Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : F.c Yasmina

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

Junkie
21-08-2002, 01:40

Wie van de heren voelt er wat voor om een elftal te formeren? Niet om competitie te spelen, maar af en toe een tournooitje.                                                          BodyLove                                                              Asri                         Analfabeet                                                       Harlem69                                                               Killer                           Lelijkerd                     JunkieXL                          TonyM                             Achmad                   ElMarocani                     Emshoom           12:Teaser            13:O&O              14:Najib26                 sitecoach: Moderator

SaraZena
21-08-2002, 01:41
mag ik ook mee doen? :D

Junkie
21-08-2002, 01:48
Origineel gepost door sabrinat mag ik ook mee doen? :D Onder geen beding! Je mag juichen na weer een goal.:p

SaraZena
21-08-2002, 01:49
Origineel gepost door JunkieXL Onder geen beding! Je mag juichen na weer een goal.:p pleassssssssssssssssse?? :(

Analfabeet
21-08-2002, 01:57

Origineel gepost door JunkieXL Wie van de heren voelt er wat voor om een elftal te formeren? Niet om competitie te spelen, maar af en toe een tournooitje.                                                          BodyLove                                                              Asri                         Analfabeet                                                       Harlem69                                                               Killer                           Lelijkerd                     JunkieXL                          TonyM                             Achmad                   ElMarocani                     Emshoom           12:Teaser            13:O&O              14:Najib26                 sitecoach: Moderator Wat plaats je me Rechtsback...Pfffff...Ik bezit de Kwaliteiten van een Super Spits...Geef me een Bal en per doelpunt een Slok Sambuca en je gaat zien hoeveel ik er in ga Jassuh...

ChebaB
21-08-2002, 01:57
Origineel gepost door JunkieXL Onder geen beding! Je mag juichen na weer een goal.:p Met andere woorden: je mag als cheerleader (of zo) spelen, sabrinat!!

Junkie
21-08-2002, 01:58
Origineel gepost door sabrinat pleassssssssssssssssse?? :( Een meisje moet weten dat nee nee is:D

Junkie
21-08-2002, 02:00
Origineel gepost door Analfabeet Wat plaats je me Rechtsback...Pfffff...Ik bezit de Kwaliteiten van een Super Spits...Geef me een Bal en per doelpunt een Slok Sambuca en je gaat zien hoeveel ik er in ga Jassuh... Weeas blij dat je bij de voorlopige selectie zit.

SaraZena
Origineel gepost door JunkieXL Een meisje moet weten dat nee nee is:D hahaha :D ik heb het in ieder geval geprobeerd :( Met andere woorden: je mag als cheerleader (of zo) spelen, sabrinat!! alleen als jij mee doet :D ik ga niet in me eentje staan springen en gillen daaro

Analfabeet
Origineel gepost door JunkieXL Weeas blij dat je bij de voorlopige selectie zit. Zonder mij win je geen wedstrijd dus beter ga je een sponsor regelen zodat je die sambuca kan Financieren anders wordt het Degraderen...

Junkie
21-08-2002, 02:02
Origineel gepost door elmarocani IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKK!!!!!!! :D MAAR IS HET DAN ZAAL OF VELD??????? :D Wil je in de zaal, ben je nr. 8. Derde wissel

ChebaB
21-08-2002, 02:02
Origineel gepost door sabrinat hahaha :D ik heb het in ieder geval geprobeerd :( alleen als jij mee doet :D ik ga niet in me eentje staan springen en gillen daaro Oke, deal!! :D Gaan we samen staan springen en gillen!!! :D

Junkie
21-08-2002, 02:07
Origineel gepost door Analfabeet Zonder mij win je geen wedstrijd dus beter ga je een sponsor regelen zodat je die sambuca kan Financieren anders wordt het Degraderen... Met deze instelling ga je maar in jong Yasmina spelen. Niemand is groter dan de club.:D

ChebaB
21-08-2002, 02:13
Hey mensen, ik ga er weer vandoor. Slaap lekker!!!! :zwaai:

ChebaB
21-08-2002, 02:15

Origineel gepost door elmarocani SLAAP LEKKER LIEFJE!!! EN IK GA OOK ZO !!!! :D Thanx, maarre...de volgels zijn nog niet wakker :hihi:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16