Bekijk originele versie : Wat bereiken we met discriminatie???
BentDagilia
20-08-2002, 23:48
iwa mensen...
Ik heb gezien dat er een topic is gesloten na aanleiding van discriminerende uitlatingen... Ik vind het echt jammer dat de moderator zelfs moest ingrijpen...
Maar ja wat bereiken we met discriminatie krijgen we ervoor betaalt? krijgen we gratis brood na het discirminieren? je hebt er alllen je zelf mee...
Telkens als er een topic begint over Surinamers of wat dan ook dan is het gelijk zo van Monkey dit dat... Zijn we vergeten dat een over grote deel marokkanen neger, is? Kennelijk wel...
Maar ja voor de slimme onder ons wat bereiken we met discriminatie???
Bent Dagilia :(
saidaaatje
20-08-2002, 23:57
met discriminatie denken mensen dat ze bter zijn als diegene die ze discrimineren.net zoals hitler met de joden altijd......duiters waren de ubermenschen en joden untermenschen volgens mij geeft t een geveoel van macht ofzo ik weet t ook niemaar is gewoon vreseklijk dat er nog steeds gediscrimineerd wordt ook hier in nl
BentDagilia
20-08-2002, 23:57
Waarom om hun kleur....
Ik bedoel als je neger zegt dan heb je het over de helft van de wereld of zo...
Bent Dagilia
_MISsISS_
20-08-2002, 23:58
ik denk dat marokanen niet weten dat als ze vloeken ,het gevloek rechtsomkeert gaat naar degene die vloekt !!!
_MISsISS_
21-08-2002, 00:02
tonym>>>>jij in ieder geval niet.....:kwaad:
BentDagilia
21-08-2002, 00:10
Tony is het nou echt zo moeilijk om een keer serieus te reageren...
Bent Dagilia
Discriminatie is de mens eigen. Iedereen veroordeelt het, maar zoekt een rechtvaardiging om het zelf te doen. Iemand mag Analfabeet geen ***marokkaan noemen, want dan is ie hoogstwaarschijnlijk gekwetst. En terecht. Maar vice versa schijnt er atijd wel een plausibele reden te bestaan. Die vieze tata noemt mij roetmop. Die kaaskop noemt mij spleetoog. Enz.
Bent dagagaga de helft van de wereld is GEEL, dat je het effe weet!
Analfabeet
21-08-2002, 00:48
Jullie nemen het nieuwe medium veels te seriues...Als je zinloze discussies wil gaan voeren dan moet je een Praatsessie " Ik wil over de zin van het leven " bij gaan wonen...
Pfff...
Me bericht is verwijderd ... :confused:
Ok, ik zal maar de 'perfecte' allochtoon spelen .... Uit het oogpunt van de psychologische breinmetafoor van dit pleidooi, waarbij de betogen een crunaletische hoedanigheid met een vleugje pragmatisch gekleurde indoctrene stabiliteit, een absurde wending nemen, kan ik concluderen dat het bepleiten van moreel en ethisch onbejubeld verklaren van de replieken die in deze thread ogenschijnlijk naar voren trachten te extrogeren, onze essentie van het mens zijn, besluimeren en bedekken met een tintje van welvagendheid en eerlijkheid ... :D
Met andere woorden .. wie maakt zich nou druk om een stelletje roetmoppen!
Analfabeet
21-08-2002, 00:52
Origineel gepost door TonyM
Me bericht is verwijderd ... :confused:
Ok, ik zal maar de 'perfecte' allochtoon spelen .... Uit het oogpunt van de psychologische breinmetafoor van dit pleidooi, waarbij de betogen een crunaletische hoedanigheid met een vleugje pragmatisch gekleurde indoctrene stabiliteit, een absurde wending nemen, kan ik concluderen dat het bepleiten van moreel en ethisch onbejubeld verklaren van de verhalen die in deze thread ogenschijnlijk naar voren trachten te extrogeren, onze essentie van het mens zijn, besluimeren en bedekken met een tintje van welvagendheid en eerlijkheid ... :D
Met andere woorden .. wie maakt zich nou druk om een stelletje roetmoppen!
Hahaha Ik lig in een deuk...Ziekelijke Goozer
Origineel gepost door Bent Dagilia
iwa mensen...
Ik heb gezien dat er een topic is gesloten na aanleiding van discriminerende uitlatingen... Ik vind het echt jammer dat de moderator zelfs moest ingrijpen...
Maar ja wat bereiken we met discriminatie krijgen we ervoor betaalt? krijgen we gratis brood na het discirminieren? je hebt er alllen je zelf mee...
Telkens als er een topic begint over Surinamers of wat dan ook dan is het gelijk zo van Monkey dit dat... Zijn we vergeten dat een over grote deel marokkanen neger, is? Kennelijk wel...
Maar ja voor de slimme onder ons wat bereiken we met discriminatie???
Bent Dagilia :(
wat bereiken we met discriminatie ...???
pfff als dit geen retorische vraag is weet ik het ook niet meer ...
Origineel gepost door Analfabeet
Hahaha Ik lig in een deuk...Ziekelijke Goozer
:D
mocro207
21-08-2002, 16:32
Je bereikt helemaal niks met discriminatie.
Hoe zou jij je voelen als JIJ wordt gediscrimineert, zo voelen de andere ook.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.