Bekijk originele versie : vraagje!!
keukeprinsesje
18-10-2007, 19:15
ik heb een probleem ik ben een aardige meid en lief en zo. maar als ik op straat loop kijk marokkaanse meiden mij zo vies aan en dat komt omdat ik een bitche look heb. alleen ik weet niet hoe ik er vanaf kom. mij vriendinnen zeggen dat het komt omdat ik te serieus ben als ik bijv in de stad loop. maar ik kan moeilijk de hele tijd lachen.
weet iemand hoe ik er vanaf kom want ik ben die vieze blikken zat.:(
keukeprinsesje
18-10-2007, 19:40
wees blij hoe je bent. Alleen jij kent jezelf. Als zij denken dat jij onaardig bent, laat ze dat maar lekker denken. Ik ben van mening dat dat een in de Marokkaans e cultuur zit , namelijk te snel oordelen. Het komt vaak bij Marokkanen voor dat ze een persoon op het uiterlijk beoordelen.
maar dat is het hem nou doordat ik zo vies wordt aangekeken voel ik me nu heel erg onzeker.het is echt gewoon altijd en het zijn alleen de marokkaanse meiden. ik ben ok iemand die salam tegen ieder marokkaan zegt maar meerendeel van die meiden zeggen het niet eens terug het enige wat ze doen is me vies aankijken en verder lopen. :(
tarifecht
18-10-2007, 19:48
lieve meid waar maak je je toch druk om:nerd:
laat ze kijken het zijjn typisch jaloerse meisjes en laat ze maar lekker denken:D mijn menning
keukeprinsesje
18-10-2007, 19:54
lieve meid waar maak je je toch druk om:nerd:
laat ze kijken het zijjn typisch jaloerse meisjes en laat ze maar lekker denken:D mijn menning
zo wil ik ook denk en me zus zegt het ook maar ik wil niet bekend staan als bitch terwijl ik dat juist helemaal niet ben.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.