelen
en afstand:zoals ik al heb gezegd no problem als je echt van elkaar houd heb je dat over voor elkaar
x
Precies wie gaat Antwerpen nu missen??????
Go girl!!!!!!!!!!!
Xxxsieeeee voor mi sisieee
Missrapster
21-08-2002, 16:40
allah je7fad plato ...je mag niemand oordelen...niemand is perfect iedereen overtreed wel een regel/wet....het enige wat ik kan zeggen is....Jarabie vergeef de mensen die iets verkeerds hebben gedaan Jarabie...incha'llah amen ewa zeg allemaal amen...want kweet zeker dat iedereen weleens iets verkeerds heeft gedaan,,,kgeef toe heb weleens iets verkeerds gedaan...en ik voel me echt schuldig khoop dat God het me zal vergeven...incha'llah....;)
_crazy2000
21-08-2002, 16:55
gewoon allebei naar een onbewoond eiland verhuizen!!
Moi_Oujdia
21-08-2002, 17:42
Salaam,
Een lange afstandrelatie is te doen mits er vertrouwen is. Dit is sowieso heel belangrijk. Je zult elkaar weinig zien en wanneer hierbij geen vertrouwen is ga je eraan kapot. Je kunt het ook als test zien. Overleef je de situatie dan is het echte liefde.
Leeftijd: M. 24-27, V: 22-25
Wonen in een ander land zal veel inzet van je vergen. Je moet weten waar je aan begint. De rompslomp van papieren, een nieuwe wereld en omgeving, misschien een andere taal en/of cultuur. Maar als je de man aan je zijde hebt die je steunt, dan zal dit je ongetwijfeld lukken.
Mocht je zelf in deze situatie zitten, dan wens ik je veel geluk toe. Denk goed na voor je aan iets begint,
Allah ykemal b lgheer in chaa Allah.
=Allez thallaw=
Missrapster
21-08-2002, 17:47
leeftijd...vrouw:21-23
man:22-24
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.