Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Trouwen omdat je vriendin zwanger is.

Pagina's : [1] 2 3 4

LZN
21-08-2002, 10:07

Dag luitjes, Als je een relatie van een jaar hebt waarbij je in een fase terecht komt dat de liefde die je voor je vriendin voelde ineens helemaal voorbij is omat je gewoon te veel verschilt van elkaar. maak je dat duidelijk aan haar maar omdat je er zelf ook niet helemaal uit bent zeg je gewoon dat je het er moeilijk mee hebt maar dat je nog geen beslissing hebt genomen.Vervolgens 3 maanden later vertelt je vriendin je dat ze zwanger is van je al ruim 2maanden. Zowel zij als jij zijn Marokkaans en het zal door beide ouders niet geaccepteerd worden dat jullie ongetrouwd een kind krijgen.Maar voor haar is het gewoon nog een stuk moeilijker.Vervolgens besluit je om met haar te trouwen dit doe je binnen enkele weken zodat de bevalling op een onopvallend moment komt. Achteraf als alles achter de rug is en het kind er is ontdek je dat zij deze zwangerschap bewust gepland heeft om jou zo aan zich te binden. Wat zou je dan doen????.

jamila_nador
21-08-2002, 10:14
Dat is echt moeilijk :(

Sahra22
21-08-2002, 10:19
Dan is het toch je plicht om haar te huwen terwille van het kind. Lusten gaan gepaard met lasten jongen. Het spijt me dit te moeten zeggen, maar ik heb geen respect voor Islamitische mannen en vrouwen die seks hebben voor het huwelijk. Maar kies je hier voor, dan dien je de bepaalde consequenties in acht te nemen! groet Sahra

Chaimae
21-08-2002, 10:21
eigen schuld dikke bult had maar je broek maar moet dichthouden

Ghizlanetje
21-08-2002, 10:25

Eigen schuld------------->je vriendin n dikke buik ik vind dit heel erg als ik dit allemaal hoor en lees hoe het met onze broerders en zusters gaat en dan verwacht je waarom er niet goed wordt gesproken over ons.. Heeeeeeeeeel erg jammer

jamila_nador
21-08-2002, 10:25
Origineel gepost door Tahriboy Zou je bij haar weggaan of zou je bij haar blijven? Je voelt niks meer voor haar sterker nog je voelt je gewoon letterlijk en figuurlijk genaait door haar. Als ik een man was zou ik bij haar blijven totdat ze gaat bevallen,omwille van het onschuldige kindje. Wie weet is het kindje geboren en komt er meer liefde ook voor je vriendin?!

jamila_nador
21-08-2002, 10:27
gebeurt is gebeurt schat. ik vindt dat je toch effe geduld moet hebben.

Ghizlanetje
21-08-2002, 10:28
Ben het met Jamila eens

jamila_nador
21-08-2002, 10:29
Origineel gepost door elmarocani als jullie allebei marokkaanen zijn, had je haar dan niet moeten.........! en je hebt het toch wel gedaan, dus jou eigen schuld.......... eigen schuld dikke bult!!! ;) dit was mijn reactie!!!!!!!!!!!!!!!! :zwaai: meer heb ik niet te zeggen!!! :zwaai: elmarocani :( wat moet ik met onze little elmarocani ;)

Chaimae
21-08-2002, 10:29
Origineel gepost door jamila_nador Als ik een man was zou ik bij haar blijven totdat ze gaat bevallen,omwille van het onschuldige kindje. Wie weet is het kindje geboren en komt er meer liefde ook voor je vriendin?! het kind is eral :)

jamila_nador
21-08-2002, 10:30
Origineel gepost door Tahriboy Ik ben ook bij haar gebleven tot na de bevalling Ik ben nu ruim een jaar verder en inmiddels al 3 maanden gescheiden.Maar ik vraag me af of ik mij schuldig moet voelen Nou ja schuldig :( ik vindt dat jij en zij allebei de schuld hebben niet alleen jij

Chaimae
21-08-2002, 10:31
Origineel gepost door Tahriboy Ik ben ook bij haar gebleven tot na de bevalling Ik ben nu ruim een jaar verder en inmiddels al 3 maanden gescheiden.Maar ik vraag me af of ik mij schuldig moet voelen je had al schuldig moeten voelen toen die broek openging maarja gebeurt is gebeurt zorg nou maar dat je kind goed en met liefde opgevoed word :)

ippi16
21-08-2002, 10:32
Ik keur het niet goed wat je hebt gedaan maar iedereen weet dat satan bestaat. Ik wens je heeeeel veel sterkte en in jou geval zou ik bij elkaar blijven voor het kind want het kind moet niet boeten voor jullie fouten.

jamila_nador
21-08-2002, 10:34
E L M A R O C A N I :verliefd:

_crazy2000
21-08-2002, 10:36

typisch een vrouwen actie!! EIGEN SCHULD DIKKE BULT BIJ HAAR. Had j ehem maar binnen moeten houden.

Pagina's : [1] 2 3 4