Bekijk volle/desktop versie : Sub3anallah mensen ze zeggen zondag andere maandag bepalen wij het nu la hawla wa ...



26-10-2003, 02:26
selem3alikoem broeders en zusters

kivesh wat doen jullieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

andere zegt zondag andere maandag jullie weten dat allah het weet dus allah hlum

andere zeggen zeker


subhanallah

kijk allah is in alles in staat als hij het maar wil als hij het wil laat hij een wonder ontstaan hij heeft ons in de controle

vergeet dat niet

nooit zzeggen zeker allah hlum

26-10-2003, 02:46


Denk om je hart broeder, we zijn door blijtschap even de kluts kwijt

26-10-2003, 02:00
selem3alikoem broeders en zusters

kijk begrijpen jullie me de ander zegt zeker andere zegt morgen sub3anallah ik ben blij ik ga alles erop ingooien om goeie dingen te doen extra gebeden

maar niet dat mensen zelf bepalen wanneer het is

26-10-2003, 02:04

Citaat:
Origineel gepost door muslimien
selem3alikoem broeders en zusters

kijk begrijpen jullie me de ander zegt zeker andere zegt morgen sub3anallah ik ben blij ik ga alles erop ingooien om goeie dingen te doen extra gebeden

maar niet dat mensen zelf bepalen wanneer het is
Ok das heel fijn maar wanneer ga jij nu vasten?

26-10-2003, 02:05



Citaat:
Origineel gepost door muslimien
selem3alikoem broeders en zusters

kijk begrijpen jullie me de ander zegt zeker andere zegt morgen sub3anallah ik ben blij ik ga alles erop ingooien om goeie dingen te doen extra gebeden

maar niet dat mensen zelf bepalen wanneer het is
Het openlijk vertellen van iets(extra gebeden) wat tussen jou en Allah speelt, hoor je voorjezelf te houden, anders is het nut van deze goede zaken minder of zelfs geen azr waardig bij Allah....jij adviseert ons en wij adviseren jou fi sabili Allah

26-10-2003, 02:11

Citaat:
Origineel gepost door Bidawi_Mazlot
Het openlijk vertellen van iets(extra gebeden) wat tussen jou en Allah speelt, hoor je voorjezelf te houden, anders is het nut van deze goede zaken minder of zelfs geen azr waardig bij Allah....jij adviseert ons en wij adviseren jou fi sabili Allah
Hij Bedoelt De Extra Gebeden In Ramadan 13 a 12 Rakaats

26-10-2003, 02:13

Citaat:
Origineel gepost door Selina
Hij Bedoelt De Extra Gebeden In Ramadan 13 a 12 Rakaats
Dat veranderd mijn standpunt niet en ik weet dat het 12 á 13 rak3aat zijn, of hij het zo ook daadwerkelijk bedoeld kan hij insha Allah zelf antwoorden....maar toch bedankt zuster.

26-10-2003, 02:39

Citaat:
Origineel gepost door ouiam_tet1
Jouw stemming is verpest zie ik, how come's?

26-10-2003, 07:57
selem2alikoem broeders en zusters


kijk als iemand een goeie daad doet in het geheim dam krijgt hij of zei 100 zegeningen als hij fo zij het aan iemand verteld gaat er 99 weg en blijft er 1 over

maar Bidawi_Mazlot ik heb het nog niet gedaan snap je?